Hot Horse franšiza naprodaj!

Lastnik družbe Jure Ažman in Matej Pogačnik, ki skrbi za trženje in franšize, želita kioske Hot Horse razširiti po vsej državi in vstopiti tudi na nove, tuje trge, zato sta za podjetne pripravila poslovno priložnost v obliki franšize.
Hot Horse franšiza naprodaj!

Franšiza Hot Horse na prodaj! (Vir slike: hot-horse.si)

Hot Horse je slovenska veriga zdrave hitre prehrane, ki je uspešnost svojega poslovnega koncepta dokazala z več kot desetletjem in pol priljubljenosti ter močno pozicijo na trgu. Blagovna znamka Hot Horse je že postala pojem kakovostnega burgerja iz konjskega mesa.

Lastnik družbe Jure Ažman se je sedaj odločil, da bo kioske razširil po vsej državi, želi pa tudi vstopiti na nove, tuje trge. V ta namen podjetnim posameznikom ponuja nakup franšize, s katero kupec pridobi pravico do prodaje izdelkov pod blagovno znamko Hot Horse, standardizirano opremo s kioskom, ki omogoča hitro odprtje franšizne enote, usposabljanje, programsko opremo, stalno podporo matične družbe in prvo polnjenje kioska.

Franšizing je popularna oblika podjetništva, mnogi bi dejali tudi najbolj varna. Več si lahko preberete v člankih Franšizing in Franšizing kot sodobna oblika širjenja podjetja.

Pri franšizingu ne gre za običajno poslovno partnerstvo. Gre za posebno obliko organizacije poslovne mreže, kjer so kupci poslovnega modela oz. franšiziji pravno samostojni podjetniki, pri čemer uporabljajo izkušnje franšizorja in prednosti že uveljavljenega sistema. Franšizor se obveže, da bo nudil stalno podporo in hkrati še dodatno razvijal franšizni sistem, franšizij pa, da bo ustrezno izvajal celoten koncept sistema.

Podjetje Hot Horse posluje uspešno. V lanskem letu je nekoliko povečalo prihodke, presegli so 2,1 milijona evrov, dobiček pa ves čas namenjajo v prenovo in izboljševanje ponudbe.

Vir: Hot-Horse

Poglejte si tudi ostale poslovne priložnosti!

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje