Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij.
spletna stran mora privabiti bralce

Privabite bralce na spletno stran.

Ne glede na to, koliko truda je vloženega v pripravo kvalitetnih vsebin, je lahko vse delo zaman, če niso zasnovane na pravi način. V nadaljevanju vam bomo predstavili nekatere najpogostejše napake pri pripravi spletnih vsebin. Dobro je, da jih čimprej odpravite, saj boste tako dosegli najboljše rezultate tako pri pridobivanju novih bralcev kot tudi pri ohranjanju že obstoječih.

a.) Prekratke vsebine

Daljša kot je vsebina, bolj poglobljeno lahko pojasni tematiko, o kateri je govora. Google pri odločanju, katere vsebine bo uporabnikom svojega spletnega iskalnika ponudil najprej, upošteva tudi ta dejavnik. Praviloma algoritmi raje izberejo nekoliko daljše vsebine, dolge okoli 2.400 besed, predvsem takšne, ki odgovorijo na vprašanja bralcev in jim ponudijo koristne informacije.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

b.) Pretirana uporaba ključnih besed

Če je bilo pred leti kopičenje ključnih besed v prispevkih še učinkovito pri doseganju boljših uvrstitev, danes ni več tako. Prav nasprotno: Google bo takšno početje sedaj že avtomatično zaznal preko svojih algoritmov in ga kaznoval z nižjimi uvrstitvami med iskalnimi rezultati. Izberite si eno ali dve ključni besedi in se v prispevku razpišite na to tematiko.

kopičenje ključnih besed

Primer pretirane uporabe ključnih besed. (Vir slike: quicksprout.com)

c.) Premalo povezav na zunanje vsebine

Bralci imajo radi zanesljive in resnične vsebine. Priporočljivo je, da svoje pisanje podkrepite z drugimi kredibilnimi viri in tako nakažete, od kod ste črpali informacije. Dodajte vsaj eno ali dve povezavi na drugo spletno stran.

č.) Neuporaba slikovnega gradiva

Nihče ne prebira rad spletnih strani, ki so puste in prazne. Vsebinam zato obvezno dodajte slikovno gradivo. Sem spadajo slike, fotografije, video posnetki, tabele, grafi in podobno. Na ta način boste zagotovili, da bo vsebina bolj privlačna, in povečali verjetnost, da jo bodo bralci prebrali prav do konca.

d.) Neprilagojena mobilna spletna stran

Vse več je poudarjanja mobilnih spletnih strani. Število uporabnikov mobilnih naprav, kot so prenosne tablice in pametni telefoni, hitro narašča. Temu primerno narašča tudi pomen, ki ga Googlovi algoritmi dajejo spletnim stranem, prilagojenim mobilnim napravam.

e.) Neustrezna oblika besedil

Večina ljudi na spletu vsebin ne prebere v popolnosti, temveč jih le na hitro pregledajo. Prav zato je bistvenega pomena, da so dobro oblikovane. Dodajte jim čim več naslovov in podnaslovov, pišite kratke povedi, uporabite slikovno gradivo. Na ta način boste bralcem olajšali iskanje tistega, kar jih zanima.

f.) Počasno nalaganje spletne strani

Če se vaša spletna stran nalaga počasi, obstaja velika verjetnost, da jo bodo bralci zapustili in informacije poiskali pri konkurenci. Posledično so tudi vaše stopnje konverzije precej nižje, kot bi lahko bile. Poskrbite, da se bodo vsebine na vaši spletni strani nalagale zelo hitro.

g.) Slovnične napake v besedilu

Googlovih algoritmov napake v črkovanju resda ne bodo zmotile, bodo pa te bistveno bolj vplivale na vašo kredibilnost v očeh vaših bralcev. Če bodo vaša besedila polna pravopisnih in slovničnih napak, bodo bralci sklepali, da se napake pojavljajo tudi v samih informacijah, ki jih želite podali. Posledično bodo zapustili spletno stran in se obrnili h konkurenci.

h.) Neprilagojeni meta opisi

Meta opis se pojavi na strani z rezultati iskanja po tem, ko uporabnik v spletni iskalnik vtipka želeno ključno besedo oziroma besedno zvezo. Gre za do 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Pomembno je, da ustrezno uredite tudi meta opis vsakega prispevka, saj boste le tako na svojo spletno stran pritegnili največje možno število bralcev.

prilagojen meta opis

Primer urejenega meta opisa. (Vir slike: foodbloggerpro.com)

i.) Osredotočanje zgolj na iskalnik Google

Res je, da je Google najbolj priljubljen spletni iskalnik, a vedeti morate, da še zdaleč ni edini. Obiskovalce lahko na svojo spletno stran privabite tudi z izkoriščanjem vse večje uporabe glasovnega iskanja preko spletnih osebnih pomočnic (npr. Microsoftova Cortana, Amazonova Alexa). Te dajejo poudarek predvsem na iskalne zadetke v spletnem iskalniku Bing.

Na delavnici boste na praktičnih primerih izvedeli, kako izboljšati svojo spletno stran z vidika SEO optimizacije. Prijavite se!

j.) Vsebina ni unikatna

Pri ustvarjanju spletnih vsebin se je že od samega začetka treba zavedati, da se bistvo skriva v kvaliteti in ne v kvantiteti. Objavljene vsebine naj bodo unikatne in zanimive, da bodo privabile čim večje število bralcev, ki jih bo opisana tematika zanimala. Ne ustvarjajte vsebin zgolj za to, da na spletno stran dodate nekaj novega. Vsebine raje ustvarjajte z namenom, da bodo bralca navdušile.

k.) Pomanjkljiva podpora vsebini

Ni dovolj le, da ustvarjate kvalitetne vsebine. Morate jih tudi ustrezno promovirati in na ta način k branju privabiti čim večje število posameznikov. To lahko počnete s pomočjo družbenih omrežij, promoviranja na prvih straneh vaše spletne strani, plačanih oglasov na primernih mestih, kampanj prek elektronske pošte in podobno. Izkoristite čim več možnih kanalov.

Vir: SubmitCube.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje. Preberite več >>

5 namigov, kako optimizirati spletno stran

5 namigov, kako optimizirati spletno stran

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Oznake: