
Franšiza Hot Horse na prodaj! (Vir slike: hot-horse.si)
Hot Horse je slovenska veriga zdrave hitre prehrane, ki je uspešnost svojega poslovnega koncepta dokazala z več kot desetletjem in pol priljubljenosti ter močno pozicijo na trgu. Blagovna znamka Hot Horse je že postala pojem kakovostnega burgerja iz konjskega mesa.
Lastnik družbe Jure Ažman se je sedaj odločil, da bo kioske razširil po vsej državi, želi pa tudi vstopiti na nove, tuje trge. V ta namen podjetnim posameznikom ponuja nakup franšize, s katero kupec pridobi pravico do prodaje izdelkov pod blagovno znamko Hot Horse, standardizirano opremo s kioskom, ki omogoča hitro odprtje franšizne enote, usposabljanje, programsko opremo, stalno podporo matične družbe in prvo polnjenje kioska.
Franšizing je popularna oblika podjetništva, mnogi bi dejali tudi najbolj varna. Več si lahko preberete v člankih Franšizing in Franšizing kot sodobna oblika širjenja podjetja.
Pri franšizingu ne gre za običajno poslovno partnerstvo. Gre za posebno obliko organizacije poslovne mreže, kjer so kupci poslovnega modela oz. franšiziji pravno samostojni podjetniki, pri čemer uporabljajo izkušnje franšizorja in prednosti že uveljavljenega sistema. Franšizor se obveže, da bo nudil stalno podporo in hkrati še dodatno razvijal franšizni sistem, franšizij pa, da bo ustrezno izvajal celoten koncept sistema.
Podjetje Hot Horse posluje uspešno. V lanskem letu je nekoliko povečalo prihodke, presegli so 2,1 milijona evrov, dobiček pa ves čas namenjajo v prenovo in izboljševanje ponudbe.
Vir: Hot-Horse
Poglejte si tudi ostale poslovne priložnosti!