Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja.
MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! - Kranj

Lastno podjetje? Zakaj pa ne! (foto: Jernej Kokol)

Dogodek bo potekal v Razvojnem centru za informacijske in komunikacijske tehnologije, v Kranju 18.02.2015 od 18:00 do 20:00.

1. Jana Fleišer, Dobra teta in Mlada podjetnica leta 2014

“Med prvo nosečnostjo sem ugotovila, da je prostorska stiska v javnem vrtcu velika in da obstaja dokaj majhna verjetnost, da bom dobila mesto za svojega otroka, ko ga bom potrebovala. Tako sem se lotila raziskovanja takratne situacije,” nam je Jana zaupala začetke svoje podjetniške poti. Na dogodku bo govorila o poslovnem napredku v zadnjem letu, kateri plani so se ji uresničili in kateri ne, kaj ji predstavlja nagrada Mlada podjetnica leta 2014, izzivi s katerimi se srečuje kot mama podjetnica in odgovorila na vsa vaša vprašanja.

2. Pogovor: Matej Gaser, nizkocenovci.si in Rok Vrbica, CODEMONKEE

S podjetnikoma se bomo v sproščenem pogovoru dotaknili obeh startupov in na njunih primerih spregovorili o razvoju MVP-ja, pivotiranju, konceptu “out of the building” in ostalih vitkih metodah. Posvetili se bomo še procesu formiranja ekipe, iskanju pomoči v obliki mentoriranja in finančnih sredstev ter kako v semenski fazi privabiti investitorja. S podjetnikoma se bomo dotaknili tudi splošnega stanja slovenske startup skupnosti, kaj ji manjka in v kakšno smer bi se razvoj moral odvijati, da bi si več ljudi upalo stopiti na razburljivo pot podjetnika. Pogovor bo vodil Egon Ravbar, Zavod mladi podjetnik.

3. Lea Bevčič (Krasula d.o.o.), ustanovitev podjetja

Sledili bodo konkretni nasveti za ustanovitev podjetja. Lea bo razkrila korake ustanovitve podjetja in na kaj morate biti pri njih pozorni. Osredotočila se bo na naslednje točke:

  • Kako začeti?
  • Registracija podjetja: s.p., d.o.o. ali katera druga oblika?
  • Kakšni so stroški?
  • Kakšne so obveznosti podjetnika?
  • Davki: DDV, DDPO, dohodnina.
  • Kaj potrebujem ob odprtju podjetja?

Prijave in več informacij o dogodku…

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje