Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran.
Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Google Analytics (Vir slike: businessnewsdaily.com)

Brezplačno orodje Google Analytics je za mnoge najpomembnejši pripomoček, ko ugotavljajo, ali je njihova spletna stran zastavljena in zasnovana pravilno, ali pa potrebuje še kakšno spremembo in dopolnitev. A le redki poznajo prav vse funkcije, ki jih Google Analytics nudi. Da bi lahko storili več kot zgolj spremljali promet na svoji strani, smo vam pripravili nekaj iztočnic, ki vam lahko pridejo prav pri izboljšanju vaše strategije optimizacije spletne strani.

Blaž Kos, Marko Penko, Jure Knehtl na mini konferenci Trendi digitalnega marketinga 2018 >>

1. Spremljajte čas, ki ga obiskovalec preživi na spletnih straneh

Z objavljanjem nove vsebine na spletnem mestu najverjetneje želite doseči troje: prepričati obiskovalca v branje, ga spodbuditi k ukrepanju (npr. k nakupu ali vpisu na vašo e-mailing listo) ter nenazadnje tudi izboljšati svoje organske pozicije v spletnih iskalnikih.

Da bi dosegli vse našteto, boste morali obiskovalcem ponuditi kvalitetno vsebino z visoko dodano vrednostjo. Vaš cilj je, da ustvarite takšno vsebino, ki jih bo na spletni strani zadržala dlje časa – s tem ne boste zgolj dobili zadovoljnih bralcev, ki so dobili vse iskane informacije, temveč boste prejeli tudi nagrado v obliki boljših uvrstitev v spletnih iskalnikih, s tem pa tudi več novega organskega prometa.

Kaj storiti? V Google Analytics preverite, koliko časa ljudje preživijo na posameznih spletnih straneh in izboljšajte vsebino na tistih, ki so se odrezale slabše.

2. Spremljajte, koliko strani si obiskovalci ogledajo v enem obisku

Ugotovili smo že, kako pomembno je, da bralec na spletni strani preživi dovolj časa in tako prebere vsebino prav do konca. Toda kaj se bo zgodilo po tem, je odvisno od zasnove vašega spletnega mesta – natančneje od tega, ali posamezna spletna stran vključuje dovolj pozivov k akciji.

Kaj storiti? V Google Analytics poiščite informacijo o številu strani, ki si jih obiskovalec v povprečju ogleda v enem obisku. To storite s klikom na Audience Overview (pregled obiskovalcev), kjer poiščete metriko Pages/Session (strani/obisk).

V kolikor imate novo spletno stran, je ta številka verjetno precej nizka in vaša naloga je, da to izboljšate z dodajanjem pozivov k akciji:

  • na dno vsebine dodajte povezave do najbolj priljubljenih vsebin na vaši strani;
  • v besedilo dodajte notranje povezave do preostalih vsebin;
  • ob straneh dodajte gumbe, ki bodo obiskovalce vabili k obisku vaših drugih strani;
  • dodajte pop-up sporočila s posebnimi akcijskimi ponudbami.

Trendi digitalnega marketinga

 

3. Spremljajte promet glede na napravo, iz katere dostopajo obiskovalci

Mobilni promet dandanes predstavlja večino prometa za marsikatero spletno stran. In ker je uporabniška izkušnja za tistega, ki na spletno stran dostopa preko mobilnika, precej drugačna kot za tistega, ki za dostop uporablja računalnik, je potrebno spremljati tudi to metriko.

Mobilni uporabniki se namreč nemalokrat soočajo s težavami, ko se spletne strani nalagajo predolgo, ali pa do določenih vsebin sploh ne morejo več dostopati. Google je temu primerno prilagodil svoje algoritme in v svojem iskalniku bolje uvršča tiste spletne strani, ki so mobilnim uporabnikom prijaznejše.

Kaj storiti? V Google Analytics kliknite na Audience > Mobile (obiskovalci > mobilni), nato pa na gumb Overview (pregled). Primerjajte metrike za uporabnike, ki dostopajo preko mobilnikov in preko računalnikov.

Vaš cilj je, da se metrike med obema tipoma uporabnikov ne razlikujejo bistveno, v nasprotnem boste morali ukrepati:

4. Nastavite Google Analytics cilje in spremljajte konverzije

Pridobivanje novih obiskovalcev na stran je pomembno, a spremljati morate tudi, koliko izmed teh obiskovalcev je dejansko napravilo naslednji korak – zanima vas torej podatek o konverziji. To pa lahko ugotovite s pomočjo Google Analytics ciljev.

Kaj storiti? Cilje konfigurirate po prijavi v svoj uporabniški račun na naslednji način: najprej izberite kartico Admin (skrbnik) in se pomaknite do želenega računa, znamke in pogleda. V stolpcu View (pogled) kliknite Goals (cilji). Kliknite + New Goal (nov cilj), da ustvarite nov cilj.

Ko bo preteklo dovolj časa, da Google Analytics zbere vse potrebne podatke, boste lahko prejeli pomembne informacije o uspešnosti vaših ciljev.

5. Spremljajte, kako pogosto Google pregleduje vašo spletno stran

V Google Search Console lahko spremljate, kako pogosto Google pregleduje vašo spletno stran. Izberite gumb Crawl, nato pa Crawl Stats. Vaš cilj je doseči, da Google vašo stran pregleda in posodobi čim večkrat.

V statistiki se osredotočite na naslednje:

  • število pregledovanj mora biti visoko;
  • čas nalaganja strani mora biti čim nižji;
  • če se čas nalaganja strani povečuje, poiščite krivca;
  • če število pregledovanj upade, ugotovite, ali morda prihaja do napak, ki Googlu onemogočajo pregledovanje.

Kaj storiti? Obiskovalcem ponudite kvalitetno vsebino in dobro uporabniško izkušnjo (hitro nalaganje strani, zanimivo vsebino), kar bo Google nagradil z rednejšim pregledovanjem in osveževanjem strani v svojem iskalniku.

6. Spremljajte število vračajočih se obiskovalcev

Pridobivanje novih obiskovalcev na stran mora vedno biti vaša prioriteta, a prav tako je pomembno tudi, da že obstoječe obiskovalce ponovno privabite na vašo stran. Zato je priporočeno, da merite tudi ta podatek, in tako ugotovite, ali je vaša vsebina dovolj dobra, da kasneje ponovno privabi obiskovalce.

Kaj storiti? Grob pregled lahko najdete pod zavihkom Audiences, s klikom na Overview.

Za natančnejši pregled boste morali klikniti na zavihek Behavior in na Site Content. Tam bo jasno zapisano, kolikšen odstotek predstavljajo novi ali vračajoči se obiskovalci na posamezni spletni strani vašega spletnega mesta.

V kolikor na stran objavljate novo kvalitetno vsebino, bo najverjetneje število novih in vračajočih se obiskovalcev rastlo. V kolikor se to ne zgodi, vsebina verjetno ni dovolj dobra, kar boste morali čimprej popraviti.

Vir: SearchEngineJournal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje