Pritožbe Microsofta, AT&T ter drugih so očitno zalegle. Googlovi direktorji bodo namreč v kratkem poklicani na pričanje pred odbori ameriškega senata. Glavna tema bo nakup 3.1 milijarde dolarjev vrednega oglaševalskega podjetja DoubleClick. Oblasti namreč skrbi, da bo Google s prevzemom tega podjetja ustvaril kartel, ki bi omejil konkurenco na na trgu spletnega oglaševanja.
Poleg tega gre pri združitvi tudi za vprašanje zasebnosti, saj bo Google s priključitvijo DoubeClicka razpolagal z ogromno količino podatkov. Vendar to zaenkrat še ni pod preiskavo kongresa.
Strokovnjaki ocenjujejo, da naj bi Google letos pridobil kar 27,4% vseh sredstev namenjenih oglaševanju prek interneta v ZDA, kar pomeni, da je daleč največji zaslužkar na področju spletnega oglaševanja. Skupaj je za tovrstno oglaševanje v ZDA letos namenjenih slabih 22 milijard dolarjev.
Z združitvijo z DoubleClickom naj bi se delež Googla še povečal, kar bi ga nevarno približalo položaju monopolista.
Vir: The New York Times