
Katere 4 dejavnike v GA moramo redno spremljati? (Vir slike: Pixabay.com)
Ko na hitro ocenimo, da smo pridobili več uporabnikov kot prejšnji mesec, se zadovoljni že posvečamo drugim aktivnostim, ki imajo po našem mnenju višjo prioriteto.
Pozabljamo, da je spletna analitika mnogo več kot štetje obiska strani. Med drugim nam pove, od kod prihaja naš obisk, kako se uporabniki vedejo in ali s spletno stranjo dosegamo svoje cilje.
Štiri področja, s katerimi se moramo ukvarjati na tedenski ravni: Audience, Acquisition, Behaviour in Conversions.
- Audience – pogled na Overview povzame statistiko obiska na vaši strani v izbranem časovnem obdobju; Demographics spol in starost vaših uporabnikov; Geo da informacijo o jeziku in lokaciji, od koder prihajajo obiskovalci; Behaviour pokaže, kakšnen odstotek je novih uporabnikov; če bi radi vedeli, kolikšen delež obiska dobite iz mobilnih naprav, kliknite na Mobile;
- Acquisition – ta del GA boste zelo vzljubili, ker vam razkriva, iz katerih kanalov pridobivate obisk; s temi podatke ocenite, ali se vam bolj obrestuje investicija v Google ali Facebook oglase in tudi koliko je za vas pomemben organski obisk iz iskalnikov; če oglašujete na Googlu, povežite Analytics in Ads računa, da boste v tej sekciji spremljali statistiko Ads oglasnih kampanj;
- Behaviour – tu dobite podatke o tem, koliko so brane posamezne podstrani, katere podstrani so največkrat zadnja podstran, preden uporabnik odide; spremljajte, ali se kakšna izmed podstrani nalaga nadpovprečno; uživali boste v In-Page Analytics, ki vam pove v odstotkih na katerem delu spletne strani se obiskovalci največkrat zadržujejo;
- Conversions – vsaka spletna stran, še posebej pa spletna trgovina, ima vsaj en cilj: spletni nakup, oddaja povpraševanja, prenos e-vodiča ali tudi določen čas, ko se uporabnik nahaja na spletni strani; v tem delu spremljamo v Adminu nastavljene cilje oz. konverzije, ki jih lahko tudi numerično ocenimo; spletne trgovine tukaj najdejo modul E-commerce, s katerim natančno merijo spletno prodajo;
Predvsem je pomembno, da podatke iz spletne analitike ne samo spremljamo in prebiramo, ampak tudi pravilno interpretiramo in reagiramo: pospešimo aktivnosti za spletno optimizacijo, povečamo investicijo v e-mail marketing ali skrajšamo kontaktni obrazec.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.