Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja (Vir: Bigstockphoto.com)

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Prejšnjič smo si pogledali, kako Google ve, kaj iščemo, da nam lahko poda čim bolj relevantne informacije v najkrajšem možem času, tokrat pa bomo spoznali Gmail Sponzorirane Promocije, še neodkrito obliko branding oglaševanja.
Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja

Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja (Vir: Bigstockphoto.com)

Gmail Sponsored Promotions (GSP) sicer niso nov format spletnih oglasov, oglaševalcem so na voljo že več kot dve leti kot Google Beta. V tem času so doživeli nekaj sprememb, nedavno pa jih je Google ponudil vsem oglaševalcem.

Kaj so Gmail Sponsored Promotions?

So posebna oblika oglasov, ki se pojavijo izključno v zasebnih e-poštnih predalih (niso na voljo v poslovnih aplikacijah za e-maile) v zavihku Promocije. Oglas je sestavljen iz dveh elementov: manjši “teaser” in razširjen oglas. “Teaser” ima prostora za 25 znakov v naslovu, 100 v oglasu, sliko v dimenziji 50×50 pikslov, vpišemo pa lahko tudi ime podjetja.

Gmail Sponsored Promotions (Vir slike: marketingland.com)

Kaj obračunava Google?

Oglaševalec plača klik uporabnika na manjši “teaser” oglas, ki se nato odpre v razširjen oglas. Ta je velik najmanj 600×1000 in vsebuje sliko, besedilo, povezave, kontaktni obrazec, vdelanimi videi ali “click-to-call” telefonskimi številkami. Google ne obračunava dodatno, ali uporabnik klikne na razširjen oglas, obišče oglaševalčevo spletno stran ali naredi kaj drugega po kliku na “teaser”. Zaračuna se torej samo prvi klik.

Oglaševalec plača klik uporabnika na manjši “teaser” oglas, ki se nato odpre v razširjen oglas (Vir slike: marketingland.com)

Semantično iskanje: Kako Google ve, kaj iščem?

Za koga je primerna ta oblika oglaševanja?

GSP oglasi so namenjeni prepoznavnosti blagovne znamke, manj neposrednemu povečevanju prodaje. Uporabnik opazi oglas, ne da bi iskal informacije o vaši storitvi, kar je primer pri iskalnem oglaševanju. Zato so primerni bolj za oglaševalce, ki v svojih oglaševalskih strategijah poleg klasičnemu spletnemu oglaševanju določen budžet namenijo tudi alternativnim oblikam oglasov, ki niso vezana direktno na povečanje prodaje.

Kako pomembna je kreativa?

Pri teh oglasih je oblika ključnega pomena, ali bo oglaševanje uspešno ali ne. Z obliko morate pritegniti uporabnikovo pozornost in ga prepričati, da klikne na “teaser”. Praksa je pokazala, da je najbolj učinkovita oblika “native” oglas, ki sovpada z vsebino spletnega kanala. Oglas naj bo torej podoben e-mail sporočilu.

Kakšne so možnosti ciljanja?

Podobno kot na primer Facebook oglasi ali oglaševanje s slikovnimi oglasi na Googlovi mreži lahko zožite svojo ciljno publiko uporabnikov, ki jih bo zanimala vaša ponudba.

Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Možnosti targetiranja:

  • Osnovne oblike: lokacija, jezik in spol
  • Glede na domeno: ciljanje glede na podjetja, od katerih uporabnik prejema e-maile
  • Zgodovina: ciljanje na uporabnike, ki so kupili določen izdelek kot prejemniki maila ponudnika
  • Več atributov: oglaševanje je lahko zelo učinkovito, če kombiniramo več atributov hkrati, na primer ženske iz Slovenije, ki so kupile otroški voziček in imajo rade družino
  • Izključevanje: pri GSP oglasih lahko izključimo določene lokacije ali interese.

GSP ponujajo veliko možnosti, ki jih lahko oglaševalci dobro izrabijo za branding, in tiho čakajo, da jih odkrijemo. Pomembno je postaviti pravi cilj, uporabiti kreativnosti pri obliki in izkoristiti možnosti ciljanja, da dosežemo prave uporabnike.

 Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Več >

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Več >

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Več >

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Več >

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki