Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja.
Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Orodje Google Analytics vam lahko pomaga pri povečevanju obiska na vaši spletni strani. (Vir slike: Unsplash)

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Uporaba vtičnika Google Analytics za WordPress

Preden začnete z uporabo orodja Google Analytics, morate ustvariti brezplačen uporabniški račun. Obstajajo različni načini, kako lahko orodje integrirate v svojo spletno stran; če svoj blog urejate v storitvi WordPress, preizkusite vtičnik Google Analytics.

Prek vtičnika lahko preprosto vnesete kodo (Web Property ID), ki jo ustvari orodje Google Analytics za sledenje aktivnosti na vašem blogu, kot prikazuje spodnja fotografija. Ko povežete Google Analytics in svoj blog, bo orodje avtomatsko začelo slediti obiskom in aktivnosti na strani.

Vir slike: Coach David Lee.

Izkoristite Google Analytics za povečanje obiska

Ko začnete uporabljati orodje Google Analytics, se lahko hitro izgubite v množici podatkov, analiz in tabel, ki jih ne razumete najbolje – tako tudi ne veste, katere so lahko koristne za povečevanje obiska na vaši strani.

Podjetnik in svetovalec David Lee pravi, da sam ne namenja veliko časa pregledovanju statistik, saj se rajši osredotoča na oblikovanje vsebin in promocijo svojih spletnih strani.

Ob tem priporoča, da se, če želite nadaljevati monetizacijo in rast svojega bloga ali spletne strani, osredotočite na naslednje štiri elemente: vsebino strani (Site Content/Pages), vir pridobitve (Source of Acquisition), tok vedenja (Behavior Flow) ter razmerje med novimi in stalnimi obiskovalci (New/Returning Visitor).

Vsebina spletnega mesta/strani (Site Content/Pages)

Če vas zanima, katere podstrani vašega spletnega mesta obiskovalci obiščejo najpogosteje, katere povezave so najbolj priljubljene in katere objave so najbolj brane, se posvetite statistiki o vsebini spletnega mesta.

Spodnji primer kaže, katere podstrani izbrane spletne strani so bile v določenem časovnem obdobju najbolj obiskane.

Vir slike: Coach David Lee.

Ko si ogledate to poročilo, se lahko posvetite še nadaljnjemu izboljševanju najbolj priljubljenih delov svoje spletne strani – z dodajanjem povezanih prispevkov, povezav do relevantnih izdelkov …

Poleg tega lahko v okviru tega poročila izveste tudi, koliko časa obiskovalci preživijo na posameznih podstraneh. Dolžina je seveda odvisna od vsebine – tudi le nekajsekundni obisk je lahko dovolj, če določena stran vsebuje le povezave do nadaljnjih vsebin ali preprost obrazec za naročilo.

Vir pridobitve (Source Acquisition)

V okviru tega orodja boste izvedeli, od kod so prišli vaši obiskovalci – s Facebooka, Pinteresta, Googlovega iskalnika … Poleg tega ta stran vsebuje tudi podatke, koliko obiskovalcev se je na vašem spletnem mestu znašlo prvič in koliko se jih nanj vrača ter koliko časa povprečno preživijo tam.

Želite izboljšati svoje trženjske strategije? Na podlagi teh podatkov se lahko odločite, na katere kanale se boste osredotočili, kje so vaše prednosti in na katerih področjih morate svoje napore podvojiti.

Spodnji primer kaže, da je skoraj 80 odstotkov obiskov izbrane spletne strani posledica organskega iskanja prek iskalnika Google. To pomeni, da ciljane vsebine na spletnem mestu in objave na blogu ustrezajo iskanjem ciljne publike.

Vir slike: Coach David Lee.

Tok vedenja (Behavior Flow)

To orodje je malce bolj zapleteno, vendar nič manj učinkovito. Preprosto povedano, na podlagi predstavljenih podatkov lahko vidite, kako obiskovalci »potujejo« po vašem spletnem mestu.

Neki obiskovalec na primer najde objavo na vašem blogu s pomočjo Googla. Nato klikne na zavihek »O nas«, od tam pa na stran z izdelki. Drugi obiskovalec pa vaše spletno mesto zapusti po obisku pristajalne strani.

Na podlagi zbranih informacij o poti obiskovalcev lahko prepoznate pomembne in relevantne dele svoje spletne strani. Te dele lahko spremenite in prilagodite, tako da svoje obiskovalce usmerite k želenemu cilju: nakupu, vzpostavitvi kontakta, naročilu na prejemanje novic …

Vir slike: Coach David Lee.

Google Analytics in Marko Penko

Novi in ponovni obiskovalci (New vs. Returning Visitors)

V zavihku orodja Google Analytics o publiki (Audience) boste našli tudi podatke o številu oziroma odstotkih novih in ponovnih obiskovalcev.

Če se število večkratnih obiskovalcev vaše spletne strani povečuje, je to odlična novica!

Poleg tega lahko primerjate tudi obnašanje novih in stalnih obiskovalcev – presenečeni boste, ko boste ugotovili, da se njihove poti precej razlikujejo.

Vir slike: Coach David Lee.

Kako lahko s pomočjo orodja Google Analytics povečate promet na svojem spletnem mestu, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu z navodili. Še več informacij in konkretnih nasvetov pa boste dobili na 7 urni delavnici o Google Analytics.

Vir: Coach David Lee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje