
Digitalna garaža bo na voljo v petih britanskih mestih (Vir slike: Google Digital Garage).
Google je v svojem zadnjem poskusu, da bi spodbudil mala podjetja k osvojitvi interneta, predstavil projekt Digitalna garaža. Digitalna garaža, ki dejansko ni digitalna, saj je svoja vrata odprla v britanskem mestu Leeds, se zdaj tam predstavlja kot prvi od petih centrov, s katerimi želi Google pomagati britanskim malim podjetjem. Tehnološki velikan želi s tem projektom spodbuditi več kot 200 tisoč britanskih podjetij, da bi se predstavili na spletu in uporabili enega od petih centrov za širjenje digitalnih znanj.
Digitalna garaža iz mesta v mesto
Za potrebe Digitalne garaže bo Google izobrazil več kot 25 tisoč učiteljev, ki bodo v omenjenih centrih ponujali številne delavnice, svetovanja in podobno. Leedsova garaža bo bližnjim podjetjem na voljo kar šest mesecev, nato pa se bo selila v drugo mesto.
Google: spodbudimo še preostalih 70 odstotkov podjetij
Eileen Naughton, Googlov predstavnik v Veliki Britaniji in na Irskem, je medijem povedal, da ima že manj kot 30 odstotkov malih podjetij učinkovito prisotnost na internetu, Google pa si želi spodbuditi še preostalih 70 odstotkov podjetij.
Učenje za konkurenčnost v digitalnem času
Pri Googlu so namreč prepričani, da program ni le dober z vidika posamičnih malih podjetij, temveč je lahko dober doprinos za preostalo lokalno in regijsko ekonomijo. Digitalna garaža je namreč del Googlove misije, s katero želi vse do leta 2016 izobraziti milijon Evropejcev digitalnih veščin. Le tako bodo podjetja sposobna konkurirati drugim v digitalnem času.
Kdaj podjetja hitreje rastejo?
Komu je namenjena Digitalna garaža (ob predpostavki, da se nahajate v Leedsu): tistim, ki želijo povečati število strank in posledično spodbuditi rast podjetja. Zlasti prek spleta. Danes vsako podjetje, malo ali veliko, lahko uporablja internet za pridobitev novih uporabnikov. Google ob tem dodaja podatek, da mala podjetja z dobro internetno prisotnostjo rastejo kar dvakrat hitreje kot tista brez.