Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij.
spletna stran mora privabiti bralce

Privabite bralce na spletno stran.

Ne glede na to, koliko truda je vloženega v pripravo kvalitetnih vsebin, je lahko vse delo zaman, če niso zasnovane na pravi način. V nadaljevanju vam bomo predstavili nekatere najpogostejše napake pri pripravi spletnih vsebin. Dobro je, da jih čimprej odpravite, saj boste tako dosegli najboljše rezultate tako pri pridobivanju novih bralcev kot tudi pri ohranjanju že obstoječih.

a.) Prekratke vsebine

Daljša kot je vsebina, bolj poglobljeno lahko pojasni tematiko, o kateri je govora. Google pri odločanju, katere vsebine bo uporabnikom svojega spletnega iskalnika ponudil najprej, upošteva tudi ta dejavnik. Praviloma algoritmi raje izberejo nekoliko daljše vsebine, dolge okoli 2.400 besed, predvsem takšne, ki odgovorijo na vprašanja bralcev in jim ponudijo koristne informacije.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

b.) Pretirana uporaba ključnih besed

Če je bilo pred leti kopičenje ključnih besed v prispevkih še učinkovito pri doseganju boljših uvrstitev, danes ni več tako. Prav nasprotno: Google bo takšno početje sedaj že avtomatično zaznal preko svojih algoritmov in ga kaznoval z nižjimi uvrstitvami med iskalnimi rezultati. Izberite si eno ali dve ključni besedi in se v prispevku razpišite na to tematiko.

kopičenje ključnih besed

Primer pretirane uporabe ključnih besed. (Vir slike: quicksprout.com)

c.) Premalo povezav na zunanje vsebine

Bralci imajo radi zanesljive in resnične vsebine. Priporočljivo je, da svoje pisanje podkrepite z drugimi kredibilnimi viri in tako nakažete, od kod ste črpali informacije. Dodajte vsaj eno ali dve povezavi na drugo spletno stran.

č.) Neuporaba slikovnega gradiva

Nihče ne prebira rad spletnih strani, ki so puste in prazne. Vsebinam zato obvezno dodajte slikovno gradivo. Sem spadajo slike, fotografije, video posnetki, tabele, grafi in podobno. Na ta način boste zagotovili, da bo vsebina bolj privlačna, in povečali verjetnost, da jo bodo bralci prebrali prav do konca.

d.) Neprilagojena mobilna spletna stran

Vse več je poudarjanja mobilnih spletnih strani. Število uporabnikov mobilnih naprav, kot so prenosne tablice in pametni telefoni, hitro narašča. Temu primerno narašča tudi pomen, ki ga Googlovi algoritmi dajejo spletnim stranem, prilagojenim mobilnim napravam.

e.) Neustrezna oblika besedil

Večina ljudi na spletu vsebin ne prebere v popolnosti, temveč jih le na hitro pregledajo. Prav zato je bistvenega pomena, da so dobro oblikovane. Dodajte jim čim več naslovov in podnaslovov, pišite kratke povedi, uporabite slikovno gradivo. Na ta način boste bralcem olajšali iskanje tistega, kar jih zanima.

f.) Počasno nalaganje spletne strani

Če se vaša spletna stran nalaga počasi, obstaja velika verjetnost, da jo bodo bralci zapustili in informacije poiskali pri konkurenci. Posledično so tudi vaše stopnje konverzije precej nižje, kot bi lahko bile. Poskrbite, da se bodo vsebine na vaši spletni strani nalagale zelo hitro.

g.) Slovnične napake v besedilu

Googlovih algoritmov napake v črkovanju resda ne bodo zmotile, bodo pa te bistveno bolj vplivale na vašo kredibilnost v očeh vaših bralcev. Če bodo vaša besedila polna pravopisnih in slovničnih napak, bodo bralci sklepali, da se napake pojavljajo tudi v samih informacijah, ki jih želite podali. Posledično bodo zapustili spletno stran in se obrnili h konkurenci.

h.) Neprilagojeni meta opisi

Meta opis se pojavi na strani z rezultati iskanja po tem, ko uporabnik v spletni iskalnik vtipka želeno ključno besedo oziroma besedno zvezo. Gre za do 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Pomembno je, da ustrezno uredite tudi meta opis vsakega prispevka, saj boste le tako na svojo spletno stran pritegnili največje možno število bralcev.

prilagojen meta opis

Primer urejenega meta opisa. (Vir slike: foodbloggerpro.com)

i.) Osredotočanje zgolj na iskalnik Google

Res je, da je Google najbolj priljubljen spletni iskalnik, a vedeti morate, da še zdaleč ni edini. Obiskovalce lahko na svojo spletno stran privabite tudi z izkoriščanjem vse večje uporabe glasovnega iskanja preko spletnih osebnih pomočnic (npr. Microsoftova Cortana, Amazonova Alexa). Te dajejo poudarek predvsem na iskalne zadetke v spletnem iskalniku Bing.

Na delavnici boste na praktičnih primerih izvedeli, kako izboljšati svojo spletno stran z vidika SEO optimizacije. Prijavite se!

j.) Vsebina ni unikatna

Pri ustvarjanju spletnih vsebin se je že od samega začetka treba zavedati, da se bistvo skriva v kvaliteti in ne v kvantiteti. Objavljene vsebine naj bodo unikatne in zanimive, da bodo privabile čim večje število bralcev, ki jih bo opisana tematika zanimala. Ne ustvarjajte vsebin zgolj za to, da na spletno stran dodate nekaj novega. Vsebine raje ustvarjajte z namenom, da bodo bralca navdušile.

k.) Pomanjkljiva podpora vsebini

Ni dovolj le, da ustvarjate kvalitetne vsebine. Morate jih tudi ustrezno promovirati in na ta način k branju privabiti čim večje število posameznikov. To lahko počnete s pomočjo družbenih omrežij, promoviranja na prvih straneh vaše spletne strani, plačanih oglasov na primernih mestih, kampanj prek elektronske pošte in podobno. Izkoristite čim več možnih kanalov.

Vir: SubmitCube.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje