5 namigov, kako optimizirati spletno stran

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale.
Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Dejstvo je, da danes prek spleta iščemo podatke že o skoraj vsem; tudi o podjetjih in njihovih storitvah oziroma produktih. Kar 60 % potrošnikov, ki iščejo ponudnika storitev oziroma produktov, za iskanje uporabi iskalnik Google. Višje kot se bo nahajala vaša spletna stran med zadetki iskanja, več možnosti je, da bodo obiskovalci kliknili nanjo in po možnosti izvedli tudi nakup.

Mogoče še ne veste točno, kako bi se lotili tega področja, zato vam podajamo nekaj osnovnih nasvetov. Pri tem se morate zavedati, da optimizacija strani ni nekaj, česar bi se lotili ob enkratni priložnosti, potem pa nanjo pozabili. Če si želite dolgotrajne učinke, potem se morate temu področju nenehno posvečati.

Raziskava ključnih besed

Izvedeti, katere so ključne besede, ki so najbolj relevantne v vaši panogi, je podlaga za vse nadaljnje SEO in druge marketinške strategije. Tudi tukaj velja pravilo, da morate stalno spremljati morebitne spremembe na tem področju.

Pri tem si lahko pomagate s spletnim orodjem Google Keyword Planner. Izberite lokacijo in panogo, v kateri delujete. Program vam bo postregel s podatki, v kolikšni meri so posamezne ključne besede iskane in kolikšna je konkurenca pri vsaki izmed njih. Smiselno je najti čim več besed ali besednih zvez, ki jih uporabniki spleta pogosto vtipkajo v iskalnik, hkrati pa je konkurenca čim manjša. Napišite si te besede in besedne zveze in jih uporabite pri nadaljnjih aktivnostih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Pisanje prispevkov

Zdaj ko veste, katere ključne besede je najbolj smiselno uporabiti v vašem primeru, lahko začnete načrtovati vsebine. Nove vsebine, ki naj bodo za bralca zanimive in polne novih informacij, poskusite na svoji spletni strani objavljati čim pogosteje. Vanje pa seveda ne pozabite vključiti ključnih besed ali besednih zvez, ki ste jih našli v prej omenjenem postopku raziskave ključnih besed.

Priporočljivo je, da tekom prispevka posamezno ključno besedo uporabite večkrat – a vseeno pri tem ne pretiravajte. Ključne besede ali besedne zveze vključujte na način, da bo njihova raba smiselna in bo besedilo še vedno prijetno za branje.

Poskrbite za hitro delovanje spletne strani

Dejstvo je, da počasne spletne strani odvračajo bralce. Ker hitro zapuščajo določeno stran, se ta v iskalniku tudi rangira slabše. Google namreč hitro ugotovi, da je z njo nekaj narobe. Velikokrat lastniki spletnih strani niti ne vedo, da je njihova stran počasna oziroma ne vedo, kaj narediti, da bi delovala hitreje.

Za iskanje rešitve vam je na voljo orodje Google speed insights, ki vam da natančen vpogled v to, kako hitra je vaša stran. Hkrati pa vam daje tudi napotke, kaj narediti, da bo stran delovala čim hitreje. Velikokrat je razlog za počasno delovanje strani v slikah, ki so prevelikih dimenzij. Poskrbite, da do tega ne bo prihajalo.

Kreiranje podstrani

Vsakič, ko kreirate novo podstran, imejte v mislih ključne besede z vašega seznama. Poskusite jih čim večkrat vključiti tako v predstavitev vašega podjetja, pa tudi v predstavitve posameznih izdelkov. Pri tem bodite kreativni in seveda ponovno pazite, da s pogostostjo uporabe ključnih besed in besednih zvez ne boste pretiravali.

Oblikovanje naslovov

Ker so naslovi zelo pomembni pri postopku optimizacije spletne strani, imejte ključne besede v mislih tudi pri samem oblikovanju spletnih strani.

Za vsako novo podstran in vsako objavo, ki jo napišete, pomislite, če lahko katera od ključnih besed predstavlja vsaj del tega naslova. Tako boste kar najhitreje dosegli želene učinke.

Želite kar najbolje optimizirati svojo spletno stran in si tako povečati dotok organskega prometa? Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani, kjer boste izvedeli, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje. Preberite več >>

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Oznake: