Googlovi triki za zaposlene

Google je poleg ostalih stvari znan tudi po brezplačni hrani, ki jo nudi svojim zaposlenim v prostorih podjetja. Mnogi, ki hodite v menze, veste, da se s hrano iz menze še hitreje zredite kot sicer, tudi na račun tega, da se tam večinoma streže nezdrava hrana.
Googlovi triki za zaposlene

Kako jedo pri Googlu? (Vir slike: YouTube)

Podjetje se v newyorški pisarni pri strežbi in pripravi hrane poslužuje več psiholoških trikov. Kako? Tako da njihovi zaposleni najprej obiščejo del s sadjem in zelenjavo. Solatni bar so namreč namestili v sredino menze, tako da je to prva stvar, ki jo zaposleni vidijo. Njihove raziskave kažejo, da si v solatnem baru ljudje dobro obložijo krožnike.

Vendar pa Googlovci dvakrat premislijo o velikosti porcije, saj jim Google ponuja manjše krožnike. S tem jih prepričajo v zmanjševanje porcij, obenem pa je Google v menzi namestil obvestilo, ki zaposlene opominja, da večji krožniki pomenijo tudi večje porcije, posledično pa zaužitje večje količine kalorij in večja možnost za pridobitev odvečnih kilogramov.

Slaščica v treh ugrizih

Podjetje je začelo pripravljati tudi slaščice, ki jih lahko pojedo v le treh ugrizih. Zaposleni, ki si želijo pojesti nov kos slaščice, se morajo ponj fizično vrniti. To jim daje tudi sporočilo, da bodo pojedli večjo količino kalorij in sladkorja. Sladke pijače in sladkarije so skrite.

Barve jih opominjajo na kalorično vrednost

Menza je odprta 24 ur na dan, sedem dni na teden. Vsa hrana je opremljena tudi z barvnimi tablicami, ki sporočajo količino kalorij. Zelena barva simbolizira nizko kalorično hrano, rumena srednjo vrednost, rdeča pa visoko kalorično hrano.

Takšne ureditve pri Googlu niso poznali od nekdaj. Do ideje je prišlo na podlagi pritoževanja zaposlenih, da so pridobili na teži. Googlovci v newyorški pisarni so samo v sedmih tednih po spremembi pojedli 3,1 milijonov kalorij manj, med drugim so odstranili tudi avtomate z M&M bomboni.

Njihovi zaposleni so v času spremljanja pojedli 9 odstotkov manj sladkarij (iz 29 na 20 odstotkov) in 11 odstotkov manj (26 na 15 odstotkov) maščobe. Popijejo tudi več vode, kar 47 odstotkov več kot pred spremembami. To so dosegli tako, da so dali vodo na primernejše in priročnejše mesto.

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje