Doppler Labs prejel 17 milijonov za razvoj slušalk

Podjetje Doppler Labs je za razvoj slušalk v seriji B prejelo 17 milijonov dolarjev, s katerimi bodo uporabniki nadzorovali, kako bodo slišali svet okoli sebe. Podjetje je investicijo prejelo le en teden po več kot uspešno zaključeni Kickstarter kampanjii.
Doppler Labs prejel 17 milijonov za razvoj slušalk

Doppler Labs prejelo 17 milijonov za razvoj slušalk, ki nadzorujejo zvok iz okolice (Vir: Kickstarter.com)

Podjetje je lanskega septembra izdalo slušalke Dubs, s katerimi so obiskovalci klubov in koncertov lahko nadzirali raven decibelov, brez izgube kvalitete zvoka. Izdelek so prodajali za 25 dolarjev in jih prodali že okoli 250 tisoč.

To poletje pa je Doppler Labs predstavil izdelek, ki je nadzor zvoka ponesel na še višjo raven. Here Active Listening System, kakor se izdelek imenuje, so ušesni čepki s slušalkami in mikrofonom, ki uporabnikom v realnem času omogočajo kontrolirati kaj in kako bodo slišali svet okoli sebe.

Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Prva funkcija čepkov bo nadzor nad jakostjo zvoka ter kontroliranje nizkih, srednjih in visokih tonov. Če bodo na primer udeleženci na koncertih pogrešali moč basov ali bi radi bolje slišali pevca, si bodo to lahko prilagodili s čepki. S pravimi nastavitvami bi si lahko prilagodili tudi zvok v vsakdanji okolici. Lahko bi na primer zmanjšali glasnost prometa, ki moti delo v pisarni, ali jok dojenčka na letalu.

Druga funkcija je dodajanje zvočnih učinkov, nad katero bodo verjetno najbolj navdušeni glasbeniki. Celotna obdelava zvoka se zgodi v 30 mikrosekundah v čepkih, na podlagi nastavitev, ki jih uporabnik izbere v aplikaciji na pametnem telefonu.

Pri razvoju slušalk sodelujejo tudi velika glasbena imena, med katerimi je tudi Hans Zimmer, eden najbolj prepoznavnih ustvarjalcev filmske glasbe.

Več kot uspešna Kickstarter kampanja

Novo serijo investicij je podjetje prejelo le teden po tem, ko je uspešno zaključilo Kickstarter kampanjo, kjer je skoraj tri tisoč podpornikov prispevalo 635 tisoč dolarjev. Njihov cilj, zbrati 250 tisoč dolarjev, je bil dosežen v manj kot dveh dneh. Po načrtih naj bi bil izdelek podpornikom na voljo do konca letošnjega leta.

Glavni investitorji serije B so Acequia Capital, The Chernin Group in Wildcat Capital Management.

Vir: businessinsider.com in techcrunch.com

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje