E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 2. del

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 2. del (Vir: Picjumbo.com)

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali 4 tipe podatkov o naših prejemnikih e-novic, tokrat pa bom pisala o tem, kako lahko te podatke koristno uporabimo, pri čemer imamo v mislih predvsem segmentacijo, personalizacijo in avtomatizirana sporočila.
E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 2. del

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 2. del (Vir: Picjumbo.com)

Kaj naredim z vsemi podatki o mojih prejemnikih?

Demografski in vedenjski podatki ter podatki o preferencah in nakupu nam ne koristijo veliko, če jih ne uporabimo na ustrezen način. Potrebujemo načrt, kako jih izkoristiti za doseganje naših poslovnih ciljev, pri čemer imamo v mislih predvsem segmentacijo, personalizacijo in avtomatizirana sporočila.

Segmentacija

Bogati podatki o naših prejemnikih z orodjem za pošiljanje e-mailov ustvarijo veliko priložnosti za kreiranje dobro ciljanih segmentov, ki kombinirajo demografske podatke, podatke o preferencah ter nakupih.

Vzemimo za primer našo Majo iz prejšnjega prispevka. Njo uvrstimo v segment z naslednjimi značilnostmi:

  • Spol: ženski
  • Starost: med 30 in 40 let
  • Lokacija: Osrednja Slovenija
  • Preference: ženska oblačila, obutev in modni dodatki

Če bomo Maji pošiljali segmentirana sporočila s prav njej namenjeno vsebino, bomo zagotovo povečali možnost, da se bo odločila za nakup tiste torbice, ki si jo je ogledovala.

Preberite še: E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

Personalizacija

Po podatkih Experian Marketing Services lahko s personaliziranimi sporočili dosežemo do 6x boljše stopnje transakcije, česar kar 70 odstotkov blagovnih znamk ne izkorišča dovolj. Današnja orodja za pošiljanje e-sporočil, kot so Mailchimp, Mailerlite in podobni, omogočajo preprosto implementacijo personalizacije.

Primeri dobre prakse:

  • Nagovor z imenom (na primer Pozdravljena, Maja!)
  • Popusti samo za določene prejemnike
  • Sporočila za rojstni dan
  • Prikaz izdelkov v sporočilu glede na preference o blagovnih znamkah prejemnika


Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Avtomatizirana sporočila

Pošiljanje samodejnih avtomatiziranih sporočil ni mogoče brez podatkov. Sproži jih lahko na primer nov prejemnik, ustrezen datum rojstva ali zapuščena košarica.

Zelo pomembno je, kdaj pošljemo takšen mail: seveda ni smiselno pošiljati obvestila s potrdilom o nakupu, ko je paket že prispel k stranki. Zato je potrebno nenehno ažurirati podatke, da zagotovimo pravilna avtomatizirana sporočila ob pravem času pravem prejemniku.

Slika: Primer avtomatiziranega sporočila, ko je uporabnik brskal po spletni strani, pri čemer ni dodal ničesar v košarico ali opravil nakupa:

V marketingu gremo vse bolj v smer prilagojenih sporočil. Masovni oglasi, namenjeni množici, so vse manj učinkoviti, zato je potrebno zbirati podatke o posameznikih in prav njim prilagoditi naša marketinška besedila.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Naučite se email marketinga od strokovnjaka!

Vabimo vas na delavnico Email marketing!
Datum: 20. 11. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki