Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu

Raziskava, ki so jo opravili pri podjetjih PageFair in Adobe, je pokazala precejšnje povečanje blokiranja oglasov na spletnih straneh. Zgolj letos naj bi zato ponudniki spletnih vsebin utrpeli za več kot 21 milijard dolarjev škode.
Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu

Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu (Vir slike: Pixabay.com)

Število uporabnikov svetovnega spleta, ki se odločajo za uporabo programske opreme za blokiranje spletnih oglasov, je v zadnjih letih v precejšnjem porastu.

Po letu 2013, ko se je število uporabnikov tovrstne programske opreme povečalo za 70 odstotkov, ter po letu 2014, ko je odstotek narasel še za dodatnih 41 odstotkov, se je številka ustavila pri 198 milijonih rednih uporabnikov spleta. 

To pa je med podjetji – ponudniki spletnih vsebin – poskrbelo za precejšnjo zaskrbljenost. Čeprav gre za “zgolj” 6 odstotkov svetovne spletne populacije, ponudniki spletnih vsebin namreč trpijo ogromno škodo: v letošnjem letu naj bi tako podjetja imela za več kot 21 milijard dolarjev škode, pri PageFair in Adobe pa opozarjajo, da naj bi do konca drugega leta škoda narasla na več kot 41 milijard dolarjev.

Johnny Ryan, vodja pri PageFair, je pojasnil, da se bo hitra rast števila uporabnikov programske opreme za blokiranje spletnih oglasov zagotovo še nadaljevala. Dodal je, da večina ljudi za tovrstne programe izve preko prijateljev ali znancev, mnogi pa informacije na spletu poiščejo kar sami. Predvsem gre za mlade, tehnološko dobro ozaveščene posameznike, med katerimi prevladujejo moški. 

Trenutno se večina programov za blokiranje spletnih oglasov uporablja na osebnih računalnikih, a vse kaže, da se bo podoben trend kmalu nadaljeval tudi na mobilnih napravah. To pa bi lahko pomenilo, da bodo morala podjetja precej spremeniti poslovni model, ki jim je sedaj več let prinašal dobiček. 

Vir: Business Insider

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje