Bo slovenski Povio nadomestil Facebook in Twitter?

V San Franciscu je pred kratkim zaživelo novo slovensko startup podjetje, ki s svojim produktom, imenovanim Povio, že navdušuje množice uporabnikov po vsem svetu. Gre za produkt, ki ima potencial nadomestiti celo Facebook in Twitter!
Bo slovenski Povio nadomestil Facebook in Twitter?

Bo slovenski Povio nadomestil Facebook in Twitter? (Vir slike: Pov.io)

Jugoslav Petković in Matevž Petek sta podjetje Povio širši javnosti prvič predstavila pred nekaj dnevi na festivalu Launch, ki je potekal med 4. in 6. marcem v San Franciscu. Slovenski startup se je na tekmovanju odrezal odlično, saj je bil izmed več kot tri tisoč prijavljenih novoustanovljenih podjetij izbran med prvih petdeset in tako dobil priložnost predstaviti se pred investitorji, novinarji in blogerji.

Povio, glavni produkt istoimenskega podjetja, je mobilna aplikacija, ki uporabnikom omogoča izvajanje dveh najbolj priljubljenih aktivnosti na pametnih mobilnikih: deljenje fotografij in možnost komunikacije. Uporaba aplikacije je zelo enostavna in vsebuje zgolj dve funkciji, ki pa kljub temu povzameta bistvo današnjih spletnih družabnih medijev, kot sta Facebook in Twitter.

Prva izmed funkcij se imenuje “ping” in omogoča označevanje uporabnika – našega prijatelja ali znanca, ki ga želimo kontaktirati. Ko ga označimo s klikom na napis “ping”, izbrani uporabnik prejme obvestilo, ki na nek način predstavlja vprašanje: “Živjo, kaj delaš?” Prav zaradi posameznikove prirojene težnje po podajanju odgovorov na zastavljeno vprašanje je aplikacija postala tako priljubljena. Uporabnik se lahko na “ping” namreč odzove s funkcijo “POV” (ang. Point of View), ki aktivira kamero mobilnega telefona in v pičlih treh sekundah zabeleži tisto, kar uporabnik v tistem trenutku vidi. Oseba, ki je prva sprožila “ping”, nato dobi obvestilo in si lahko ogleda fotografijo ter se nanjo odzove z delitvijo svoje fotografije. In krog je sklenjen!

Da nas aplikacija lahko zasvoji, dokazujejo tudi podatki, ki jih je objavilo podjetje – v najbolj ekstremnem primeru je uporabnik zgolj v treh urah zabeležil 60 fotografij. Tudi mnogi drugi aplikacijo uporabljajo več ur dnevno.

Povio torej omogoča, da uporabnik z vsemi svojimi sledilci deli fotografijo, ki kar najbolje ponazarja tisto, kar v tistem trenutku počne. Ker ne omogoča komentiranja in “všečkanja”, za razliko od družabnega omrežja Facebook, uporabniki manj presojajo glede kvalitete ustvarjenih fotografij, zaradi česar je večja spontanost objavljenih fotografij, objavljeni pa so tudi veliko bolj zabavni trenutki, ne glede na to, da kvaliteta fotografije morda ni popolna.

Priporočamo ogled predavanja Jugoslava Petkoviča: Pozabite na Silicijevo dolino >>

Aplikacija je na tržišče vstopila ravno v časih, ko raziskave opažajo, da se današnja mladina ne navdušuje več toliko nad Facebookom in Twitterjem, saj ne omogočata toliko izstopanja posameznikov iz množice uporabnikov. Povio očitno deluje na pravi način, saj njegova priljubljenost čedalje hitreje narašča.

Vir: Pov.io

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje