Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh.
Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike v GA moramo redno spremljati? (Vir slike: Pixabay.com)

Ko na hitro ocenimo, da smo pridobili več uporabnikov kot prejšnji mesec, se zadovoljni že posvečamo drugim aktivnostim, ki imajo po našem mnenju višjo prioriteto.

Pozabljamo, da je spletna analitika mnogo več kot štetje obiska strani. Med drugim nam pove, od kod prihaja naš obisk, kako se uporabniki vedejo in ali s spletno stranjo dosegamo svoje cilje.

Na sliki so štiri področja, s katerimi se moramo ukvarjati na tedenski ravni: Audience, Acquisition, Behaviour in Conversions.

  1. Audience – pogled na Overview povzame statistiko obiska na vaši strani v izbranem časovnem obdobju; Demographics spol in starost vaših uporabnikov; Geo da informacijo o jeziku in lokaciji, od koder prihajajo obiskovalci; Behaviour pokaže, kakšnen odstotek je novih uporabnikov; če bi radi vedeli, kolikšen delež obiska dobite iz mobilnih naprav, kliknite na Mobile;
  2. Acquisition – ta del GA boste zelo vzljubili, ker vam razkriva, iz katerih kanalov pridobivate obisk; s temi podatke ocenite, ali se vam bolj obrestuje investicija v Google ali Facebook oglase in tudi koliko je za vas pomemben organski obisk iz iskalnikov; če oglašujete na Googlu, povežite Analytics in AdWords računa, da boste v tej sekciji spremljali statistiko AdWords oglasnih kampanj;
  3. Behaviour – tu dobite podatke o tem, koliko so brane posamezne podstrani, katere podstrani so največkrat zadnja podstran, preden uporabnik odide; spremljajte, ali se kakšna izmed podstrani nalaga nadpovprečno; uživali boste v In-Page Analytics, ki vam pove v odstotkih na katerem delu spletne strani se obiskovalci največkrat zadržujejo;
  4. Conversions – vsaka spletna stran, še posebej pa spletna trgovina, ima vsaj en cilj: spletni nakup, oddaja povpraševanja, prenos e-vodiča ali tudi določen čas, ko se uporabnik nahaja na spletni strani; v tem delu spremljamo v Adminu nastavljene cilje oz. konverzije, ki jih lahko tudi numerično ocenimo; spletne trgovine tukaj najdejo modul E-commerce, s katerim natančno merijo spletno prodajo;

Predvsem je pomembno, da podatke iz spletne analitike ne samo spremljamo in prebiramo, ampak tudi pravilno interpretiramo in reagiramo: pospešimo aktivnosti za spletno optimizacijo, povečamo investicijo v e-mail marketing ali skrajšamo kontaktni obrazec.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Trendi digitalnega marketinga

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje