Checkster – izgledate odlično ali ne?

V okviru Startup Weekenda, ki je potekal od 22. do 24. novembra 2013 v petih mestih na šestih lokacijah po Sloveniji in se ga je udeležilo skoraj 400 študentov z 82 podjetniškimi idejami, je ekipa Checkster v Ljubljani s svojo idejo za inovativno aplikacijo osvojila odlično tretje mesto.
Checkster – izgledate odlično ali ne?

Checkster – Zgledate odlično ali ne?

Pomen Startup weekendov leži predvsem v intenzivnosti in konkretizaciji poslovnih idej po najbolj sodobnih tehnologijah; »lean startup« in »business model generation«, ki jih učijo najboljše poslovne šole, kot so Stanford, Harvard, MIT in druge.

Ocenjevanje in komentiranje fotografij

Ekipa Checkster je v Tehnološkem parku v Ljubljani presenetila z idejo aplikacije, s katero bi lahko objavljali svoje slike, ki so namenjene ocenjevanju prijateljev oz. spletni skupnosti, pri čemer bi bilo omogočeno tudi komentiranje le-teh. Za idejo stoji mlada ekipa programerjev, ekonomistov in pravnikov.

Domen Kržišnik, Urban Marovt in Nataša Pristovšek so prevzeli programski del aplikacije, Bor Cerar Lampič, Jernej Pavlič in Anja Žakelj pa trg in ekonomsko plat. Želja je, da bi pri projektu vsi sodelovali z enakovrednim doprinosom in zato se tudi trudijo, da bi bila motiviranost posameznikov dovolj dober povezovalni člen.

Uspešen ‘brainstorming’ kot učinkovita rešitev

»Ideja je bila rezultat že skoraj obupanega brainstorminga. Ekipa se je na Startup weekendu spoznala 12 ur pred tem, ko smo na hitro zavrgli našo prvo idejo o aplikaciji, ki bi dostavljala hrano. Po tem smo prišli na vse mogoče ideje, osredotočili pa smo se predvsem na probleme ljudi, ki se jih da morda rešiti s svetovno mobilno komunikacijo.

Jernej Pavlič, naš član, ki je bil poleg kot predstavnik Zavoda Ypsilon, se je pri oblačenju zjutraj pred ‘brainstormingom’ spomnil, da je zamenjal že več srajc, ker ni vedel, katera mu pristaja in od tu prišel do ideje za našo aplikacijo.

Ekipi je bila všeč in skupaj smo prišli do najboljše rešitve, pridobitve takojšnjega mnenja ljudi o oblačilih, ki jih nosiš,« razloži članica ekipe Checkster, Anja ŽakeljNjihova vizija je, da bi postali vodilna svetovna aplikacija na področju modnega svetovanja v obliki socialnega omrežja.

Razlikovanje od konkurence v sami anonimnosti

Razlikovanje od konkurence bi bilo prisotno v sami anonimnosti, oglaševati pa se imajo namen po spletnih trgovinah in mikroblogih, kasneje bi se osredotočali tudi na mikrotransakcije. Dizajn je razvit, na začetni kapital za razvoj aplikacije pa še čakajo. Pri Checkster-ju bi bili obenem zelo hvaležni, če bi lahko izpolnili tudi kratko anketo, ki bi jim pomagala pri razumevanju trga: anketa >>

Predstavitveni video si lahko ogledate tu:

YouTube

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje