Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Nedavno nazaj smo pisali o tem, da je Google nekoliko prevetril svojo glavno stran z rezultati iskanja in razširil razpoložljiv prostor na samem vrhu iskalnih zadetkov za plačane oglase. To je presenetilo predvsem podjetnike, ki aktivno delajo na optimizaciji spletnih strani, saj zaradi nove razporeditve tako imenovani organski zadetki niso več toliko opazni.

Sedaj pa je ameriški gigant že naznanil nove spremembe v svojem naprednem iskalnem algoritmu: že v mesecu maju naj bi Google na prva mesta postavljal le tiste spletne strani, ki so v celoti prilagojene mobilnim napravam. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, želi podjetje s to potezo pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Časa za popravke na strani imate še do konca aprila

V kakšni meri naj bi poteza vplivala na rangiranost spletnih strani v iskalniku, pri Googlu niso razkrili, gotovo pa je dobro sprejeti njihov nasvet in spletno stran pripraviti še pred samo uvedbo novega algoritma, torej pred koncem aprila. Če bo vaša spletna stran ustrezno pripravljena, pri Googlu obljubljajo, da novost na njeno rangiranost v iskalniku ne bo (negativno) vplivala.

Preverite, ali vaša spletna stran ustreza vsem pogojem

Ali vaša spletna stran velja za mobilnim uporabnikom prijazno, lahko preverite z enostavnim testom, ki so ga pripravili pri Googlu: Preizkus prijaznosti mobilnim napravam >>

Vnesti morate le povezavo do svoje spletne strani in nekoliko počakati, da se vam izpiše rezultat:

  • Odlično! Ta stran je prijazna mobilnim napravam” ali
  • Ni prijazna mobilnim napravam

V kolikor ste ugotovili, da vaša spletna strani ni prilagojena mobilnikom, boste morali napraviti nekaj sprememb. Spletna stran, ki je prijazna mobilnim napravam, mora namreč izpolnjevati štiri pogoje:

  1. ne sme vsebovati programske opreme, ki je ni mogoče uporabljati na mobilnih napravah (primer: Flash);
  2. uporabljeno mora biti besedilo, ki je dovolj veliko za branje, brez da mora uporabnik črke na mobilnem telefonu povečevati;
  3. omogočati mora samodejno prilagajanje širine in višine spletne strani, brez da bi uporabnik na mobilnem telefonu to moral početi ročno;
  4. povezave morajo biti razporejene dovolj narazen tako, da je nanje tudi na telefonu mogoče enostavno klikniti;

Priporočamo tudi branje vodiča za izdelavo mobilnim napravam prilagojenih spletnih strani >>

Spomnimo: Google je tovrstne spremembe napovedal že leta 2014

Že novembra leta 2014 je Google pričel z označevanjem spletnih strani glede na njihovo prijaznost mobilnim napravam, aprila 2015 pa je uvedel tudi že nekaj sprememb v algoritmu ter spletne strani, ki niso povsem ustrezale njihovim pogojem, izločil iz iskalnika na mobilnih telefonih. Tedaj je sprememba algoritma vplivala predvsem na promet tistih podjetnikov, ki so ciljali na mobilne uporabnike. Po novem pa bo Google zgoraj naštete pogoje upošteval tako pri mobilnem iskanju kot tudi pri iskanju preko računalnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje