Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani

Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Nedavno nazaj smo pisali o tem, da je Google nekoliko prevetril svojo glavno stran z rezultati iskanja in razširil razpoložljiv prostor na samem vrhu iskalnih zadetkov za plačane oglase. To je presenetilo predvsem podjetnike, ki aktivno delajo na optimizaciji spletnih strani, saj zaradi nove razporeditve tako imenovani organski zadetki niso več toliko opazni.

Sedaj pa je ameriški gigant že naznanil nove spremembe v svojem naprednem iskalnem algoritmu: že v mesecu maju naj bi Google na prva mesta postavljal le tiste spletne strani, ki so v celoti prilagojene mobilnim napravam. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, želi podjetje s to potezo pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Časa za popravke na strani imate še do konca aprila

V kakšni meri naj bi poteza vplivala na rangiranost spletnih strani v iskalniku, pri Googlu niso razkrili, gotovo pa je dobro sprejeti njihov nasvet in spletno stran pripraviti še pred samo uvedbo novega algoritma, torej pred koncem aprila. Če bo vaša spletna stran ustrezno pripravljena, pri Googlu obljubljajo, da novost na njeno rangiranost v iskalniku ne bo (negativno) vplivala.

Preverite, ali vaša spletna stran ustreza vsem pogojem

Ali vaša spletna stran velja za mobilnim uporabnikom prijazno, lahko preverite z enostavnim testom, ki so ga pripravili pri Googlu: Preizkus prijaznosti mobilnim napravam >>

Vnesti morate le povezavo do svoje spletne strani in nekoliko počakati, da se vam izpiše rezultat:

  • Odlično! Ta stran je prijazna mobilnim napravam” ali
  • Ni prijazna mobilnim napravam

V kolikor ste ugotovili, da vaša spletna strani ni prilagojena mobilnikom, boste morali napraviti nekaj sprememb. Spletna stran, ki je prijazna mobilnim napravam, mora namreč izpolnjevati štiri pogoje:

  1. ne sme vsebovati programske opreme, ki je ni mogoče uporabljati na mobilnih napravah (primer: Flash);
  2. uporabljeno mora biti besedilo, ki je dovolj veliko za branje, brez da mora uporabnik črke na mobilnem telefonu povečevati;
  3. omogočati mora samodejno prilagajanje širine in višine spletne strani, brez da bi uporabnik na mobilnem telefonu to moral početi ročno;
  4. povezave morajo biti razporejene dovolj narazen tako, da je nanje tudi na telefonu mogoče enostavno klikniti;

Priporočamo tudi branje vodiča za izdelavo mobilnim napravam prilagojenih spletnih strani >>

Spomnimo: Google je tovrstne spremembe napovedal že leta 2014

Že novembra leta 2014 je Google pričel z označevanjem spletnih strani glede na njihovo prijaznost mobilnim napravam, aprila 2015 pa je uvedel tudi že nekaj sprememb v algoritmu ter spletne strani, ki niso povsem ustrezale njihovim pogojem, izločil iz iskalnika na mobilnih telefonih. Tedaj je sprememba algoritma vplivala predvsem na promet tistih podjetnikov, ki so ciljali na mobilne uporabnike. Po novem pa bo Google zgoraj naštete pogoje upošteval tako pri mobilnem iskanju kot tudi pri iskanju preko računalnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje