
SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)
Nekaj taktik za dobro optimizirano spletno stran smo vam razkrili tudi v prispevku Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco. Danes vam predstavljamo še nekaj preostalih.
Uredite nedelujoče povezave
Najverjetneje je vaša spletna stran polna povezav, ki vodijo bodisi na zunanje vire bodisi na preostale podstrani vašega spletnega mesta. Ker pa se te povezave, predvsem na zunanjih virih, sčasoma lahko spremenijo ali posodobijo, se lahko zgodi, da bo vaše spletno mesto sčasoma prepleteno s povezavami, ki ne bodo delujoče. To pa je lahko za vašo spletno stran precej škodljivo, kar se tiče SEO optimiziranosti. Redno pregledujte povezave (z orodjem, kot je na primer SEO Spider). Poskrbite, da bodo vedno delujoče, v nasprotnem primeru jih čimprej odstranite.
Odstranite nepotrebno kodo iz vašega spletnega mesta
Če bo vaše spletno mesto vsebovalo nepotrebno kodo, bodo spletni iskalniki porabili nekaj več časa, da jo pregledajo v celoti. To pa je lahko za pozicije v spletnih iskalnikih precej škodljivo. Obenem pa to pomeni tudi daljši čas nalaganja spletnih strani za obiskovalce, kar je prav tako močno negativen faktor pri uvrščenosti v iskalnikih.
Čimprej popravite okvarjeno kodo
Nepotrebna koda negativno vpliva na optimiziranost strani, še precej bolj škodljivo pa je, ko je koda okvarjena. To namreč še bistveno bolj podaljša čas, ki ga spletni pajki potrebujejo za pregled spletnega mesta, obenem pa spletnim pajkom daje vtis neurejene in neservisirane spletne strani. Takšna spletna stran avtomatično upade, ko je govora o uvrščenosti v spletnih iskalnikih.
Vnesite notranje povezave, ki naj tvorijo celoto
Smiselno povežite članke in druge vsebine med seboj v celoto, da bodo obiskovalci takoj in brez nepotrebnega klikanja lahko prišli do iskanih podstrani na vašem spletnem mestu. Dobra prepredenost z notranjimi povezavami pa bo pomagala tudi spletnim pajkom.
Delite nasvete na Q&A straneh
Ljudje ves čas iščejo odgovore na svoja vprašanja na spletnih straneh, kot so Yahoo! Answers ali Quora. Ponudite jim svoje odgovore, na dno pa (če je to smiselno) dodajte še povezavo do svoje spletne strani, kjer si bodo lahko interesenti ogledali več informacij. Na ta način ne boste pridobili le koristnih povezav iz zunanjih spletnih strani, temveč si boste povečali obisk in morda tudi povečali ugled vašega spletnega mesta.
Pomagajte si z infografikami
Te so pri ljudeh v zadnjih letih zelo priljubljene, a le ko so narejene pravilno: to pomeni, da imajo dober dizajn in še boljšo vsebino. Vzemite si čas in pripravite okoli 2000 besed kvalitetne vsebine, to pa nato razvrstite čimbolj smiselno. Če bo ljudem všeč, jo bodo radi delili, s tem pa vam povečali obisk in klike.
Ne pozabite na video marketing
Ta je zadnje čase v porastu – kar 62 odstotkov vseh iskanj v Googlu se namreč zaključi z ogledom videoposnetka! Precej lažje je doseči visoko uvrstitev v Googlu, če vašo spletno mesto krasi videoposnetek. Če videa (še bolje pa videov) še nimate, je tako zadnji čas, da se lotite njegove priprave.
Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.