KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja.
Kako vam Google Analitics lahko pomaga pri optimizaciji spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako vam Google Analitics lahko pomaga pri optimizaciji spletne strani? (Vir: Pixabay)

Google Analytics vam je lahko v pomoč pri optimizaciji spletne strani. Prek analize podatkov o načinu uporabe vaše spletne strani lahko izboljšate tudi uporabniško izkušnjo in privabite več obiskovalcev. Google Analytics omogoča tudi prepoznavanje različnih skupin uporabnikov, prav tako pa tudi spremljanje številnih metrik. Priporočamo vam, da se omejite le na tiste, ki so v vašem primeru bistvenega pomena. Katere so to, je odvisno od panoge, v kateri delujete, ciljev in spletnega pojavljanja podjetja.

Uporabne so tudi nekatere nadgradnje programa, kot npr. Google Sheets in Google Chrome, ki omogočata zbiranje pomembnih podatkov. Podatke lahko nato na enostaven način delite s sodelavci, ki se ukvarjajo s tem področjem.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Spremljajte, v kolikšni meri uporabniki dostopajo do vaše strani prek telefona

Čedalje več spletnih uporabnikov do spletnih strani dostopa prek telefonov. Prav zato je pomembno, da je vsaka spletna stran prilagojena tovrstnemu pregledovanju. Google spremlja, do katerih spletnih strani uporabniki dostopajo prek mobilnih naprav in koliko časa se tam zadržijo. Spletne strani, ki so pri dostopu prek telefona slabše pregledne, Google rangira nižje.

Prek posebnega poročila lahko dobite vpogled v to, kako hitro obiskovalci zapuščajo vašo spletno stran, če nanjo dostopajo prek mobitela. Če jo zapuščajo precej hitreje kot prek računalnika, pomeni, da je s stranjo nekaj narobe in jo je treba bolje prilagoditi mobilni uporabi.

Pridobite več podatkov o tem, kdo so obiskovalci vaše spletne strani

Google Analytics vam omogoča, da izveste več o svojih strankah. Ugotovite lahko, na kakšen način uporabljajo vašo spletno stran. Spremljate lahko skupno količino obiskovalcev v določenem obdobju. Vidite lahko, prek katerega kanala obiskovalci pridejo na vašo spletno stran in na kakšen način jo uporabljajo.

Če veste, prek katerih kanalov pridejo stranke na vašo spletno stran, vam te informacije lahko služijo pri načrtovanju marketinga v prihodnje. Če se oglaševanja lotevate na več koncih in ugotovite, da nekatere kampanje privabijo bistveno več ljudi, je smiselno, da vanje usmerite več pozornosti in financ. Kanale, ki so se izkazali kot neuspešni, pa opustite. Na tak način lahko dobite tudi vpogled v učinkovitost dejavnosti, vezanih na optimizacijo spletnih strani.

Spremljajte število obiskov

Še en način, kako lahko izveste več o vaših strankah in njihovih nakupovalnih navadah, je ta, da preverite poročilo o številu obiskov spletne strani. Preverite lahko število uporabnikov, število ogledanih strani ob enkratnem obisku in podobno.

Dobite lahko tudi vpogled v demografijo vaših strank. Lahko jih pregledujete glede na jezik, državo in kraj bivanja, da dobite boljši vpogled v to, katere so skupne značilnosti vaših strank. Če torej poslujete tudi na tujih trgih, lahko vidite, v katerih državah se ljudje bolj zanimajo za vašo dejavnost in kje morate še nekoliko več narediti na marketingu, da bi dosegli želen učinek.

Marko Penko vam bo na predavanju Trendi digitalnega marketinga razkril, katere so napredne funkcionalnosti Google Analytics in kako vam lahko pomagajo premagati konkurenco. Preverite program >>

Kako hitro deluje vaša spletna stran?

Pomemben faktor optimizacije spletne strani je njena hitrost. Prek Analyticsa lahko za vsako podstran ugotovite, kako hitro se nalaga. Tako dobite vpogled v to, katere komponente lahko še izboljšate.

Dejstvo je, da smo ljudje pri brskanju prek spleta zelo neučakani. Če se spletna stran ne odpre v nekaj sekundah, jo bomo najverjetneje zapustili in iskali nekaj podobnega. To pa zelo slabo vpliva na podjetja s počasnimi spletnimi stranmi, saj izgubljajo potencialne stranke. Poleg teg pa take strani Google uvrsti nižje med zadetke.

Načrtujte vsebine, ki dosegajo najvišjo stopnjo branosti

Če želite obiskovalcem ponuditi zanimive prispevke, morate najprej vedeti, kateri izmed že objavljenih so najbolj brani. Tako boste lažje določili tematike, ki jih zanimajo in načrtovali več podobnih.

Pomembna je tudi časovna komponenta. Pozanimajte se, v katerem delu leta, tedna, dneva so vaše objave najbolj brane. Tako boste lažje določili termine za objavo naslednjih. Prav tako se lahko pozanimate, kateri produkti v vaši spletni trgovini so najbolj ogledani. Tako boste lažje načrtovali nove.

Ključna misel

Vidimo lahko, da je Google Analytics zelo uporabno orodje, ki vam lahko pomaga oblikovati čim bolj obiskano spletno stran. Ker lahko dostopate do toliko raznovrstnih podatkov, je pomembno, da se ne izgubite v vseh teh informacijah. Za začetek si raje izberite 5 metrik, ki jih boste analizirali. Ko boste z njimi domači, lahko vključite še katero; glede na želje in potrebe.

Vir: businessnewsdaily.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje