Forbes uvrstil slovensko aplikacijo med top 10 otroških aplikacij za na pot

Na lestvico 10 aplikacij je Forbes uvrstil tudi Toonia Colorbook (Vir slike: iTunes).

Forbes uvrstil slovensko aplikacijo med top 10 otroških aplikacij za na pot

Blagovna znamka Toonia, ki nastaja v okviru slovenskega podjetja 3fs, je znana po aplikacijah, namenjenih otrokom. Forbes je na lestvico desetih aplikacij, s katerimi boste lahko zaposlili otroke na naslednji vožnji, uvrstil tudi njihovo.
Forbes uvrstil slovensko aplikacijo med top 10 otroških aplikacij za na pot

Na lestvico 10 aplikacij je Forbes uvrstil tudi Toonia Colorbook (Vir slike: iTunes).

Da se malčki ne bi kratkočasili, starši pa obupovali nad vprašanji, so pri Forbesu pripravili listo desetih aplikacij. Kot so zapisali, je seznam desetih aplikacij namenjen izognitvi nenehnim vprašanjem, ali bodo kaj kmalu prispeli na cilj. Mednje so uvrstili tudi aplikacijo Toonia Colorbook, produkt podjetja 3fs.

Toonia je blagovna znamka aplikacij za otroke, ki jo vodi diplomirana psihologinja Anja Renko. Gre za aplikacije, ki spodbujajo otrokovo domišljijo, ustvarjalnost in motorične sposobnosti. Kot nam je Renkova izdala lani v intervjuju, so najmočnejši v ZDA, Rusiji, na arabskem polotoku in v Evropi. Toonia Colorbook, ki so jo izbrali pri Forbesu med deset otroških aplikacij za na pot, je na voljo v treh jezikih, poleg angleškega še v ruskem in španskem.

Začelo se je s 3fsovo spletno storitvijo Stripgenerator, nato pa so v podjetju prišli do ideje, da bi lahko podobno storitev naredili še za naprave na dotik, ki bi bila namenjena otrokom. Pri razvoju tovrstnih aplikacij pa je izredno pomembna prilagoditev uporabniške izkušnje, manj teksta in obogatitev s slikami, pravi Renkova.

V podjetju imajo tudi posebno sobo, ki je namenjenim najmlajšim 3fsovcem. Tam se aplikacije, ki so namenjene otrokom od drugega leta starosti, tudi testira. Napravice in aplikacije v roke vzamejo seveda najmlajši, saj jih ti uporabljajo precej drugače kot odrasli.

Toonia Colorbook se uvršča med najbolj priljubljene aplikacije, saj gre za klasično in preverjeno zabavo otrok, je prepričana Renkova. »Ciljati je treba na starše, ki so tisti, ki iščejo primerne aplikacije in jih naložijo. Njih moraš najprej prepričati, da je aplikacija koristna za njihovega otroka, da se bo ob njej zabaval. Prepričati pa je treba tudi otroka, ki jo dejansko uporablja. Zadovoljiti moramo oba.«

Pri Forbesu so aplikacijo označili kot aplikacijo, ki ponuja zabavo pri barvanju; ponuja 32 brezplačnih slik, izbiro osnovnih barv in pomirjujočih zvokov. Glede na odzive staršev (v komentarjih) za omenjeno in druge aplikacije, se očitno ne motijo.

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki