Aplikacija Wivu uspešno lansirana na trg!

Aplikacija Wivu uspešno lansirana na trg! (Fotografija: osebni arhiv Wivu)

Aplikacija Wivu uspešno lansirana na trg!

Aplikacija Wivu, katere rešitev leži v izražanju kreativnosti na temo dnevnih izzivov, povezanih s fotografijami, je bila danes uspešno lansirana na trg! Sama aplikacija za pametne telefone je sicer plod podjetnih dijakov iz Slovenije in Hrvaške, ki so zmagali na StartUpWeekendu v Zagrebu.
Aplikacija Wivu uspešno lansirana na trg!

Aplikacija Wivu uspešno lansirana na trg! (Fotografija: osebni arhiv Wivu)

Ekipa sestoji iz mladih podjetnikov, članov Ustvarjalnika, ki predstavlja prvi slovenski pospeševalnik mladinskega podjetništva. Ekipi je na četrtem StartupWeekendu v  Zagrebu preteklega novembra vzelo vsega skupaj 72 ur, da je razvila aplikacijo za pametne telefone, s katero lastnike slednjih pozivajo na ustvarjalen lov za fotografijami.

Strast vidi v podjetništvu, marketingu in ustvarjanju poslovnega modela

»Zmaga na SW Zagreb nam je prinesla potrditve, da se ideja razvija v pravo smer, takrat smo že dodali nekatere novosti, naredili kakšen pivot in o vsem skupaj dobivali povratne informacije s strani tamkajšnjih mentorjev in udeležencev. Odšli pa smo tudi na ulice in delali intervjuje. Prav tako nam je ta zmaga prinesla veliko medijsko prepoznavnost na Hrvaškem in doma,« nam zaupa Jaka Blažon, vodja ekipe in obenem navdušen mladi podjetnik. Kljub temu, da sam še vedno obiskuje gimnazijo, ne smemo pozabiti, da ima Jaka že številne podjetniške izkušnje, saj je sodeloval že pri gradnji treh start-upov, njegova strast pa so podjetništvo, kreativna skrb za uporabniško izkušnjo, marketing in ustvarjanje poslovnega modela.

Wivu – izražanje kreativnosti na temo dnevnih izzivov, povezanih s fotografijami

Aplikacija Wivu je namreč zasnovana globalno in namenjena uporabnikom z vsega sveta, da izrazijo svojo kreativnost na temo izzivov, povezanih s temami fotografij, ki jih uporabnikom aplikacija dnevno postavi. Zbrane fotografije aplikacija nato prikazuje vsem uporabnikom, ki z glasovanjem izberejo najboljšo. Trend porasta fotografij je namreč visok, pri čemer so nam najbolj poznane aplikacije, kot so: Instagram, Facebook in Twitter, ki imajo več kot milijardo uporabnikov.

Wivu zmagal na Startup vikendu v Zagrebu >>

Ciljna skupina: uporabniki socialnih omrežij

»Naša ciljna skupina so uporabniki socialnih omrežij, tisti ki so radi kreativni in imajo radi dobro vsebino. Ne želimo take ciljne skupine kot jo ima Facebook, kjer se pojavlja čisti pritisk, da boš nekomu ‘lajkal’ sliko, le če že ima veliko ‘lajkov’ ali če jo je on tebi. Pri nas sliki, ki ti je všeč, podeliš zvezdico, in le tisti, ki jo je dal in tisti, ki jo je slikal, ve da jo je dobil, število všečkov pa se pokaže šele konec dneva,« še razjasni Blažon.

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki