7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani.
Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Nekaj taktik za dobro optimizirano spletno stran smo vam razkrili tudi v prispevku Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco. Danes vam predstavljamo še nekaj preostalih.

Uredite nedelujoče povezave

Najverjetneje je vaša spletna stran polna povezav, ki vodijo bodisi na zunanje vire bodisi na preostale podstrani vašega spletnega mesta. Ker pa se te povezave, predvsem na zunanjih virih, sčasoma lahko spremenijo ali posodobijo, se lahko zgodi, da bo vaše spletno mesto sčasoma prepleteno s povezavami, ki ne bodo delujoče. To pa je lahko za vašo spletno stran precej škodljivo, kar se tiče SEO optimiziranosti. Redno pregledujte povezave (z orodjem, kot je na primer SEO Spider). Poskrbite, da bodo vedno delujoče, v nasprotnem primeru jih čimprej odstranite.

Odstranite nepotrebno kodo iz vašega spletnega mesta

Če bo vaše spletno mesto vsebovalo nepotrebno kodo, bodo spletni iskalniki porabili nekaj več časa, da jo pregledajo v celoti. To pa je lahko za pozicije v spletnih iskalnikih precej škodljivo. Obenem pa to pomeni tudi daljši čas nalaganja spletnih strani za obiskovalce, kar je prav tako močno negativen faktor pri uvrščenosti v iskalnikih.

Čimprej popravite okvarjeno kodo

Nepotrebna koda negativno vpliva na optimiziranost strani, še precej bolj škodljivo pa je, ko je koda okvarjena. To namreč še bistveno bolj podaljša čas, ki ga spletni pajki potrebujejo za pregled spletnega mesta, obenem pa spletnim pajkom daje vtis neurejene in neservisirane spletne strani. Takšna spletna stran avtomatično upade, ko je govora o uvrščenosti v spletnih iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Vnesite notranje povezave, ki naj tvorijo celoto

Smiselno povežite članke in druge vsebine med seboj v celoto, da bodo obiskovalci takoj in brez nepotrebnega klikanja lahko prišli do iskanih podstrani na vašem spletnem mestu. Dobra prepredenost z notranjimi povezavami pa bo pomagala tudi spletnim pajkom.

Delite nasvete na Q&A straneh

Ljudje ves čas iščejo odgovore na svoja vprašanja na spletnih straneh, kot so Yahoo! Answers ali Quora. Ponudite jim svoje odgovore, na dno pa (če je to smiselno) dodajte še povezavo do svoje spletne strani, kjer si bodo lahko interesenti ogledali več informacij. Na ta način ne boste pridobili le koristnih povezav iz zunanjih spletnih strani, temveč si boste povečali obisk in morda tudi povečali ugled vašega spletnega mesta.

Pomagajte si z infografikami

Te so pri ljudeh v zadnjih letih zelo priljubljene, a le ko so narejene pravilno: to pomeni, da imajo dober dizajn in še boljšo vsebino. Vzemite si čas in pripravite okoli 2000 besed kvalitetne vsebine, to pa nato razvrstite čimbolj smiselno. Če bo ljudem všeč, jo bodo radi delili, s tem pa vam povečali obisk in klike.

Ne pozabite na video marketing

Ta je zadnje čase v porastu – kar 62 odstotkov vseh iskanj v Googlu se namreč zaključi z ogledom videoposnetka! Precej lažje je doseči visoko uvrstitev v Googlu, če vašo spletno mesto krasi videoposnetek. Če videa (še bolje pa videov) še nimate, je tako zadnji čas, da se lotite njegove priprave.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje