Osredotočite se na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V prihodnje se osredotočite na mobilne spletne strani.
V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Mobilne spletne strani so vedno bolj pomembne za poslovanje. (Vir slike: Picjumbo)

Google je v objavi na svojem blogu naznanil, da bo njegov algoritem v bližnji prihodnosti analiziral predvsem mobilne različice spletnih strani: »Čeprav bo naš iskalni indeks še vedno enoten indeks spletnih strani in aplikacij, bodo naši algoritmi za razvrščanje strani, razumevanje strukturiranih podatkov in prikazovanje delov strani v rezultatih iskanja navsezadnje primarno uporabljali mobilno različico vsebin na spletni strani.«

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Kako lahko torej svojo spletno stran oblikujete tako, da ne bo samo prijazna, prilagojena za mobilne naprave, temveč primarno namenjena uporabi na mobilnih platformah? Predstavljamo štiri osnovne nasvete.

1. Preverite prilagojenost svoje strani mobilnim napravam

Vaša spletna stran mora biti najprej prilagojena mobilnim napravam, zato naj bo vaš prvi korak testiranje strani na Googlovem preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav. Tako boste ugotovili, ali vaša spletna stran zadošča Googlovim standardom.

Poleg tega pa lahko prilagojenost mobilnim napravam preverite s pomočjo drugih orodij, s katerimi lahko preverite tudi druge dejavnike SEO optimizacije, ki lahko vplivajo na vašo uvrstitev. Takšen pregled vaše spletne strani vas bo opozoril na različne potencialne probleme, na primer povezave, ki ne vodijo nikamor, manjkajoče meta opise (angl. meta descriptions) …

Če ste testirali svojo spletno stran na preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav in opravili nantančen pregled strani, pa še vedno ne dosegate želenih rezultatov, morate postopoma preveriti vse morebitne težave, ki jih lahko popravite. Pogoste napake pri optimizaciji spletnih strani so:

SEO optimizacija: kateri trendi bodo zaznamovali leto 2017?

  • počasno nalaganje mobilne različice spletne strani
  • napačno preusmerjanje
  • nestisnjene podobe
  • blokirani viri, med drugim JavaScript, CSS in podobe
  • nepodprte vsebine
  • vsiljiva pojavna okna
  • napake, ki se pojavljajo samo na mobilnih napravah

Pri popravljanju omenjenih napak svoj napredek merite s storitvijo Google Search Console. Če kliknete na Search Traffic in nato na Mobile Usability, boste videli, katere podstrani na vaši spletni strani so še vedno problematične.

2. Optimizirajte spletne strani za glasovno iskanje

Lansko leto je Google predstavil podatke, ki kažejo, da je glasovno iskanje najhitreje rastoči način iskanja, saj naj bi bilo kar 20 odstotkov iskanj opravljenih na ta način. Ti podatki potrjujejo informacije iz leta 2014, da kar 55 odstotkov najstnikov in 40 odstotkov odraslih glasovno iskanje uporablja vsakodnevno – ta številka se je od takrat gotovo še povišala.

Glasovno iskanje se razlikuje od tradicionalnega. (Vir slike: Unsplash)

Kako lahko prilagodite svojo spletno stran glasovnemu iskanju? Najpomembneje je, da imate nenehno v mislih dejstvo, se glasovno iskanje razlikuje od tradicionalnega na dva pomembna načina:

  • Kako uporabljamo glasovno iskanje? Iskanja, ki jih zapišemo v iskalnik Google, so ponavadi okrajšana, na primer: »bližnje italijanske restavracije«, medtem ko glasovno iskanje večinoma vključuje celotno vprašanja, na primer: »Katera je najbližja italijanska restavracija?« Da bi zagotovili, da bodo vaše podjetje našli tudi tisti, ki uporabljajo glasovno iskanje, v svojo SEO optimizacijo vključite daljše ključne besede, ki odgovarjajo na takšna vprašanja.
  • Za kaj uporabljamo glasovno iskanje? Podatki, ki so jih predstavili v podjetju Google, kažejo, da je glasovno iskanje najpogostejše pri štirih tipih vprašanj:
    • Želim izvedeti …
    • Želim iti …
    • Želim delati …
    • Želim kupiti …

Cilj teh iskanj (oziroma »mikro trenutkov«) je zadovoljitev takojšne potrebe. Na takšna vprašanja morate zato odgovoriti hitro in natančno.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

3. Na prvo mesto postavite lokalno iskanje

Poleg glasovnega iskanja je vedno bolj razširjeno tudi lokalno iskanje. Googlovi podatki kažejo, da se je število iskanj, ki vključujejo besedno zvezo »v bližini«, v zadnjem letu povečalo kar za dvakrat. Eden od treh uporabnikov pametnih telefonov pa ni kupil izdelka nameravane blagovne znamke, saj je našel drugo blagovno znamko, ko je začel iskati več informacij o izdelku.

To pomeni, da mora biti vaša spletna stran med najvišje razvrščenimi zadetki, kadarkoli potencialne stranke iščejo storitve ali izdelke, ki jih ponujate.

Da bi zagotovili visoko uvrstitev, sledite naslednjim nasvetom:

  • registrirajte se v storitvi Google My Business
  • vključite kvalitetne fotografije svojega podjetja
  • poskrbite, da bodo na vseh relevantnih straneh prikazani pravilni kontaktni podatki (ime, naslov, telefonska številka)
  • spodbujajte svoje stranke, naj vas ocenijo na spletu

4. Ne pozabite na hitre mobilne strani (angl. accelerated mobile pages)

Google med rezultati mobilnega iskanja uvršča hitre spletne strani višje od navadnih spletnih strani. Hitre spletne strani, ki so označene s simbolom strele, so oblikovane tako, da se naložijo v trenutku. Po Googlovih informacijah so približno štirikrat hitrejše od običajnih mobilnih spletnih strani in tako velikemu številu mobilnih uporabnikov ponujajo točno tisto, kar iščejo: takojšne rezultate, ki zadovoljijo trenutno potrebo.

Da dosežejo izjemno hitrost, hitre spletne strani uporabljajo poenostavljeno verzijo programskega jezika HTML in prilagojene oznake. To pomeni, da morajo svoje vsebine oblikovati v dveh različicah:

  • originalna različica z vsemi podobami in drugimi dodatki
  • hitra različica brez programskega jezika JavaScript, vgnezdenih vsebin …

Ni še jasno, ali bo takšna optimizacija v prihodnosti obvezna za vse spletne strani. Že danes pa nekatere največje medijske hiše na ta način hitro in učinkovito širijo doseg svojih člankov.

Zaključek

V letu 2016 smo se naučili, da bo naša prihodnost mobilna. 58 odstotkov vseh iskanj že danes opravimo s pametnih telefonov, Google pa počasi začenja dajati prednost mobilnim spletnim stranem.

Kristjan Hauksson iz podjetja SMFB Engine je svoja pričakovanja za prihodnja leta strnil takole: »Mobilnost ni [več] le trend, temveč nujnost. Prehod na mobilne spletne strani bo škodil mnogim podjetjem, ki niso na tekočem. Nisem prepričan, ali se bodo hitre mobilne strani obdržale, vendar nakazujejo smer, v katero se bo v nadalje razvijalo področje.«

Po novem tako spletna stran, ki je samo prijazna do mobilnih naprav, ni dovolj – vaša spletna stran mora biti najprej mobilna.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Vir: SearchEngine Journal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje