Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik
Google Analytics (Vir slike: callrail.com)
Poglejmo si nekaj dejstev o orodju Google Analytics, ki predstavlja odličen vir podatkov, s katerimi lahko podjetniki oblikujejo uspešne poslovne strategije v podjetju.
a.) Nameščen je že na 30 milijonov spletnih strani iz vsega sveta
Ogromen odstotek lastnikov spletnih strani si kot ponudnika spletne analitike izbere prav Google Analytics. Ta podatek že sam po sebi pokaže, da gre za kvaliteten produkt z odlično dodano vrednostjo.
b.) Njegova uporaba je popolnoma brezplačna
Namesto da bi za dostop do katerega izmed orodij za spletno analitiko plačevali na stotine evrov, se podjetja velikokrat odločijo za Google Analytics tudi zato, ker je popolnoma brezplačen.
c.) Omogoča pridobitev ogromnega števila pomembnih podatkov
Večina ljudi se ne zaveda, da Google Analytics ni zgolj orodje za spremljanje števila obiskovalcev na spletni strani, temveč zmore precej več. Z njegovo pomočjo namreč lahko izvemo skoraj vse bistvene podatke o (potencialnih) strankah.
d.) Tudi brez znanja lahko dobimo dober vpogled v našo spletno stran
Pridobivanje in analiziranje osnovnih podatkov o številu obiskovalcev spletne strani, njihovih navadah in potrebah je nekaj, kar mora početi vsako podjetje. Vse to in še več pa omogoča tudi osnovni vpogled v Google Analytics, ki od uporabnika ne zahteva podrobnega poznavanja.
e.) S poglabljanjem pa lahko izvemo še veliko več
Google Analytics precej zahtevno za napredno uporabo. A hitro lahko postane pravi zaklad informacij, če mu le namenimo dovolj časa in potrpljenja.
Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>