
Blogi in majhna podjetja (slika: sxc.hu)
Bloganje je staromoden način enosmerne komunikacije pretvorilo v dvosmerni dialog. Manjšim podjetjem omogoča, da močno razširijo krog potencialnih strank, si ustvarijo prednost pred konkurenco in tako povečajo svoje podjetje.
Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da so ga vaši nasprotniki in konkurenti že.
Blogi so enostavni za uporabo in ne zahtevajo veliko časa. Preprosto zapišite svoje misli ali pa dodajte povezave do svojih produktov.
Profesionalne blogerske spletne strani omogočajo pomoč za lažji začetek tudi popolnim začetnikom na področju uporabe spleta. Je poceni in hitra rešitev za nekoga, ki se ne spozna na ustvarjanje spletnih strani ali pa se ne želi spuščati v stroške najema oblikovalca in razvijalca spletne strani.
Vir: SB Information