5 namigov, kako optimizirati spletno stran

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale.
Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti optimizacije vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Dejstvo je, da danes prek spleta iščemo podatke že o skoraj vsem; tudi o podjetjih in njihovih storitvah oziroma produktih. Kar 60 % potrošnikov, ki iščejo ponudnika storitev oziroma produktov, za iskanje uporabi iskalnik Google. Višje kot se bo nahajala vaša spletna stran med zadetki iskanja, več možnosti je, da bodo obiskovalci kliknili nanjo in po možnosti izvedli tudi nakup.

Mogoče še ne veste točno, kako bi se lotili tega področja, zato vam podajamo nekaj osnovnih nasvetov. Pri tem se morate zavedati, da optimizacija strani ni nekaj, česar bi se lotili ob enkratni priložnosti, potem pa nanjo pozabili. Če si želite dolgotrajne učinke, potem se morate temu področju nenehno posvečati.

Raziskava ključnih besed

Izvedeti, katere so ključne besede, ki so najbolj relevantne v vaši panogi, je podlaga za vse nadaljnje SEO in druge marketinške strategije. Tudi tukaj velja pravilo, da morate stalno spremljati morebitne spremembe na tem področju.

Pri tem si lahko pomagate s spletnim orodjem Google Keyword Planner. Izberite lokacijo in panogo, v kateri delujete. Program vam bo postregel s podatki, v kolikšni meri so posamezne ključne besede iskane in kolikšna je konkurenca pri vsaki izmed njih. Smiselno je najti čim več besed ali besednih zvez, ki jih uporabniki spleta pogosto vtipkajo v iskalnik, hkrati pa je konkurenca čim manjša. Napišite si te besede in besedne zveze in jih uporabite pri nadaljnjih aktivnostih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Pisanje prispevkov

Zdaj ko veste, katere ključne besede je najbolj smiselno uporabiti v vašem primeru, lahko začnete načrtovati vsebine. Nove vsebine, ki naj bodo za bralca zanimive in polne novih informacij, poskusite na svoji spletni strani objavljati čim pogosteje. Vanje pa seveda ne pozabite vključiti ključnih besed ali besednih zvez, ki ste jih našli v prej omenjenem postopku raziskave ključnih besed.

Priporočljivo je, da tekom prispevka posamezno ključno besedo uporabite večkrat – a vseeno pri tem ne pretiravajte. Ključne besede ali besedne zveze vključujte na način, da bo njihova raba smiselna in bo besedilo še vedno prijetno za branje.

Poskrbite za hitro delovanje spletne strani

Dejstvo je, da počasne spletne strani odvračajo bralce. Ker hitro zapuščajo določeno stran, se ta v iskalniku tudi rangira slabše. Google namreč hitro ugotovi, da je z njo nekaj narobe. Velikokrat lastniki spletnih strani niti ne vedo, da je njihova stran počasna oziroma ne vedo, kaj narediti, da bi delovala hitreje.

Za iskanje rešitve vam je na voljo orodje Google speed insights, ki vam da natančen vpogled v to, kako hitra je vaša stran. Hkrati pa vam daje tudi napotke, kaj narediti, da bo stran delovala čim hitreje. Velikokrat je razlog za počasno delovanje strani v slikah, ki so prevelikih dimenzij. Poskrbite, da do tega ne bo prihajalo.

Kreiranje podstrani

Vsakič, ko kreirate novo podstran, imejte v mislih ključne besede z vašega seznama. Poskusite jih čim večkrat vključiti tako v predstavitev vašega podjetja, pa tudi v predstavitve posameznih izdelkov. Pri tem bodite kreativni in seveda ponovno pazite, da s pogostostjo uporabe ključnih besed in besednih zvez ne boste pretiravali.

Oblikovanje naslovov

Ker so naslovi zelo pomembni pri postopku optimizacije spletne strani, imejte ključne besede v mislih tudi pri samem oblikovanju spletnih strani.

Za vsako novo podstran in vsako objavo, ki jo napišete, pomislite, če lahko katera od ključnih besed predstavlja vsaj del tega naslova. Tako boste kar najhitreje dosegli želene učinke.

Želite kar najbolje optimizirati svojo spletno stran in si tako povečati dotok organskega prometa? Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani, kjer boste izvedeli, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

Optimizacija spletnih strani (SEO) je pomembno marketinško področje vsakega podjetja. Zanjo je značilno, da se izjemno hitro spreminja. Kateri so SEO trendi, ki jih boste morali v letu 2020 nujno upoštevati, če želite, da se bo spletna stran vašega podjetja uvrstila čim višje v iskalniku? Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje