Betaworks pridobil novih 20 milijonov dolarjev

Betaworks pridobil 20 milijonov dolarjev (Vir slike: sxc.hu)

Betaworks pridobil novih 20 milijonov dolarjev

Betaworks, tehnološki startup studio s sedežem v New Yorku, ki med drugim gosti Digg, Dots, Chartbeat in Instapaper, je pridobil novih 20 milijonov dolarjev. Gre za prvo povečanje kapitala za to podjetje v treh letih.
Betaworks pridobil novih 20 milijonov dolarjev

Betaworks pridobil 20 milijonov dolarjev (Vir slike: sxc.hu)

Izvršni direktor Betaworksa, John Borthwick, je nedavno javnost seznanil z dobro novico, pri čemer je poudaril, da je novih 20 milijonov sestavljenih iz 10 milijonov svežega kapitala, 10 milijonov pa prihaja iz vrednostnih papirjev. Pri zbiranju denarja ni šlo toliko za to, da bi podjetje potrebovalo denar, pač pa bolj za željo investitorjev, ki so želeli vstopiti v lastniško strukturo podjetja. Med njimi naj bi bilo kar nekaj vplivnih imen, kot so David Karp (Tumblr), Jerry Yang (Yahoo) in Ev Williams (Twitter).

Betaworks studio sicer deluje kot inkubator za razvoj dobrih idej, prav tako pa podjetjem pomaga z manjšimi začetnimi investicijami. Ekipe, ki delujejo znotraj studia, lahko uporabijo številna skupna orodja, ki jih ponuja Betaworks, s katerimi si lahko pomagajo pri razvoju in trženju svojih produktov.

Betaworks so postali znani, ko so podjetju Twitter prodali iskalnik Summize, ki ga priljubljeno družabno omrežje uporablja, in kasneje še TweetDeck. V letošnjem letu je njihova pozornost usmerjena predvsem v razvoj in širitev novičarskega agregatorja Digg.

Aprila 2013 je Betaworks pridobil večji delež lastništva nad priljubljenim orodjem Instapaper, s katerim, po besedah Borthwicka, Betaworks ustvari okoli 1 milijon dolarjev letno. V začetku novembra pa so se lotili tudi nekaterih kadrovskih sprememb. Zaposlili so nekdanjo založnico pri Huffington Post Media Group Janet Balis, Borthwick pa je že takrat namignil, da želi razviti Betaworks v medijsko družbo. To ne pomeni, da ne bodo več delovali kot startup studio za kreativne ideje, pač pa kaže predvsem na njihovo željo, da unovčijo svoje obstoječe produkte (Digg, Giphy, Dots in Bloglovin).

Vir: TechCrunch

 

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki