Ekipa Lishinu: prepozno smo kontaktirali medije

Proizvodnja zložljivega povodca Lishinu bo potekala v Ljubljani (Vir slike: Facebook/Lishinu)

Ekipa Lishinu: prepozno smo kontaktirali medije

Lishinu, zložljiv povodec, ki se raztegne do treh metrov dolžine, plod slovenskega znanja, se je pred meseci predstavil na Indiegogo. Ustvarjalca Lishinua, Rok Fikfak in Grega Likar, pravita, kampanja na Indiegogo sicer ni bila uspešna, a jima je vseeno prinesla uspeh.
Ekipa Lishinu: prepozno smo kontaktirali medije

Proizvodnja zložljivega povodca Lishinu bo potekala v Ljubljani (Vir slike: Facebook/Lishinu)

“Z izvedbo Indiegogo kampanje sicer nismo zbrali sredstev, smo pa prejeli več ponudb za vstop v podjetje s strani investitorjev. Pogovori in usklajevanja so potekali dobra dva meseca,” ob koncu pa sta izbrala investitorja iz Slovenije, pove Fikfak. “Investitor je v podjetje vstopil dolgoročno. Poleg finančnih sredstev je zagotovil tudi znanje na področju prodaje in marketinga ter pomoč pri nabavno – proizvodnem procesu. Z ekipo je vpet v celosten proces razvoja in lansiranja produkta,” medtem ko bo proizvodnja zaradi možnosti izkoristka prostorov potekala kar v Ljubljani.

“Ker smo v fazi zgodnje postavitve proizvodnje, prodaje še nismo zagnali. S prodajnimi aktivnostmi začenjamo s tem mesecem,” zanimanje kupcev pa je bilo kljub spodleteli kampanji izredno. Kontaktirali so jih iz Nemčije, ZDA, Anglije, Grčije, Hongkonga in Japonske, veliko zanimanje pa je bilo tudi v Sloveniji: “Tako fizičnih kot pravnih oseb, ki si izdelek želijo kupiti kot tudi prodajati oziroma zastopati na svojih trgih.”

Lishinu: Zakaj na Indiegogo?

Objave na spletu po koncu kampanje

Sicer pa ima ekipa Lishinua za vse tiste, ki se pripravljajo na zbiranje sredstev prek platforme Indiegogo in Kickstarter, nasvet: reklamne vsebine naj tujim medijev pošljejo vsaj mesec in pol vnaprej. To napako so namreč občutili na lastni koži, in sicer tako, da je večina tujih blogerjev in medijev začela z objavami prispevkov o kampanji Lishinu žal že po koncu kampanje.

Lishinu bo na trgu že poleti

A ekipa je stvari vzela v svoje roke in že zre v prihodnost. Kot pravi Fikfak, se na majskem svetovnem sejmu, namenjen proizvajalcem na trgu hišnih ljubljenčkov, najverjetneje še ne bodo udeležili kot razstavljalci, bodo pa zato prisotni na naslednjih večjih sejmih, razstavah in tekmovanjih. V ekipi pa predvidevajo, da bodo na trg z izdelkom nastopili letos poleti.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki