Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani.
Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Nekaj taktik za dobro optimizirano spletno stran smo vam razkrili tudi v prispevku Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco. Danes vam predstavljamo še nekaj preostalih.

Uredite nedelujoče povezave

Najverjetneje je vaša spletna stran polna povezav, ki vodijo bodisi na zunanje vire bodisi na preostale podstrani vašega spletnega mesta. Ker pa se te povezave, predvsem na zunanjih virih, sčasoma lahko spremenijo ali posodobijo, se lahko zgodi, da bo vaše spletno mesto sčasoma prepleteno s povezavami, ki ne bodo delujoče. To pa je lahko za vašo spletno stran precej škodljivo, kar se tiče SEO optimiziranosti. Redno pregledujte povezave (z orodjem, kot je na primer SEO Spider). Poskrbite, da bodo vedno delujoče, v nasprotnem primeru jih čimprej odstranite.

Odstranite nepotrebno kodo iz vašega spletnega mesta

Če bo vaše spletno mesto vsebovalo nepotrebno kodo, bodo spletni iskalniki porabili nekaj več časa, da jo pregledajo v celoti. To pa je lahko za pozicije v spletnih iskalnikih precej škodljivo. Obenem pa to pomeni tudi daljši čas nalaganja spletnih strani za obiskovalce, kar je prav tako močno negativen faktor pri uvrščenosti v iskalnikih.

Čimprej popravite okvarjeno kodo

Nepotrebna koda negativno vpliva na optimiziranost strani, še precej bolj škodljivo pa je, ko je koda okvarjena. To namreč še bistveno bolj podaljša čas, ki ga spletni pajki potrebujejo za pregled spletnega mesta, obenem pa spletnim pajkom daje vtis neurejene in neservisirane spletne strani. Takšna spletna stran avtomatično upade, ko je govora o uvrščenosti v spletnih iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Vnesite notranje povezave, ki naj tvorijo celoto

Smiselno povežite članke in druge vsebine med seboj v celoto, da bodo obiskovalci takoj in brez nepotrebnega klikanja lahko prišli do iskanih podstrani na vašem spletnem mestu. Dobra prepredenost z notranjimi povezavami pa bo pomagala tudi spletnim pajkom.

Delite nasvete na Q&A straneh

Ljudje ves čas iščejo odgovore na svoja vprašanja na spletnih straneh, kot so Yahoo! Answers ali Quora. Ponudite jim svoje odgovore, na dno pa (če je to smiselno) dodajte še povezavo do svoje spletne strani, kjer si bodo lahko interesenti ogledali več informacij. Na ta način ne boste pridobili le koristnih povezav iz zunanjih spletnih strani, temveč si boste povečali obisk in morda tudi povečali ugled vašega spletnega mesta.

Pomagajte si z infografikami

Te so pri ljudeh v zadnjih letih zelo priljubljene, a le ko so narejene pravilno: to pomeni, da imajo dober dizajn in še boljšo vsebino. Vzemite si čas in pripravite okoli 2000 besed kvalitetne vsebine, to pa nato razvrstite čimbolj smiselno. Če bo ljudem všeč, jo bodo radi delili, s tem pa vam povečali obisk in klike.

Ne pozabite na video marketing

Ta je zadnje čase v porastu – kar 62 odstotkov vseh iskanj v Googlu se namreč zaključi z ogledom videoposnetka! Precej lažje je doseči visoko uvrstitev v Googlu, če vašo spletno mesto krasi videoposnetek. Če videa (še bolje pa videov) še nimate, je tako zadnji čas, da se lotite njegove priprave.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje