Ekološko podjetje

Eko podjetje. (Vir slike: sxc.hu)

Ekološko podjetje

Zelena strategija danes ni več dovolj, da uspete v poslu, saj je na trgu vedno več eko produktov. Predstavljamo vam zgodbo dveh uspešnih eko podjetnikov in njune nasvete za bolj uspešno prebijanje skozi pasti eko podjetništva.
Ekološko podjetje

Eko podjetje. (Vir slike: sxc.hu)

Podjetnika Ryan in Lowry iz ZDA sta se podala v posel izdelovanja eko čistil iz nestrupenih in naravnih snovi, kot je kokosovo olje. Čistila sta nato pakirala v moderno embalažo, ki so jo gospodinje z veseljem pustile na polici, da je bila vidna vsem. Smatrala sta, da so eko proizvodi preveč resni, zato sta se odločila, da morajo njuna eko čistila postati zabavna. Tako sta leta 2000 eko čistila obarvala z divjimi (naravnimi) barvami in jim dodala zanimive arome ter jih pričela prodajati v prozorni embalaži.

Danes njuno podjetje zaposluje 90 ljudi in prinaša 100 milijonov USD prihodkov letno.

Nekaj nasvetov Lowry in Ryan-a za eko podjetnike:

1. Naj bo vaš proizvod zanimiv.

Vaš produkt naj potrošniku ponudi dodatno vrednost, na primer v obliki moderne embalaže in lepega vonja. Naj bo vaše sporočilo o eko produktu jasno in konstantno, vendar ne vsiljivo.

2. Moč ustnega izročila.

Bodite bolj pozorni do strank, ki veliko govorijo in pišejo o dobrih proizvodih in njihovem eko učinku.

3. Bodite predani trajnostni zeleni praksi.

Nikar ne promovirajte eko produktov zgolj zaradi dobička. Strankam skozi dejanja dokažite, da ste eko podjetje.

4. Bodite inovativni.

Na eko trgu je vedno več konkurence, zato morate neprestano iskati nove rešitve kako zmanjšati slab vpliv na okolje.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki