Facebook krši zakon?

O Facebooku mediji vedno več pišejo.

Facebook krši zakon?

15 milijard dolarjev vredna družabna mreža se sooča s težavami.
Facebook krši zakon?

O Facebooku mediji vedno več pišejo.

Zadnja ideja ustanovitelja Facebooka, da bi posameznikovim slikam in imenom dodal oglase, je morda neustavna. Tako pravi newyorški zakon o zasebnosti, ki velja že 100 let. V njem je zapisano, da lahko vsaka oseba katere ime, podoba ali glas se uporabi v oglaševalske namene, toži tistega, ki ga za to uporablja, če v to ni privolil. Tako dejanje se pred ameriškim zakonom obravnava kot kazenski prekršek.

Pravniki (ne Facebookovi) se strinjajo, da zakon, kljub temu, da je star že 100 let, še vedno velja. Vendar pa ostaja neznanka, če bi se uporabniki Facebooka dejansko odločili za tožbo, oziroma če bi jih prikazovanje oglasov ob njihovih podobah res motilo. 

Drugi problem pri tovrstnem oglaševanju je, da Facebook svojih uporabnikov ni prosil za dovoljenje. Newyorški zakon zahteva pisno dovoljenje v tovrstnih primerih.

Facebookovi odvetniki se že branijo. Tovrstno razlaganje zakona se jim zdi preširoko. Uporabniki se po njihovem mnenju že s tem, ko se odločijo za uporabo te družabne mreže razkrijejo širši javnosti.

Vir: The New York Times

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki