KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

5 namigov, kako optimizirati vašo spletno stran

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale.
Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Dejstvo je, da danes prek spleta iščemo podatke že o skoraj vsem; tudi o podjetjih in njihovih storitvah oziroma produktih. Kar 60 % potrošnikov, ki iščejo ponudnika storitev oziroma produktov, za iskanje uporabi iskalnik Google. Višje kot se bo nahajala vaša spletna stran med zadetki iskanja, več možnosti je, da bodo obiskovalci kliknili nanjo in po možnosti izvedli tudi nakup.

Mogoče še ne veste točno, kako bi se lotili tega področja, zato vam podajamo nekaj osnovnih nasvetov. Pri tem se morate zavedati, da optimizacija strani ni nekaj, česar bi se lotili ob enkratni priložnosti, potem pa nanjo pozabili. Če si želite dolgotrajne učinke, potem se morate temu področju nenehno posvečati.

Raziskava ključnih besed

Izvedeti, katere so ključne besede, ki so najbolj relevantne v vaši panogi, je podlaga za vse nadaljnje SEO in druge marketinške strategije. Tudi tukaj velja pravilo, da morate stalno spremljati morebitne spremembe na tem področju.

Pri tem si lahko pomagate s spletnim orodjem Google Keyword Planner. Izberite lokacijo in panogo, v kateri delujete. Program vam bo postregel s podatki, v kolikšni meri so posamezne ključne besede iskane in kolikšna je konkurenca pri vsaki izmed njih. Smiselno je najti čim več besed ali besednih zvez, ki jih uporabniki spleta pogosto vtipkajo v iskalnik, hkrati pa je konkurenca čim manjša. Napišite si te besede in besedne zveze in jih uporabite pri nadaljnjih aktivnostih.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Pisanje prispevkov

Zdaj ko veste, katere ključne besede je najbolj smiselno uporabiti v vašem primeru, lahko začnete načrtovati vsebine. Nove vsebine, ki naj bodo za bralca zanimive in polne novih informacij, poskusite na svoji spletni strani objavljati čim pogosteje. Vanje pa seveda ne pozabite vključiti ključnih besed ali besednih zvez, ki ste jih našli v prej omenjenem postopku raziskave ključnih besed.

Priporočljivo je, da tekom prispevka posamezno ključno besedo uporabite večkrat – a vseeno pri tem ne pretiravajte. Ključne besede ali besedne zveze vključujte na način, da bo njihova raba smiselna in bo besedilo še vedno prijetno za branje.

O SEO optimizaciji se bo veliko govorilo tudi na našem predavanju Trendi digitalnega marketinga. Odličen predavatelj, ki je strokovnjak na področju SEO optimizacije, vam bo razkril, zakaj je pred pričetkom pisanja vsebin za splet nujno imeti v mislih kontekst in namen spletnega iskanja. Prijave na predavanje so že v teku!

Poskrbite za hitro delovanje spletne strani

Dejstvo je, da počasne spletne strani odvračajo bralce. Ker hitro zapuščajo določeno stran, se ta v iskalniku tudi rangira slabše. Google namreč hitro ugotovi, da je z njo nekaj narobe. Velikokrat lastniki spletnih strani niti ne vedo, da je njihova stran počasna oziroma ne vedo, kaj narediti, da bi delovala hitreje.

Za iskanje rešitve vam je na voljo orodje Google speed insights, ki vam da natančen vpogled v to, kako hitra je vaša stran. Hkrati pa vam daje tudi napotke, kaj narediti, da bo stran delovala čim hitreje. Velikokrat je razlog za počasno delovanje strani v slikah, ki so prevelikih dimenzij. Poskrbite, da do tega ne bo prihajalo.

Kreiranje podstrani

Vsakič, ko kreirate novo podstran, imejte v mislih ključne besede z vašega seznama. Poskusite jih čim večkrat vključiti tako v predstavitev vašega podjetja, pa tudi v predstavitve posameznih izdelkov. Pri tem bodite kreativni in seveda ponovno pazite, da s pogostostjo uporabe ključnih besed in besednih zvez ne boste pretiravali.

Oblikovanje naslovov

Ker so naslovi zelo pomembni pri postopku optimizacije spletne strani, imejte ključne besede v mislih tudi pri samem oblikovanju spletnih strani.

Za vsako novo podstran in vsako objavo, ki jo napišete, pomislite, če lahko katera od ključnih besed predstavlja vsaj del tega naslova. Tako boste kar najhitreje dosegli želene učinke.

Vir: ducttapemarketing.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje