
Kako vam Google Analitics lahko pomaga pri optimizaciji spletne strani? (Vir: Pixabay)
Google Analytics vam je lahko v pomoč pri optimizaciji spletne strani. Prek analize podatkov o načinu uporabe vaše spletne strani lahko izboljšate tudi uporabniško izkušnjo in privabite več obiskovalcev. Google Analytics omogoča tudi prepoznavanje različnih skupin uporabnikov, prav tako pa tudi spremljanje številnih metrik. Priporočamo vam, da se omejite le na tiste, ki so v vašem primeru bistvenega pomena. Katere so to, je odvisno od panoge, v kateri delujete, ciljev in spletnega pojavljanja podjetja.
Uporabne so tudi nekatere nadgradnje programa, kot npr. Google Sheets in Google Chrome, ki omogočata zbiranje pomembnih podatkov. Podatke lahko nato na enostaven način delite s sodelavci, ki se ukvarjajo s tem področjem.
Spremljajte, v kolikšni meri uporabniki dostopajo do vaše strani prek telefona
Čedalje več spletnih uporabnikov do spletnih strani dostopa prek telefonov. Prav zato je pomembno, da je vsaka spletna stran prilagojena tovrstnemu pregledovanju. Google spremlja, do katerih spletnih strani uporabniki dostopajo prek mobilnih naprav in koliko časa se tam zadržijo. Spletne strani, ki so pri dostopu prek telefona slabše pregledne, Google rangira nižje.
Prek posebnega poročila lahko dobite vpogled v to, kako hitro obiskovalci zapuščajo vašo spletno stran, če nanjo dostopajo prek mobitela. Če jo zapuščajo precej hitreje kot prek računalnika, pomeni, da je s stranjo nekaj narobe in jo je treba bolje prilagoditi mobilni uporabi.
Pridobite več podatkov o tem, kdo so obiskovalci vaše spletne strani
Google Analytics vam omogoča, da izveste več o svojih strankah. Ugotovite lahko, na kakšen način uporabljajo vašo spletno stran. Spremljate lahko skupno količino obiskovalcev v določenem obdobju. Vidite lahko, prek katerega kanala obiskovalci pridejo na vašo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo.
Če veste, prek katerih kanalov pridejo stranke na vašo spletno stran, vam te informacije lahko služijo pri načrtovanju marketinga v prihodnje. Če se oglaševanja lotevate na več koncih in ugotovite, da nekatere kampanje privabijo bistveno več ljudi, je smiselno, da vanje usmerite več pozornosti in financ. Kanale, ki so se izkazali kot neuspešni, pa opustite. Na tak način lahko dobite tudi vpogled v učinkovitost dejavnosti, vezanih na optimizacijo spletnih strani.
Spremljajte število obiskov
Še en način, kako lahko izveste več o vaših strankah in njihovih nakupovalnih navadah, je ta, da preverite poročilo o številu obiskov spletne strani. Preverite lahko število uporabnikov, število ogledanih strani ob enkratnem obisku in podobno.
Dobite lahko tudi vpogled v demografijo vaših strank. Lahko jih pregledujete glede na jezik, državo in kraj bivanja, da dobite boljši vpogled v to, katere so skupne značilnosti vaših strank. Če torej poslujete tudi na tujih trgih, lahko vidite, v katerih državah se ljudje bolj zanimajo za vašo dejavnost in kje morate še nekoliko več narediti na marketingu, da bi dosegli želen učinek.
Marko Penko vam bo na predavanju Trendi digitalnega marketinga razkril, katere so napredne funkcionalnosti Google Analytics in kako vam lahko pomagajo premagati konkurenco. Preverite program >>
Kako hitro deluje vaša spletna stran?
Pomemben faktor optimizacije spletne strani je njena hitrost. Prek Analyticsa lahko za vsako podstran ugotovite, kako hitro se nalaga. Tako dobite vpogled v to, katere komponente lahko še izboljšate.
Dejstvo je, da smo ljudje pri brskanju prek spleta zelo neučakani. Če se spletna stran ne odpre v nekaj sekundah, jo bomo najverjetneje zapustili in iskali nekaj podobnega. To pa zelo slabo vpliva na podjetja s počasnimi spletnimi stranmi, saj izgubljajo potencialne stranke. Poleg teg pa take strani Google uvrsti nižje med zadetke.
Načrtujte vsebine, ki dosegajo najvišjo stopnjo branosti
Če želite obiskovalcem ponuditi zanimive prispevke, morate najprej vedeti, kateri izmed že objavljenih so najbolj brani. Tako boste lažje določili tematike, ki jih zanimajo in načrtovali več podobnih.
Pomembna je tudi časovna komponenta. Pozanimajte se, v katerem delu leta, tedna, dneva so vaše objave najbolj brane. Tako boste lažje določili termine za objavo naslednjih. Prav tako se lahko pozanimate, kateri produkti v vaši spletni trgovini so najbolj ogledani. Tako boste lažje načrtovali nove.
Ključna misel
Vidimo lahko, da je Google Analytics zelo uporabno orodje, ki vam lahko pomaga oblikovati čim bolj obiskano spletno stran. Ker lahko dostopate do toliko raznovrstnih podatkov, je pomembno, da se ne izgubite v vseh teh informacijah. Za začetek si raje izberite 5 metrik, ki jih boste analizirali. Ko boste z njimi domači, lahko vključite še katero; glede na želje in potrebe.
Vir: businessnewsdaily.com