Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Nedavno nazaj smo pisali o tem, da je Google nekoliko prevetril svojo glavno stran z rezultati iskanja in razširil razpoložljiv prostor na samem vrhu iskalnih zadetkov za plačane oglase. To je presenetilo predvsem podjetnike, ki aktivno delajo na optimizaciji spletnih strani, saj zaradi nove razporeditve tako imenovani organski zadetki niso več toliko opazni.

Sedaj pa je ameriški gigant že naznanil nove spremembe v svojem naprednem iskalnem algoritmu: že v mesecu maju naj bi Google na prva mesta postavljal le tiste spletne strani, ki so v celoti prilagojene mobilnim napravam. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, želi podjetje s to potezo pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Časa za popravke na strani imate še do konca aprila

V kakšni meri naj bi poteza vplivala na rangiranost spletnih strani v iskalniku, pri Googlu niso razkrili, gotovo pa je dobro sprejeti njihov nasvet in spletno stran pripraviti še pred samo uvedbo novega algoritma, torej pred koncem aprila. Če bo vaša spletna stran ustrezno pripravljena, pri Googlu obljubljajo, da novost na njeno rangiranost v iskalniku ne bo (negativno) vplivala.

Preverite, ali vaša spletna stran ustreza vsem pogojem

Ali vaša spletna stran velja za mobilnim uporabnikom prijazno, lahko preverite z enostavnim testom, ki so ga pripravili pri Googlu: Preizkus prijaznosti mobilnim napravam >>

Vnesti morate le povezavo do svoje spletne strani in nekoliko počakati, da se vam izpiše rezultat:

  • Odlično! Ta stran je prijazna mobilnim napravam” ali
  • Ni prijazna mobilnim napravam

V kolikor ste ugotovili, da vaša spletna strani ni prilagojena mobilnikom, boste morali napraviti nekaj sprememb. Spletna stran, ki je prijazna mobilnim napravam, mora namreč izpolnjevati štiri pogoje:

  1. ne sme vsebovati programske opreme, ki je ni mogoče uporabljati na mobilnih napravah (primer: Flash);
  2. uporabljeno mora biti besedilo, ki je dovolj veliko za branje, brez da mora uporabnik črke na mobilnem telefonu povečevati;
  3. omogočati mora samodejno prilagajanje širine in višine spletne strani, brez da bi uporabnik na mobilnem telefonu to moral početi ročno;
  4. povezave morajo biti razporejene dovolj narazen tako, da je nanje tudi na telefonu mogoče enostavno klikniti;

Priporočamo tudi branje vodiča za izdelavo mobilnim napravam prilagojenih spletnih strani >>

Spomnimo: Google je tovrstne spremembe napovedal že leta 2014

Že novembra leta 2014 je Google pričel z označevanjem spletnih strani glede na njihovo prijaznost mobilnim napravam, aprila 2015 pa je uvedel tudi že nekaj sprememb v algoritmu ter spletne strani, ki niso povsem ustrezale njihovim pogojem, izločil iz iskalnika na mobilnih telefonih. Tedaj je sprememba algoritma vplivala predvsem na promet tistih podjetnikov, ki so ciljali na mobilne uporabnike. Po novem pa bo Google zgoraj naštete pogoje upošteval tako pri mobilnem iskanju kot tudi pri iskanju preko računalnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki