
Gmail Sponzorirane Promocije – neodkrita oblika branding oglaševanja (Vir: Bigstockphoto.com)
Gmail Sponsored Promotions (GSP) sicer niso nov format spletnih oglasov, oglaševalcem so na voljo že več kot dve leti kot Google Beta. V tem času so doživeli nekaj sprememb, nedavno pa jih je Google ponudil vsem oglaševalcem.
Kaj so Gmail Sponsored Promotions?
So posebna oblika oglasov, ki se pojavijo izključno v zasebnih e-poštnih predalih (niso na voljo v poslovnih aplikacijah za e-maile) v zavihku Promocije. Oglas je sestavljen iz dveh elementov: manjši “teaser” in razširjen oglas. “Teaser” ima prostora za 25 znakov v naslovu, 100 v oglasu, sliko v dimenziji 50×50 pikslov, vpišemo pa lahko tudi ime podjetja.
Gmail Sponsored Promotions (Vir slike: marketingland.com)
Kaj obračunava Google?
Oglaševalec plača klik uporabnika na manjši “teaser” oglas, ki se nato odpre v razširjen oglas. Ta je velik najmanj 600×1000 in vsebuje sliko, besedilo, povezave, kontaktni obrazec, vdelanimi videi ali “click-to-call” telefonskimi številkami. Google ne obračunava dodatno, ali uporabnik klikne na razširjen oglas, obišče oglaševalčevo spletno stran ali naredi kaj drugega po kliku na “teaser”. Zaračuna se torej samo prvi klik.
Oglaševalec plača klik uporabnika na manjši “teaser” oglas, ki se nato odpre v razširjen oglas (Vir slike: marketingland.com)
Semantično iskanje: Kako Google ve, kaj iščem?
Za koga je primerna ta oblika oglaševanja?
GSP oglasi so namenjeni prepoznavnosti blagovne znamke, manj neposrednemu povečevanju prodaje. Uporabnik opazi oglas, ne da bi iskal informacije o vaši storitvi, kar je primer pri iskalnem oglaševanju. Zato so primerni bolj za oglaševalce, ki v svojih oglaševalskih strategijah poleg klasičnemu spletnemu oglaševanju določen budžet namenijo tudi alternativnim oblikam oglasov, ki niso vezana direktno na povečanje prodaje.
Kako pomembna je kreativa?
Pri teh oglasih je oblika ključnega pomena, ali bo oglaševanje uspešno ali ne. Z obliko morate pritegniti uporabnikovo pozornost in ga prepričati, da klikne na “teaser”. Praksa je pokazala, da je najbolj učinkovita oblika “native” oglas, ki sovpada z vsebino spletnega kanala. Oglas naj bo torej podoben e-mail sporočilu.
Kakšne so možnosti ciljanja?
Podobno kot na primer Facebook oglasi ali oglaševanje s slikovnimi oglasi na Googlovi mreži lahko zožite svojo ciljno publiko uporabnikov, ki jih bo zanimala vaša ponudba.
Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje
Možnosti targetiranja:
- Osnovne oblike: lokacija, jezik in spol
- Glede na domeno: ciljanje glede na podjetja, od katerih uporabnik prejema e-maile
- Zgodovina: ciljanje na uporabnike, ki so kupili določen izdelek kot prejemniki maila ponudnika
- Več atributov: oglaševanje je lahko zelo učinkovito, če kombiniramo več atributov hkrati, na primer ženske iz Slovenije, ki so kupile otroški voziček in imajo rade družino
- Izključevanje: pri GSP oglasih lahko izključimo določene lokacije ali interese.
GSP ponujajo veliko možnosti, ki jih lahko oglaševalci dobro izrabijo za branding, in tiho čakajo, da jih odkrijemo. Pomembno je postaviti pravi cilj, uporabiti kreativnosti pri obliki in izkoristiti možnosti ciljanja, da dosežemo prave uporabnike.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.
Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>