Osredotočite se na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V prihodnje se osredotočite na mobilne spletne strani.
V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Mobilne spletne strani so vedno bolj pomembne za poslovanje. (Vir slike: Picjumbo)

Google je v objavi na svojem blogu naznanil, da bo njegov algoritem v bližnji prihodnosti analiziral predvsem mobilne različice spletnih strani: »Čeprav bo naš iskalni indeks še vedno enoten indeks spletnih strani in aplikacij, bodo naši algoritmi za razvrščanje strani, razumevanje strukturiranih podatkov in prikazovanje delov strani v rezultatih iskanja navsezadnje primarno uporabljali mobilno različico vsebin na spletni strani.«

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Kako lahko torej svojo spletno stran oblikujete tako, da ne bo samo prijazna, prilagojena za mobilne naprave, temveč primarno namenjena uporabi na mobilnih platformah? Predstavljamo štiri osnovne nasvete.

1. Preverite prilagojenost svoje strani mobilnim napravam

Vaša spletna stran mora biti najprej prilagojena mobilnim napravam, zato naj bo vaš prvi korak testiranje strani na Googlovem preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav. Tako boste ugotovili, ali vaša spletna stran zadošča Googlovim standardom.

Poleg tega pa lahko prilagojenost mobilnim napravam preverite s pomočjo drugih orodij, s katerimi lahko preverite tudi druge dejavnike SEO optimizacije, ki lahko vplivajo na vašo uvrstitev. Takšen pregled vaše spletne strani vas bo opozoril na različne potencialne probleme, na primer povezave, ki ne vodijo nikamor, manjkajoče meta opise (angl. meta descriptions) …

Če ste testirali svojo spletno stran na preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav in opravili nantančen pregled strani, pa še vedno ne dosegate želenih rezultatov, morate postopoma preveriti vse morebitne težave, ki jih lahko popravite. Pogoste napake pri optimizaciji spletnih strani so:

SEO optimizacija: kateri trendi bodo zaznamovali leto 2017?

  • počasno nalaganje mobilne različice spletne strani
  • napačno preusmerjanje
  • nestisnjene podobe
  • blokirani viri, med drugim JavaScript, CSS in podobe
  • nepodprte vsebine
  • vsiljiva pojavna okna
  • napake, ki se pojavljajo samo na mobilnih napravah

Pri popravljanju omenjenih napak svoj napredek merite s storitvijo Google Search Console. Če kliknete na Search Traffic in nato na Mobile Usability, boste videli, katere podstrani na vaši spletni strani so še vedno problematične.

2. Optimizirajte spletne strani za glasovno iskanje

Lansko leto je Google predstavil podatke, ki kažejo, da je glasovno iskanje najhitreje rastoči način iskanja, saj naj bi bilo kar 20 odstotkov iskanj opravljenih na ta način. Ti podatki potrjujejo informacije iz leta 2014, da kar 55 odstotkov najstnikov in 40 odstotkov odraslih glasovno iskanje uporablja vsakodnevno – ta številka se je od takrat gotovo še povišala.

Glasovno iskanje se razlikuje od tradicionalnega. (Vir slike: Unsplash)

Kako lahko prilagodite svojo spletno stran glasovnemu iskanju? Najpomembneje je, da imate nenehno v mislih dejstvo, se glasovno iskanje razlikuje od tradicionalnega na dva pomembna načina:

  • Kako uporabljamo glasovno iskanje? Iskanja, ki jih zapišemo v iskalnik Google, so ponavadi okrajšana, na primer: »bližnje italijanske restavracije«, medtem ko glasovno iskanje večinoma vključuje celotno vprašanja, na primer: »Katera je najbližja italijanska restavracija?« Da bi zagotovili, da bodo vaše podjetje našli tudi tisti, ki uporabljajo glasovno iskanje, v svojo SEO optimizacijo vključite daljše ključne besede, ki odgovarjajo na takšna vprašanja.
  • Za kaj uporabljamo glasovno iskanje? Podatki, ki so jih predstavili v podjetju Google, kažejo, da je glasovno iskanje najpogostejše pri štirih tipih vprašanj:
    • Želim izvedeti …
    • Želim iti …
    • Želim delati …
    • Želim kupiti …

Cilj teh iskanj (oziroma »mikro trenutkov«) je zadovoljitev takojšne potrebe. Na takšna vprašanja morate zato odgovoriti hitro in natančno.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

3. Na prvo mesto postavite lokalno iskanje

Poleg glasovnega iskanja je vedno bolj razširjeno tudi lokalno iskanje. Googlovi podatki kažejo, da se je število iskanj, ki vključujejo besedno zvezo »v bližini«, v zadnjem letu povečalo kar za dvakrat. Eden od treh uporabnikov pametnih telefonov pa ni kupil izdelka nameravane blagovne znamke, saj je našel drugo blagovno znamko, ko je začel iskati več informacij o izdelku.

To pomeni, da mora biti vaša spletna stran med najvišje razvrščenimi zadetki, kadarkoli potencialne stranke iščejo storitve ali izdelke, ki jih ponujate.

Da bi zagotovili visoko uvrstitev, sledite naslednjim nasvetom:

  • registrirajte se v storitvi Google My Business
  • vključite kvalitetne fotografije svojega podjetja
  • poskrbite, da bodo na vseh relevantnih straneh prikazani pravilni kontaktni podatki (ime, naslov, telefonska številka)
  • spodbujajte svoje stranke, naj vas ocenijo na spletu

4. Ne pozabite na hitre mobilne strani (angl. accelerated mobile pages)

Google med rezultati mobilnega iskanja uvršča hitre spletne strani višje od navadnih spletnih strani. Hitre spletne strani, ki so označene s simbolom strele, so oblikovane tako, da se naložijo v trenutku. Po Googlovih informacijah so približno štirikrat hitrejše od običajnih mobilnih spletnih strani in tako velikemu številu mobilnih uporabnikov ponujajo točno tisto, kar iščejo: takojšne rezultate, ki zadovoljijo trenutno potrebo.

Da dosežejo izjemno hitrost, hitre spletne strani uporabljajo poenostavljeno verzijo programskega jezika HTML in prilagojene oznake. To pomeni, da morajo svoje vsebine oblikovati v dveh različicah:

  • originalna različica z vsemi podobami in drugimi dodatki
  • hitra različica brez programskega jezika JavaScript, vgnezdenih vsebin …

Ni še jasno, ali bo takšna optimizacija v prihodnosti obvezna za vse spletne strani. Že danes pa nekatere največje medijske hiše na ta način hitro in učinkovito širijo doseg svojih člankov.

Zaključek

V letu 2016 smo se naučili, da bo naša prihodnost mobilna. 58 odstotkov vseh iskanj že danes opravimo s pametnih telefonov, Google pa počasi začenja dajati prednost mobilnim spletnim stranem.

Kristjan Hauksson iz podjetja SMFB Engine je svoja pričakovanja za prihodnja leta strnil takole: »Mobilnost ni [več] le trend, temveč nujnost. Prehod na mobilne spletne strani bo škodil mnogim podjetjem, ki niso na tekočem. Nisem prepričan, ali se bodo hitre mobilne strani obdržale, vendar nakazujejo smer, v katero se bo v nadalje razvijalo področje.«

Po novem tako spletna stran, ki je samo prijazna do mobilnih naprav, ni dovolj – vaša spletna stran mora biti najprej mobilna.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Vir: SearchEngine Journal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani je 26. septembra gostila konferenco: AI4GOOD – powered by Huawei. Več kot 200 udeležencem so strokovnjaki predstavili trenutne trende na področju umetne inteligence. Preberite več >>

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Garry Kasparov, največji šahovski mojster vseh časov, v videu razloži o skokovitem razvoju umetne inteligence in pametnih naprav. Namesto, da bi nanje gledali s strahom, bomo imeli vsi največ od njih, če se bomo naučili kombinirati njihove in človekove sposobnosti. Preberite več >>

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Čeprav se marsikomu zdi, da je umetna inteligenca zaenkrat domena specifičnih panog, pa jo že uporabljamo v vsakodnevnem življenju, kar vam bomo dokazali na konkretnih primerih. Poleg tega vam bomo predstavili napovedi razvoja umetne inteligence v naslednjih nekaj letih. Preberite več >>

Video: Ali lahko izgubimo nadzor nad umetno inteligenco?

Video: Ali lahko izgubimo nadzor nad umetno inteligenco?

Vabimo vas k ogledu govora, v katerem se Sam Harrison sprašuje, kakšne so lahko posledice izjemnega napredka na področju umetne inteligence, čemur smo priča v sodobnih časih. Se lahko zgodi, da bomo izgubili nadzor nad njo? Preberite več >>

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

Najuspešnejši start-upi na svetu, ki delujejo na področju umetne inteligence

Najuspešnejši start-upi na svetu, ki delujejo na področju umetne inteligence

Srdit boj v razvoju umetne inteligence bijeta Kitajska in Združene države Amerike. Njeni učinki bodo v prihodnje vidni na številnih področjih človekovega delovanja. Predstavljamo vam nekaj najuspešnejših novoustanovljenih podjetij na svetu, katerih dejavnost je povezana z uporabo umetne inteligence. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje