Gizzmo: fizična trgovina ni bila v naših prvotnih načrtih

Spletni trgovec leta v kategoriji telefonija, spletna trgovina gizzmo.si, je odprla vrata svoje fizične trgovine. Gre za trgovino z digitalnim konceptom, ki se vse bolj uveljavlja med priznanimi in večjimi trgovci v Veliki Britaniji.
Gizzmo: fizična trgovina ni bila v naših prvotnih načrtih

Fizična trgovina Gizzmo, ki odpira svoja vrata v Dvorani A BTC City-ja (Vir slike: Gizzmo.si).

Glavna lastnost trgovine z digitalnim konceptom je t.i. »click and collect service«, storitev, ki je hitrejša in bolj prilagodljiva od klasične prodaje. Namesto čakanja v vrstah, se bo kupec udobno namestil v naslonjač, po oddaji naročila v »košarico« pa bo izdelek že čez nekaj trenutkov prejel na blagajni. »Od običajne prodaje in trgovin, ki smo jih vajeni, se torej razlikuje po tem, da lahko v najkrajšem možnem času dostopate do, v našem primeru več kot 10 tisoč različnih artiklov, medtem pa udobno sedite v naslonjaču, v roke dobite iPad in kavo. Po izbiri artikla, ki si ga želite ogledati ali kupiti, pa vas ta v manj kot 60 sekundah že čaka na blagajni,« zato bodo v trgovini za pomoč na voljo svetovalci, ki bodo celoten proces še dodatno olajšali.

V eni roki kava, v drugi iPad, na blagajni pa naš izdelek

Do takšnega koncepta prodaje je prišlo predvsem v želji združitve najboljših lastnosti fizičnega in spletnega nakupovanja. Oba imata namreč svoje pomanjkljivosti, digitalni koncept pa jih skorajda izniči. Strankam namreč omogočijo dostop do prav vseh artiklov v njihovi ponudbi na ekonomičen način in na manjši površini. Zaradi zmanjševanja stroškov inventarja in optimiziranega skladiščenja lahko izdelke ponudijo po dostopnejših cenah. Na voljo bo tudi brezplačen brezžični internet, ki bo stranke spodbudil k dodatnemu iskanju in širjenju informacij.

V trgovini bo zaposlenih šest ljudi, kot pravijo v gizzmo.si pa bo vedno nekdo na voljo za svetovanje, blagajno in skladiščenje oziroma odpremo naročil. V podjetju trenutno zaposlujejo 12 ljudi, od tega tudi nekaj študentov, imajo tudi svoje skladišče, poleg ljubljanske poslovalnice pa tudi poslovalnico v Celju.

Kako spremeniti doživetje nakupa?

Fizična trgovina ni bila v njihovem prvotnem načrtu, šele pozneje, po nekajmesečni prisotnosti v obliki spletne trgovine in odprtju celjske poslovalnice, so začeli razmišljati o načinu, ki bi združil oba načina in tako maksimiziral njune prednosti in potenciale, pravijo v gizzmo.si. Z novim konceptom želijo »spremeniti doživetje nakupa, ki mora biti posebna izkušnja, nekaj prijetnega«.

»Hiter tempo življenja in digitalizacija vsega okoli nas zahtevata, da se e-poslovanje združi s fizičnim, zakaj ne bi ob tem še odpravili vse pomanjkljivosti, ki nas trenutno še spremljajo vsak dan,« težava je namreč vedno več ljudi vse manj časa, ki ga lahko posveti kakovostnemu nakupovanju. »Mi želimo poskrbeti, da bo nakup kakovosten in stranka zadovoljna, pa tudi, če so v sami trgovini dejansko manj kot minuto, kar prej v praksi sicer ni bilo mogoče, zdaj pa bo,« še sporočajo iz gizzmo.si.

Odstopanj in napak si ne dovolijo

Stranke so na vrhu njihove piramide, njihova osnova za delovanje pa je, da naredijo vse, kar je v njihovi moči, da jim ugodijo in v jih v popolnosti zadovoljijo. Odstopanj in napak si ne dovolijo. »Če bo stranka zadovoljna, smo zadovoljni tudi mi, to je naše vodilo, na katerega damo veliko poudarka,« kar je verjetno tudi bil eden od mnogih dejavnikov, zakaj so prejeli naziv Spletnega trgovca leta v kategoriji telefonija. »Tu ni neke znanstvene fantastike in strokovnjakov. Na tem je osnovan naš model poslovanja, ki ga vsem zaposlenim vcepimo že prvi dan, ti pa se ga striktno držijo,« dodajajo pa, da je vedno prostor za napredek. En korak naprej bo predstavljala njihova nova digitalna trgovina, »ki bo izkušnjo ob nakupu dvignila še na višjo raven«.

Izvoz povečali za 10-krat

Spletna trgovina gizzmo.si po le 15 mesecih od ustanovitve beleži 15-odstotno mesečno rast prometa, izvoz pa se je od lanskega leta povečal za desetkrat, s čimer vztrajno prevzemajo vodilno mesto na spletnih trgih Slovenije in Hrvaške. »Ker je slovenski trg že pošteno zasičen, vse več pozornosti usmerjamo na tuje trge. V naslednjem letu pripravljamo lokalizacijo storitev na petih novih trgih in odprtje nove trgovine v Zagrebu,« zaradi česar bo rasel tudi kader. Iskali bodo programerje, marketinške delavce, prodajnike in delavce za podporo strankam.

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje