Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Na sliki Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv).

Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Ljubljanska ekipa Datafy se je pred dnevi pomerila v finalu pospeševalnika Impact. Med 450 podjetji iz celotne Evrope so bili sprejeti med top 53 podjetij, pred tem pa šli skozi dva filtra. 20 zmagovalcev je prejelo nepovratno investicijo v višini 100 tisoč evrov.
Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Na sliki Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv).

»Ni nam uspelo, da bi zmagali v zadnjem delu, kjer je bilo 20 zmagovalcev,« pravi Igor Panjan iz Datafy.it. Razlog, pravi, je bil v tem, da tovrstni pospeševalniki dajejo velik poudarek na mobilne aplikacije, Datafy pa je z razvojem svoje začel ob začetku poletja, tako da so se tam predstavili s prototipno verzijo.

Kako čim hitreje prepoznati potencialno stranko ali partnerja?

Njihova mobilna aplikacija, ki so jo poimenovali Datafy Personal Assistent, bo na voljo brezplačno, uporabnikom pa bo prav prišla predvsem na dogodkih. »Poslikal boš človeka ali maso ljudi, aplikacija pa ti bo dostavila njihove LinkedIn profile. To so pri pospeševalniku prepoznali kot veliko priložnost,« dodaja Panjan. Osnovni namen je torej čim hitrejša prepoznava oziroma identifikacija potencialnih strank in partnerjev: »Na dogodkih je masa ljudi in običajno nimaš časa, da bi se pogovarjal z vsakim. Tako pa preprosto poslikaš ljudi na dogodku, Datafy.it Personal Assistant pa vrne LinkedIn profile oseb, tako, da lahko hitro najdeš pravega sogovornika.«

Aplikacija kot marketinško orodje

»Javno dostopne profile zajemamo iz LinkedIna, te informacije pa nadgradimo z novimi produkti. To je v osnovi Datafy, ki je namenjen direktorjem prodaje in šefom marketinga. Ni pa to produkt, ki bi ga lahko imel vsak v žepu,« pojasnjuje Panjan, ki doda, da jo vidijo predvsem kot marketinško orodje Datafyja. Z njo bodo osveščali ljudi o svojem prvotnem produktu: »Namesto, da damo 20 tisoč evrov v Google Adwords, dajemo raje v razvoj aplikacije. Dosegli bomo bistveno višjo konverzijo kot sicer

Impact pospeševalnik je eden od 17 pospeševalnikov, ki so znotraj evropskega projekta FP7, ki prispeva na področju pospeševanja gospodarstva in startupov. Delujejo na področju SaaS tehnologije, spletnih tehnologij, umetne inteligence, big data analitike in drugih sorodnih področij.

Nared že jeseni

Do jeseni, ko bo pospeševalnik startupe ponovno povabil, pričakujejo, da bo aplikacija nared. »Imamo že toliko informacij, kako delovati, da gremo jeseni zmagat,« je prepričan Panjan. Na aplikaciji, katere tržna cena se giblje od 30 do 40 tisoč evrov, intenzivno dela le en človek (poleg ostale ekipe), ki ga sogovornik opiše kot izjemnega strokovnjaka na big data področju. Pri razvoju tehnologije za prepoznavanje slik jim je v veliko pomoč tudi njihova lastna baza, v kateri je okoli 30 milijonov poslovnih uporabnikov iz celega sveta.

Usmerjeni so predvsem na anglosaksonski svet oziroma države, kjer je penetracija poslovnih uporabnikov na LinkedIn visoka. Izpostavi Nizozemsko, kjer je penetracija kar 95-odstotna, Belgijo, Veliko Britanijo in ZDA.

S sredstvi mogoča tudi širitev v tujino

»Lepota Impacta je, da lahko dobiš nepovratna sredstva v višini 100 tisoč evrov, kar pomeni, da ti ne vzamejo deleža, saj ne gre za investicijo,« sredstva pa bi šla za poplačilo ekipe in razvoja ter usmeritev na nove trge. »Pri vstopu v tujino se ne smemo iti malo po slovensko in narediti landing stran v tujem jeziku, zagnati Google Adwords in misliti, da bodo stranke kar prihajale same od sebe. V realnosti je trg bistveno bolj zahteven, porabiš veliko denarja. Treba je najeti ljudi, postaviti pisarno in ljudi, ki lahko poskrbijo za stranke, ki dobijo občutek, da gre za odgovorno in zrelo podjetje,« razkrije načrte, ki bodo lahko nastopili po letošnji jeseni.

Oznake:, , , , , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki