
ARCO je edinstven mlinček za kavo, saj združuje udobje električnega mlinčka z izjemno kakovostjo mletja in vsestranskostjo ročnega mlinčka. Obenem ponuja še inovativen način nastavitve mletja, ki močno olajša nastavljanje grobosti mletja – nekaj, kar so uporabniki ročnih mlinčkov pogrešali.
»Ročni mlinčki so v zadnjih letih postali izjemno priljubljeni, predvsem zaradi izjemne kakovosti mletja, kakršno električlni mlinčki dosežejo šele v visokem cenovnem razredu, in pa seveda mobilnosti, saj lahko kavo zmelješ kjerkoli,« je dejal Anže Miklavec, direktor podjetja. ARCO tako zagotavlja izjemno kakovost mletja kave in združuje najboljše iz obeh svetov – električnega in ročnega. In ta doprinos industriji so prepoznali tudi pri Red Dotu.
Pomen nagrade Red Dot
»Izgled mlinčka strogo sledi njegovi funkciji,« poudarja Luka Pirnat, vodja industrijskega oblikovanja pri GOAT STORY: »Želeli smo združiti način uporabe električnega mlinčka, ki nam je vsem blizu, z vsestransko uporabo ročnega mlinčka. Če k temu dodamo še inovativen način nastavljanja grobosti in kakovost mletja, dobimo res odličen mlin za kavo.«
Tudi ime sledi konceptu, ARCO namreč simbolizira obok, ki v arhitekturi predstavlja povezovalni element med dvema ločenema deloma. »Ime se je tako ponudilo kar samo od sebe,« dodaja Pirnat, prav tako pa tudi oblika, saj izdelek dejansko nakazuje oblikovne poteze oboka.
Kakovost je prepoznala stroga žirija Red Dot. Prof. Dr. Peter Zec, direktor organizacije Red Dot je dejal: »Letos je imela žirija res težko delo, saj smo prejeli rekordno število prijavljenih izdelkov. V procesu ocenjevanja, ki je trajal več dni, smo vsak izdelek dodobra secirali in ga ocenili z vidika oblikovalske dodane vrednosti in inovativnosti. Nagrada Red Dot v takšni močni konkurenci vsekakor priča, da je izdelek oblikovalski presežek, ki ga odlikuje izjemna kakovost in uporabnost.«
Inovacije v času, polnemu izzivov
Razvoj izdelka je potekal več kot dve leti in je sovpadal s težkimi časi za celotno svetovno industrijo. V času, ko so logistične poti in zmogljivost proizvodnje v času epidemije Covid-19 omejene, obenem pa se svet spopada z vedno višjimi stroški delovne sile in materialov, je ekipi uspelo izdelek pripeljati od koncepta do končnega izdelka. Prav v teh dneh je namreč prva pošiljka mlinčkov ARCO prispela v skladišče v Ljubljani, od koder bodo poslani prvim 1.800 podpornikom projekta. Preostala količina mlinčkov se pravkar sestavlja, poslani pa bodo v začetku maja.
GOAT STORY in množično financiranje
V podjetju so se spet odločili, da ARCO ugleda luč sveta na Kickstarterju. Skupaj s kampanjo na platformi Indiegogo je projekt podprlo prek 3.400 podpornikov, ki so zbrali prek 1,3 milijona evrov. GOAT STORY ima bogate izkušnje z množičnim financiranjem, saj so leta 2014 zbrali skoraj pol milijona dolarjev za lonček GOAT Mug, leta 2016 pa prek pol milijona s pametno napravo za pripravo filter kave GINA.
»Za Kickstarter smo se odločili, saj nam ta način razvoja omogoča neposredno komunikacijo z uporabniki izdelka. Prav odziv na teh platformah nam omogoča, da izdelek še prilagodimo glede na prvotni odziv, obenem pa podpornikom v zameno ponudimo izdelek po nižji ceni,« je še dodal Miklavec.