
Facebook je domeno Fb.com odkupil od Ameriškega zveznega urada za kmetijstvo (foto: sxc.hu).
V lanskem novembru smo pisali, da je Facebook pridobil domeno Fb.com in začel razvijati prenovljen sistem sporočanja, ki v enotnem vmesniku združuje SMS sporočila, takojšnje sporočanje in e-pošto.
Nakup domene Facebook.com za 200 tisoč dolarjev je leta 2005 za podjetje predstavljal veliko investicijo, vendar so pri Facebooku – ta je bil takrat znan pod imenom TheFacebook – pravilno predvidevali, da se jim bo le-ta obrestovala.
Pri Facebooku imajo po vsej verjetnosti podobna pričakovanja tudi za domeno Fb.com. Podjetje je pred začetkom prenavljanja sistema sporočanja potrebovalo še eno domeno, da ne bi prišlo do zmešnjave, saj so njihovi zaposleni za e-pošto že uporabljali domeno Facebook.com.
Praksa številnih podjetij je, da poštni predali zaposlenih ne temeljijo na isti domeni kot predali ostalih uporabnikov. Med taka podjetja spada tudi Yahoo, ki poštne predale zaposlenih označuje z @yahoo-inc.com namesto z @yahoo.com.
Vir: Parr, Ben. Facebook Paid $8.5 Million to Acquire Fb.com. Mashable.com, 12.1.2011