Prek Googla februarja opravljenih manj spletnih iskanj

comScore poroča o upadu Googlovega deleža pri spletnem iskanju.

Prek Googla februarja opravljenih manj spletnih iskanj

Svetovni delež največjega iskalnika se je februarja v svetovnem merilu zmanjšal v primerjavi z januarjem, je ugotovil comScore.
Prek Googla februarja opravljenih manj spletnih iskanj

comScore poroča o upadu Googlovega deleža pri spletnem iskanju.

Delež iskanj Googla v ZDA se je sicer povečal, v svetovnem merilu pa je padel za 5 odstotkov. Kljub temu je tržni delež omenjenega podjetja še vedno velik, saj je bilo februarja prek Googla opravljenih 62,8 odstotkov vseh iskanj. Mesec prej je bil ta delež 63,1 odstotka.

Podobno usodo delijo tudi drugi iskalniki. V omenjenem obdobju je namreč delež iskanja padel večini večjih iskalnikov. Januarja je bila situacija drugačna, saj se je spletno iskanje v primerjavi z decembrom povečalo za 9 odstotkov.

Ponovno so se pojavila ugibanja o upočasnitvi sedaj že nekaj let trajajoče Googlove rasti. Znano je, da je delež realizacije nakupa izdelkov oziroma storitev oglaševanih prek Googla padel za 12 odstotkov, kar bo sčasoma gotovo znižalo cene njihovih oglasov.

Na viru si lahko preberete še nekaj več o deležih iskanj ostalih spletnih iskalnikov.

Vir: Reuters

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki