
Da bi postali uspešni, morate iti korak za korakom (Vir slike: sxc.hu)
Dandanes je v podjetništvu konkurenca hujša kot kdaj koli, pritisk na podjetnike pa temu primerno toliko večji kot včasih. Ti morajo zato znati sprejemati hitre odločitve, ki pa so včasih za podjetje pogubne, saj je za njimi premalo razmisleka in raziskav, da bi lahko bile ustrezne.
Ena izmed takih odločitev je odločanje glede rasti podjetja, kjer imamo dve možnosti: lahko se odločimo, da bomo bolj delali na povišanju kvalitete naših storitev in produktov ali pa, da bomo čimprej poskušali dobiti večje število strank, katerim bomo nudili zgolj zadovoljive produkte. Druga odločitev – v čimkrajšem času zgraditi čimvečje podjetje – redkokdaj deluje.
Da boste lahko uspešni v prihodnosti, morate že na začetku postaviti trdne temelje.
Da bi lahko vaše podjetje v prihodnosti bilo uspešno, morate postaviti trdne temelje, kar pomeni, da morate sprva ciljati na manjši trg in postati dominanten ponudnik storitev oz. produktov na določenem področju. In že kmalu, počasi in postopoma, boste lahko svoje območje razširili na okolico ter svoje podjetje povečali.
To je odlična popotnica za vnaprej, saj boste le tako lahko nase opozorili pomembnejše velikane, ki iščejo partnerje, s katerimi bi tržišču lahko ponujali komplementarne produkte oz. storitve k njihovi že obstoječi ponudbi. Velika podjetja namreč ponavadi poslujejo zgolj s podobno velikimi podjetji in v kolikor dosežete, da vas vzamejo za partnerja, boste zagotovo veliko pridobili na prepoznavnosti – s tem pa so vam odpirajo nove in nove možnosti.
Vir: Inc
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!