Čeprav še nimata otrok, sta ustvarila popolno otroško igračo

Risbice, s katerimi malčki navdušujejo svoje starše, ne bo treba več shranjevati v posebni mapi ali za njih iskati prostor na hladilniku. Na račun kreativnosti mladega Iztoka in Jake jo lahko starši zdaj podarijo v obliki igrače. Pri tem pa na pomoč priskočijo tudi usposobljene šivilje.
Čeprav še nimata otrok, sta ustvarila popolno otroško igračo

Iztok in Jaka sta se podala na neznano področje (Vir slike: Kracarije)

Šestindvajsetletni Iztok in štiriindvajsetletni Jaka, soustanovitelja Kracarij, ki ponese domišljijo iz risbic v pravo mehko igračo, sta že stara znanca. Spoznala sta se pred tremi leti na nekem projektu, pozneje prijateljevala izven delovnih prostorov, zdaj ju je usoda ponovno postavila za sodelavca. »Lahko bi rekla, da se neverjetno ujameva, ker imava zelo podoben način razmišljanja in pogled na svet, kljub temu pa sva ravno dovolj različna, da se lahko kreativno dopolnjujeva.«

Iskanje popolne igrače?

Nihče od njiju še nima otrok, imajo pa jih njuni prijatelji in sorodniki. V želji staršev po nenehnem iskanju popolne igrače, sta opazila, da imajo otroci pogosto enake igrače, s čimer njihova popolnost zbledi. »Iskala sva način, kako vsako igračo narediti (p)osebno, kako ji dati prstni odtis. In to so lahko le tiste igrače, za katere rišejo načrte vaši otroci.«

Brez pomoči genija ne bi šlo

Priznata, da sta se lotila področja, o katerem nista vedela nič. O podjetništvu že – Jaka je na primer prve podjetniške izkušnje pridobil v Avstriji, Iztok pa je diplomiral iz managmenta v turizmu -, a ne o otroškem svetu. Pomembno oporo jima je dajala umetnica Brigita, ki jo imenujeta kar »najin genij«. Ta je bila nad idejo tako navdušena, da se je naučila šivati. »Skupaj z njo smo testirali, izboljševali in izdelavo razvili do točke, na kateri smo. Prvi izdelki so bili, milo rečeno, tragikomični,« a z vztrajnostjo so dosegli normalno raven.

Delaj z veseljem in prepreči težavam, da bi se pojavile

Lotila sta se tudi iskanja šivilj. Iskala sta jih prek prijateljev, z njihovimi poznanstvi sta ustvarila dobro ekipo. »Odločila sva se za svež pristop k delu – želiva, da vsi delajo z veseljem – da bodo igrače narejene z veseljem -, zato si vsak sam razporedi kaj, koliko in kdaj bo delal. Ta način deluje, ker si med seboj zaupamo in ker odprto komuniciramo. Ne boste verjeli, s tem težave sploh ne dobijo priložnosti, da nastanejo!«

Otrok je oblikovalec svoje igrače

Kako so videti Kracarije? Potem ko vaš mali umetnik nariše risbo, ki bi sicer pristala na hladilniku, jo pošljete na Kracarije. Njihove šivilje razumejo otroško domišljijo, skrojijo in sešijejo unikatno mehko igračo, ki jo je nevede skreiral vaš otrok. »Otroci imajo svoje predstave o tem, kako so videti mamica, očka, kuža … in te predstave so super. Edino prav je, da jih ne popravljamo in naredimo točno take mehke igrače, kakršna je otroška risbica.«

Barve bodo takšne kot na risbici, materiale pa si lahko izberemo sami, in sicer med flisem in wellness flisem, pravi Jaka. Igrače so polnjene s poliestrskimi kroglicami ali s poliestrsko peno. V višino merijo okoli 30 centimetrov, široke pa so dobrih 20 centimetrov. Podobno kot A4 format. Nekakšno nadaljevanje zgodbe z risbicami pa je ponudba z odejami. »Če si lahko narišeš svojo igračo, zakaj si ne bi narisal še odeje,« pri čemer sta pomislila na večje otroke, ki si lahko namesto risanja napišejo »svoje sporočilo za sladke sanje«.

Skočila sta v vodo …

Mladeniča, ki ves svoj čas in energijo usmerjata le v Kracarije, pravita, da je to kot rek Roberta Baden-Powella: to ja zanju priložnost, da pustita svet za spoznanje boljši, kot sta ga prejela. »Skočila sva v vodo z namenom, da postaneva Michael Phelps.«

Njuno zadovoljstvo je toliko večje, ko stranke po prejetju igrače veselje delijo z njima. Želita pa si, da bi nekdo čez leta na vprašanje, po čem si je zapomnil svoje otroštvo, odgovoril tako, da bi pokazal igračo, ki je nastala iz risbice, torej Kracarijo.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje