Kaj je "On-SERP SEO?" (Vir: Pixabay)

Kaj je “On-SERP SEO?” (Vir: Pixabay)

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu?
Kaj je "On-SERP SEO?" (Vir: Pixabay)

Kaj je “On-SERP SEO?” (Vir: Pixabay)

Načini in kriteriji, na podlagi katerih Google razvršča spletne strani po posameznih iskalnih nizih, se iz dneva v dan spreminjajo. Da bi lahko naredili največ za izboljšanje rangiranja vaše spletne strani, morate biti konstantno na tekočem z novimi trendi. Eden izmed njih je “On-SEO SERP”. Za kaj gre, vam bomo razložili v nadaljevanju.

On-SERP SEO

SERP je okrajšava za “search engine results page”, kar pomeni stran, na kateri se prikažejo rezultati iskalnega niza, ki smo ga vnesli v Google. Vsi vemo, da so rezultati, ki se tukaj pojavljajo, razvrščeni po določenem vrstnem redu. Pri tem se spletne strani, ki jih ima Google za bolj relevantne, uvrščajo višje in imajo zato tudi večjo možnost obiska uporabnikov.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

On-SERP SEO je področje optimizacije spletne strani, pri katerem vplivamo na vsebino o spletni strani, ki se pojavi med zadetki iskanj. Do sedaj smo o tem področju govorili predvsem v povezavi z meta opisi in meta naslovi. Vendar je to področje danes širše.

“Featured snippets” so organski rezultati, ki jih Google izbere v naboru spletnih strani in jih uvrsti na najbolj ugledno pozicijo – pred prvim zadetkom v iskalniku. Google na ta način uporabnikom spletnega iskalnika, ki so zastavili vprašanje, ponudi hiter odgovor, ki vsebuje vse iskane informacije. Brez, da bi uporabnik moral sam klikati po zadetkih in iskati primeren odgovor.

(Vir: wsiworld.com)

Kako pomembno je, da Google izbere vašo spletno stran oziroma informacije z nje in jo uvrsti med “Featured snippets”, lahko ponazorimo z naslednjimi podatki. Spodnja tabela prikazuje, kolikšen delež iskanj, ki jih uporabniki izvedejo na spletu, se zaključi z klikom na organske, kolikšen s klikom na plačljive rezultate in kolikšen delež iskanj se zaključi pri pregledu Googlovega izbora informacij, ki se pojavljajo še pred prvim zadetkom v iskalniku.

plačljivi organski Googlov izbor
iskanja prek računalnika 3,82 % 65,72 % 34,28 %
iskanja prek telefona 3,12 % 38,97 % 61,03 %

Opomba: Od leta 2016 do 2018 se je delež iskanj, ki so se zaključili s pregledovanjem Googlove ponudbe, povečal za 20 %!

Iz preglednice lahko vidimo, da je delež klikov na rezultate, ki se pojavijo pred prvim zadetkom, zaskrbljujoče visok. Bistveno višji je pri brskanju prek pametnega telefona v primerjavi z iskanjem informacij prek računalnika. Vemo pa, da bo tovrstnih iskanj sčasoma čedalje več.

Na kakšne načine oblikuje Google svoj izbor?

Primer ponujenega Googlovega izbora pri iskanju lokalov v San Franciscu (Vir: brafton.com)

Primer ponujenega Googlovega izbora pri iskanju lokalov v San Franciscu (Vir: brafton.com)

Če se bomo lotili iskanja hotelov ali restavracij na določeni lokaciji, nam bo Google običajno takoj ponudil svojo storitev Google maps, pri čemer označi lokacije posameznih objektov in ponudi kontaktne podatke.

V primeru če se naše iskanje nanaša na poizvedovanje v zvezi s tem, kakšno je vreme, nam bo Google to predstavil v svoji obliki in rezultat prikazal pred prvim zadetkom.

Tudi v primeru poizvedovanja po letu na določeno relacijo, nam bo Google predstavil svoj izbor letalskih prevoznikov, časov letenja in cen.

Če vpišemo naslov filma ali slavne osebe, bo Google pripravil izbor njihovih podatkov in slik.

Ker Google pripravlja čedalje bolj relevantne informacije, se čedalje manj uporabnikov spleta odloči, da bo iskanje nadaljevalo na straneh pod njegovim izborom.

Kaj lahko sami naredite za to, da bi vas Google uvrstil pred prvi rezultat?

  • Naredite raziskavo relevatnih ključnih besed in oblikujte seznam vprašanj, na katere lahko odgovorite;
  • Oblikujte vsebino na vaši spletni strani na način, da boste ponudili na odgovore na zastavljena vprašanja.

Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič  >>

Vir: wsiworld.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki