Blogi in majhna podjetja

Blogi in majhna podjetja (slika: sxc.hu)

Blogi in majhna podjetja

Dnevno bloge prebira več sto milijonov bralcev. V kolikor se pogovori nanašajo na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari, imate možnost izvedeti, česa potrošniki ne marajo in kaj jim je še posebej všeč ter na podlagi teh informacij izvedete izboljšave.
Blogi in majhna podjetja

Blogi in majhna podjetja (slika: sxc.hu)

Bloganje je staromoden način enosmerne komunikacije pretvorilo v dvosmerni dialog. Manjšim podjetjem omogoča, da močno razširijo krog potencialnih strank, si ustvarijo prednost pred konkurenco in tako povečajo svoje podjetje.

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da so ga vaši nasprotniki in konkurenti že.

Blogi so enostavni za uporabo in ne zahtevajo veliko časa. Preprosto zapišite svoje misli ali pa dodajte povezave do svojih produktov.

Profesionalne blogerske spletne strani omogočajo pomoč za lažji začetek tudi popolnim začetnikom na področju uporabe spleta. Je poceni in hitra rešitev za nekoga, ki se ne spozna na ustvarjanje spletnih strani ali pa se ne želi spuščati v stroške najema oblikovalca in razvijalca spletne strani.

Vir: SB Information

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki