Po tem, ko je pred nekaj dnevi internetno javnost presenetila novica o tem, da ima Google pravico do vseh vsebin, ki jih uporabnik njihovega brskalnika Chrome ustvari, se je izkazalo, da vest ni resnična.
Google nima pravice do uporabe vsebin ustvarjenih s Chromom.
Google je na svojem blogu razjasnil dileme v zvezi z uporabo Chroma.
Površno branje pogojev uporabe je namreč privedlo do
nerazumevanja njihove dejanske vsebine. Google je poudaril, da jim pogoji uporabe v nobenem primeru ne dajejo pravice razpolaganja z vsebinami, ki
so ustvarjene s pomočjo Chroma. Google v pogojih le “zahteva”
privolitev za objavo vsebin ustvarjenih v Chromu. Podobno prakso imajo
tudi ostala podjetja, ki delujejo na spletu.
Google je medtem že uvrstil svoj brskalnik v sistem
Google Analytics. Prve ocene kažejo, da Chrome uporabljata okoli dva do trije odstotki uporabnikov spleta.
Preverili smo tudi uporabo Chroma na našem portalu. Ta je skromna, giblje se okoli 0,5 odstotka.
Vir: Google Blog
Borut Borštnik, soustanovitelj in direktor Zavoda mladi podjetnik
Borut mesto direktorja Zavoda mladi podjetnik zaseda od leta 2009. Že več let se aktivno ukvarja s podporo in svetovanjem mladim podjetjem in podjetnikom v začetnih fazah na različnih področjih. Ukvarja se predvsem s področji ocenjevanja uresničljivosti poslovne ideje, reševanja pravnih in birokratskih preprek, marketinškim nastopom na trgu in finančnimi projekcijami v prvih fazah zagona podjetja. V delu za Zavod mladi podjetnik je postavil program in soorganiziral preko 200 podjetniških predavanj, izobraževanj, okroglih miz in druženj ter postavil programe MP šole, MP coworkinga, izbor mladega podjetnika leta in druge.