5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale.
Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Dejstvo je, da danes prek spleta iščemo podatke že o skoraj vsem; tudi o podjetjih in njihovih storitvah oziroma produktih. Kar 60 % potrošnikov, ki iščejo ponudnika storitev oziroma produktov, za iskanje uporabi iskalnik Google. Višje kot se bo nahajala vaša spletna stran med zadetki iskanja, več možnosti je, da bodo obiskovalci kliknili nanjo in po možnosti izvedli tudi nakup.

Mogoče še ne veste točno, kako bi se lotili tega področja, zato vam podajamo nekaj osnovnih nasvetov. Pri tem se morate zavedati, da optimizacija strani ni nekaj, česar bi se lotili ob enkratni priložnosti, potem pa nanjo pozabili. Če si želite dolgotrajne učinke, potem se morate temu področju nenehno posvečati.

Raziskava ključnih besed

Izvedeti, katere so ključne besede, ki so najbolj relevantne v vaši panogi, je podlaga za vse nadaljnje SEO in druge marketinške strategije. Tudi tukaj velja pravilo, da morate stalno spremljati morebitne spremembe na tem področju.

Pri tem si lahko pomagate s spletnim orodjem Google Keyword Planner. Izberite lokacijo in panogo, v kateri delujete. Program vam bo postregel s podatki, v kolikšni meri so posamezne ključne besede iskane in kolikšna je konkurenca pri vsaki izmed njih. Smiselno je najti čim več besed ali besednih zvez, ki jih uporabniki spleta pogosto vtipkajo v iskalnik, hkrati pa je konkurenca čim manjša. Napišite si te besede in besedne zveze in jih uporabite pri nadaljnjih aktivnostih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Pisanje prispevkov

Zdaj ko veste, katere ključne besede je najbolj smiselno uporabiti v vašem primeru, lahko začnete načrtovati vsebine. Nove vsebine, ki naj bodo za bralca zanimive in polne novih informacij, poskusite na svoji spletni strani objavljati čim pogosteje. Vanje pa seveda ne pozabite vključiti ključnih besed ali besednih zvez, ki ste jih našli v prej omenjenem postopku raziskave ključnih besed.

Priporočljivo je, da tekom prispevka posamezno ključno besedo uporabite večkrat – a vseeno pri tem ne pretiravajte. Ključne besede ali besedne zveze vključujte na način, da bo njihova raba smiselna in bo besedilo še vedno prijetno za branje.

Poskrbite za hitro delovanje spletne strani

Dejstvo je, da počasne spletne strani odvračajo bralce. Ker hitro zapuščajo določeno stran, se ta v iskalniku tudi rangira slabše. Google namreč hitro ugotovi, da je z njo nekaj narobe. Velikokrat lastniki spletnih strani niti ne vedo, da je njihova stran počasna oziroma ne vedo, kaj narediti, da bi delovala hitreje.

Za iskanje rešitve vam je na voljo orodje Google speed insights, ki vam da natančen vpogled v to, kako hitra je vaša stran. Hkrati pa vam daje tudi napotke, kaj narediti, da bo stran delovala čim hitreje. Velikokrat je razlog za počasno delovanje strani v slikah, ki so prevelikih dimenzij. Poskrbite, da do tega ne bo prihajalo.

Kreiranje podstrani

Vsakič, ko kreirate novo podstran, imejte v mislih ključne besede z vašega seznama. Poskusite jih čim večkrat vključiti tako v predstavitev vašega podjetja, pa tudi v predstavitve posameznih izdelkov. Pri tem bodite kreativni in seveda ponovno pazite, da s pogostostjo uporabe ključnih besed in besednih zvez ne boste pretiravali.

Oblikovanje naslovov

Ker so naslovi zelo pomembni pri postopku optimizacije spletne strani, imejte ključne besede v mislih tudi pri samem oblikovanju spletnih strani.

Za vsako novo podstran in vsako objavo, ki jo napišete, pomislite, če lahko katera od ključnih besed predstavlja vsaj del tega naslova. Tako boste kar najhitreje dosegli želene učinke.

Želite kar najbolje optimizirati svojo spletno stran in si tako povečati dotok organskega prometa? Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani, kjer boste izvedeli, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje