Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh.
Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike v GA moramo redno spremljati? (Vir slike: Pixabay.com)

Ko na hitro ocenimo, da smo pridobili več uporabnikov kot prejšnji mesec, se zadovoljni že posvečamo drugim aktivnostim, ki imajo po našem mnenju višjo prioriteto.

Pozabljamo, da je spletna analitika mnogo več kot štetje obiska strani. Med drugim nam pove, od kod prihaja naš obisk, kako se uporabniki vedejo in ali s spletno stranjo dosegamo svoje cilje.

Google Analytics in Marko Penko

Štiri področja, s katerimi se moramo ukvarjati na tedenski ravni: Audience, Acquisition, Behaviour in Conversions.

  1. Audience – pogled na Overview povzame statistiko obiska na vaši strani v izbranem časovnem obdobju; Demographics spol in starost vaših uporabnikov; Geo da informacijo o jeziku in lokaciji, od koder prihajajo obiskovalci; Behaviour pokaže, kakšnen odstotek je novih uporabnikov; če bi radi vedeli, kolikšen delež obiska dobite iz mobilnih naprav, kliknite na Mobile;
  2. Acquisition – ta del GA boste zelo vzljubili, ker vam razkriva, iz katerih kanalov pridobivate obisk; s temi podatke ocenite, ali se vam bolj obrestuje investicija v Google ali Facebook oglase in tudi koliko je za vas pomemben organski obisk iz iskalnikov; če oglašujete na Googlu, povežite Analytics in AdWords računa, da boste v tej sekciji spremljali statistiko AdWords oglasnih kampanj;
  3. Behaviour – tu dobite podatke o tem, koliko so brane posamezne podstrani, katere podstrani so največkrat zadnja podstran, preden uporabnik odide; spremljajte, ali se kakšna izmed podstrani nalaga nadpovprečno; uživali boste v In-Page Analytics, ki vam pove v odstotkih na katerem delu spletne strani se obiskovalci največkrat zadržujejo;
  4. Conversions – vsaka spletna stran, še posebej pa spletna trgovina, ima vsaj en cilj: spletni nakup, oddaja povpraševanja, prenos e-vodiča ali tudi določen čas, ko se uporabnik nahaja na spletni strani; v tem delu spremljamo v Adminu nastavljene cilje oz. konverzije, ki jih lahko tudi numerično ocenimo; spletne trgovine tukaj najdejo modul E-commerce, s katerim natančno merijo spletno prodajo;

Predvsem je pomembno, da podatke iz spletne analitike ne samo spremljamo in prebiramo, ampak tudi pravilno interpretiramo in reagiramo: pospešimo aktivnosti za spletno optimizacijo, povečamo investicijo v e-mail marketing ali skrajšamo kontaktni obrazec.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje