KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Ferfl zmagovalca MiMice in DŠKATLA z januarjem v socialno podjetniškem inkubatorju

MiMice in DŠKATLA sta zmagovalni ekip programa Ferfl, ki spodbuja ideje z družbenim učinkom. Organizatorji tako prehajajo v fazo vključitve zmagovalcev v socialno podjetniški inkubator. Tu se bosta zmagovalni ekipi skozi trimesečno podporo razvijali na poti od ideje do realizacije na trgu.
Ferfl zmagovalca MiMice in DŠKATLA z januarjem v socialno podjetniškem inkubatorju

Strokovna komisija je izbrala zmagovalca natečaja (Foto: Jernej Kokol)

MiMiCe so unikatne igrače za otroke iz recikliranega materiala

Prva zmagovalna ekipa, ki se je uvrstila v socialno podjetniški inkubator, je mlada družina, ki je v zadnjem mesecu razvijala svojo idejo v Šoli podjetništva z družbenim učinkom. 

Marija Magdalena Szmatula Černe je mlada mamica iz Poljske, ki že več let živi v Sloveniji. S partnerjem Joštom imata hčerko Kalino, ki je glavna pobudnica njune podjetniške ideje – MiMiCe. MiMiCe so unikatne igrače za otroke iz recikliranega materiala. Igrače ustvarjajo pridne roke šivilj iz ranljivih skupin (invalidi, migranti, težje zaposljivi).

Od prvotne ideje, ko sta za svojo hčerko začela izdelovati igrače iz recikliranega materiala, sta sedaj, po enomesečnem obiskovanju Ferfl podjetniške šole, navdušena nad širitvijo posla. Poleg šivanja MiMiC pripravljata tudi knjige, kjer bodo junaki – MiMiCe – skozi učno pomoč reševali različne probleme. V prihodnosti pa želijo zgodbo povezovati tudi z risanko o MiMiCah.

Na začetku sva razmišljala samo o šivanju MiMiC, ob močnem podpornem okolju Ferfla, v katerem delujeva v zadnjih mesecih, pa sva dobila ogromno novih idej in zagona za razširitev zgodbe. Naredila sva tudi raziskave na terenu, kjer nas je zanimalo, kaj si starši želijo za svoje otroke.” je povedala Marija Magdalena, ki že načrtuje širitev blagovne znamke tudi v tujino.

DŠKATLA skriva namige za kvalitetno preživljanje prostega časa

Pobudnika ideje DŠKATLA sta Mateja in Primož Dobovšek, ki sta skozi sodelovanje v Ferflu spoznala, da lahko idejo razvijeta in da je zanimiva tako za potrošnike kot tudi za strokovnjake iz področja podjetništva.

Gre namreč za naročniško škatlo, ki enkrat mesečno prispe na dom družine, v njej pa se skrivajo različni namigi za kvalitetno preživljanje prostega časa.

V prihodnosti bosta svojo idejo razvijala v prostorih Socialno podjetniškega inkubatorja, ki je del Ferfl nagrade. Tam bosta izpilila produkt in se lotila izdelave spletne strani ter trženja. Produkte bosta redno prilagajala potrebam in trendom trga.

Ferfl je celovit program spodbujanja idej z družbenim učinkom

Ferfl je različne generacije opogumil, da začnejo razmišljati o boljši prihodnosti in podjetniških idejah, ki ustvarjajo lepši jutri. 

Program, ki je združil že številne podjetnike in javne organizacije, je tekom zadnjih mesecev aktivno angažiral več kot 500 nadobudnih mladih in nekoliko manj mladih podjetnikov, ki so na različne načine iskali priložnost v svetu družbeno usmerjenega podjetništva. 

Zbrani zmagovalci in udeleženci Šole podjetnitšva z družbenim učinkom skupaj s strokovno komisijo (Foto: Jernej Kokol)

Do konca programa pa so je prebilo le 6 najbolj dodelanih idejTako se je v zadnjem mesecu v Šoli podjetništva z družbenim učinkom kalilo 6 ekip, kjer je 22 novopečenih podjetnikov razvijalo svojo idejo in se pripravljalo na vstop na trg.

Sedaj so predstavniki ekip s 3-minutnim pitchem oz. kratko predstavitvijo skušali prepričati strokovno žirijo in investitorje, da je prav njihova ideja tista, ki bo uspela na trgu. Dodelane predstavitve, ki so rezultat večmesečnega trdega dela, so strokovni komisiji dodobra otežile nalogo pri izboru zmagovalca.

Oznake: , ,