Dober posel: 6 zanimivih idej, a brez investicije

Dober posel: 6 zanimivih idej, a brez investicije (Vir slike: siol.net)

Dober posel: 6 zanimivih idej, a brez investicije

Za nami je prvi del težko pričakovane resničnostne oddaje Dober posel. Tekmovalci so se dobro odrezali in predstavili 6 zanimivih poslovnih idej, kljub temu pa se tokrat investitorji za sodelovanje z njimi niso odločili.
Dober posel: 6 zanimivih idej, a brez investicije

Dober posel: 6 zanimivih idej, a brez investicije (Vir slike: siol.net)

Dober posel je slovenski resničnostni šov, v katerem tekmovalci – podjetniki, skušajo prepričati pet potencialnih investitorjev, da je njihova poslovna ideja vredna njihovega časa in denarja.

Sam koncept oddaje je zasnovan tako, da tekmovalci dobijo tri minute časa, v katerih morajo investitorjem kar najbolje predstaviti svoje podjetje in poslovno idejo, nato pa sledi čas za vprašanja in, če je bila predstavitev uspešna, tudi pogajanja. Še pred samo predstavitvijo podjetja morajo tekmovalci opredeliti znesek, katerega želijo pridobiti od investitorjev, in odstotni delež, ki so ga pripravljeni odstopiti investitorjem v zameno za finančni vložek.

V prvi oddaji, ki jo je povezoval Borut Godec, smo videli 6 predstavitev. Poglejmo si, o čem je bilo govora.

1. ideja: Center eksotičnih živali: Prva sta svojo podjetniško idejo predstavila Nika Fon Leben in Aleš Abram. Za Center eksotičnih živali sta podjetnika želela pridobiti 200 tisoč evrov investicije, v zameno pa bi bila pripravljena ponuditi 25 odstotkov deleža v podjetju. Investitorji so bili mnenja, da je tveganje preveliko, hkrati pa priznali, da jim je področje zelo nepoznano, zato so eden za drugim odstopili.

2. ideja: Watrek, naprava za hojo po vodi: Kot drugi je nastopil Milan Kolar, po izobrazbi strojni tehnik, ki je investitorje presenetil z zanimivim izumom: napravo za hojo po vodi. Želel je pridobiti 140 tisoč evrov, za kar je ponudil 40 odstotni delež v družbi. Tudi on ni uspel prepričati investitorjev, ki so bili mnenja, da je precej stvari glede poslovanja še nedorečenih.

3. ideja: Vegetarijanska slaščičarna: Podjetnika Lili Bratič in Mitja Bitenc sta za vegetarijansko slaščičarno želela 72 tisoč evrov investicije, od česar bi 44 tisoč porabila za opremo, 10 tisoč za nakup avtomobila, 4 tisoč za promocijo, preostanek pa za otvoritev slaščičarne. Oba sicer že imata svoje podjetje in prav to je bil razlog, da je večina investitorjev odstopila. Bili so namreč mnenja, da jima je to podjetje drugotnega pomena, zato se vanju niso upali investirati.

4. ideja: Puzzle pohištvo: Četrti je svoje podjetje s 6 zaposlenimi predstavil Gregor Grm. Za 49 odstotni delež v družbi je zahteval 150 tisoč evrov. Predstavil je hitro sestavljivo pohištvo iz naravnih materialov, ki ga sicer že trži prek spletne trgovine. Z investicijo bi izboljšal zalogo, denar pa bi porabil tudi za marketing. Zaradi previsokih cen produktov so investitorji eden za drugim odstopili od posla.

5. ideja: Good Luck Traveller: Dejan Krajačič je predstavil družabno namizno igro, namenjeno predvsem mamicam z otroci. Z izdelkom je ciljal predvsem na severno-ameriški trg, kar pa ni bilo povšeči investitorjem, saj sam pravzaprav še ni bil v ZDA, zato so bili mnenja, da ne more imeti stika s tamkajšnjim trgom. Za 30 odstotni delež v družbi je želel dobiti 85 tisoč evrov, kar pa mu na koncu ni uspelo.

6. ideja: Parkirno kolo: Zadnji je pred investitorji nastopil Tilen Jeromel, študent strojništva in izumitelj. Predstavil je Parkirno kolo, rešitev za parkirne probleme, za katero bi želel 450 tisoč evrov investicije, v zameno pa bi ponudil 40 odstotkov deleža pri patentu. Denar, 200 tisoč evrov, bi porabil za izdelavo delujočega prototipa, nato pa bi le-tega začel tržiti. Investitorji so bili mnenja, da projekt nima pričakovanega potenciala in ponudbo zavrnili.

Vsi tekmovalci so se dobro držali in brez dvoma dokazali, da smo tudi Slovenci polni zanimivih idej, zato z navdušenjem pričakujemo nadaljevanje. Kljub temu, da so vsi podjetniki tokrat domov odšli praznih rok, pa ne dvomimo, da so od investitorjev dobili odlične nasvete, ki jih bodo skušali uresničiti tudi brez njihove pomoči. Zagotovo pa jim bo v veliko pomoč tudi medijska prepoznavnost!

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki