Osvojite prva mesta v iskalniku Google!
Kdaj | 13.12.2019 od 13:00 do 17:30 |
---|---|
Kje | MP hub. |
Prijavi se! | |
Kontakt | Borut |
Telefon | 031 857 940 |
Koledar |
|
Na voljo so različni načini, kako obiskovalce usmeriti na spletno stran oziroma trgovino. Eden izmed najbolj učinkovitih je optimizacija spletnih strani.
Brez prodaje ni posla
Ključni element vsakega posla je prodaja. To velja tako za klasične fizične trgovine kot tudi za spletne nakupe. Poglejmo si primer fizične trgovine z oblekami. Da bi prišlo do prodaje, je treba v trgovino privabiti kupce. To lahko naredimo na različne načine: od deljenja letakov pred trgovino do radijskega ali televizijskega oglasa, morda oglasa v časopisu.
Podobno je pri spletni strani oziroma trgovini. Da lahko sploh pride do prodaje, je treba na spletno stran privabiti kupce. Tudi v primeru spleta lahko to naredimo na različne načine: s pomočjo e-mail oglaševanja, Facebook oglaševanja ali zakupa Google oglasov. Skupna lastnost vseh naštetih oblik oglaševanja je, da se plačujejo na klik; gre za tako imenovani plačljivi promet. Vsakič ko nekdo klikne na naš oglas, za to plačamo v povprečju od 40 centov do tudi dva ali tri evre, odvisno od konkurenčnosti naše panoge.
Alternativa temu načinu oglaševanja je organski promet, najpomembnejši vir katerega je optimizacija spletnih strani. V tem primeru gre za doseganje ciljne publike, ki po našem produktu direktno povprašuje prek iskalnikov.
Kaj je optimizacija spletnih strani?
Optimizacija spletnih strani (angl. Search Engine Optimization, SEO) je postopek, pri katerem vplivamo na uvrstitev naše spletne strani v različnih iskalnikih. Z optimizacijo spletne strani za iskalnike našo stran pomaknemo višje v Googlu in drugih iskalnikih, kar prinese več obiskovalcev in posledično več prodaj.
Statistike kažejo, da se pomemben delež nakupov zgodi prek iskanja v spletnih iskalnikih. Recimo, da kupujete prenosni disk. V Google vpišete ključno besedo “prenosni disk” in prejmete določene zadetke. Statistike kažejo, da prvi trije zadetki prejmejo več kot 80 % vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, potencialni kupci skorajda ne obiščejo. Torej tudi do prodaje ne more priti.
Kako doseči visoko uvrstitev v iskalnikih, nam bo predstavil Igor Bajsič iz SEOPRO.
Na delavnici bomo obravnavali naslednje teme:
- osnove optimizacije spletne strani (ON-site in OFF-site),
- kako preveriti uvrstitev spletne strani v iskalnikih,
- kako se visoko uvrščati v iskalniku Google in povečati organski promet na spletni strani,
- kako meriti uspešnost optimizacije,
- kako se izogniti »slabi« oziroma prekomerni optimizaciji,
- kako obdržati visoke pozicije na dolgi rok,
- kako preveriti, ali se konkurenca že ukvarja z optimizacijo,
- kako izkoristiti brezplačna orodja za SEO, kot je Google Console,
- pregled uporabnih orodij, ki jih lahko uporabite za avtomatsko spremljanje pozicij spletne strani,
- praktični primeri optimizacije na obstoječih spletnih straneh udeležencev delavnice,
- kako se lahko optimizacije spletne strani lotim sam: pisanje tekstov, pridobivanje povezav.
Na delavnici bomo štiri ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o optimizaciji spletnih strani, hkrati pa vam postregli s konkretnimi nasveti, ki bodo pripomogli k boljši uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih in tako k povečanju prihodkov vašega podjetja.
Komu je delavnica namenjena
Delavnica je namenjena vsem, ki imate spletno stran ali trgovino in bi radi na njo privabili več potencialnih kupcev. Na delavnici vam bomo pokazali, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.
Delavnice ne smete zamuditi vsi, ki:
- bi radi povečali “kakovost” obiskovalcev na svoji spletni strani / trgovini,
- bi radi zmanjšali mesečne proračune za oglaševanje vaše spletne strani / trgovine,
- delujete v visoko konkurenčnih panogah,
- bi radi svojemu poslu zagotovili konstantno rast na dolgi rok.
Zakaj delavnice ne smete zamuditi
Po nekaterih informacijah optimizacijo spletnih strani v Sloveniji uporablja že skoraj četrtina vseh podjetij, kar pomeni, da obstaja velika možnost, da se z njo že ukvarja tudi vaša konkurenca. Ne dopustite, da vas vaš konkurent prehiti po levi strani, in se na delavnico prijavite čimprej.
Delavnica je zastavljena kar se da praktično. Predavatelj si pred izobraževanjem ogleda spletne strani prijavljenih in med njimi (z vašim dovoljenjem) izbere dve ali tri strani, ki se jih na predavanjih analizira, hkrati pa tudi sestavi seznam napotkov za izboljšanje. S tega vidika je pomembno, da se na delavnico prijavite vsaj nekaj dni pred izvedbo.
Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti se lahko na delavnico prijavi le eno podjetje iz panoge. Prednost ima tisto podjetje, ki prej poravna kotizacijo.
Mnenja udeležencev
»Na področju optimizacije spletnih strani mora vsak posameznik in podjetje neprestano vlagati, saj se spremembe dogajajo praktično vsak dan. Prav zato sem se prijavil na delavnico, ki jo je vodil Igor, saj ima ta že ogromno praktičnih izkušenj in znanja. Delavnico priporočam vsakomur, ki šele začenja ali pa preprosto želi nadgraditi svoje znanje o SEO.«
~
Marko Zorko, Prana 3stil d.o.o.
~
18.09.2017
G. Bajsić je pokazal izjemne predavateljske sposobnosti. Strokovnost, direktnost in brez kančka treme. Na predavanju ni bilo teorije, temveč ogromno praktičnih primerov. Vsekakor 5 *.
~
Udeleženec
~
04.05.2017
Kotizacija in lokacija
Datum in lokacija: petek, 13. december 2019 v MP hub. v Ljubljani, med 13:00 in 17:30.
Za 4,5 ure strnjenega predavanja na podlagi 9 letnih izkušenj našega predavatelja, boste odšteli:
- Kotizacija: 129 evrov + ddv
- Nudimo vam 20-% popust za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja.
O predavatelju
Delavnico bo vodil Igor “SEO ninja” Bajsič, ki je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 9 let. Ponaša se s 300 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju več kot 40 podjetij, ki jim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih tako doma kot v tujini. Igor med drugim pokriva tudi najbolj konkurenčne panoge, kot so zavarovalništvo, izdelava spletnih strani, prevajanje in druge.
Igor ima tudi bogate izkušnje s posli, vezanimi na spletno prodajo. Še kot študent je namreč ustanovil svoje prvo podjetje z lastno blagovno znamko športne opreme, kasneje pa se je popolnoma specializiral za optimizacijo spletnih strani, in sicer sprva v ZDA in Veliki Britaniji, v zadnjih letih pa tudi na slovenskem trgu.
Z Igorjem smo pred časom opravili tudi intervju o optimizaciji spletnih strani.