Govoreči iPod Shuffle

Apple je predstavil novo različico priljubljenega glasbenega predvajalnika iPod Shuffle, ki je kar za polovico manjši od prejšnjega in s pomočjo funkcije VoiceOver uporabniku sporoča katero pesem posluša, napoveduje pesmi, sezname predvajanj in ga opozarja na zmogljivost baterije v 14 različnih jezikih.
Govoreči iPod Shuffle

iPod Shuffle še lepši in boljši

Prenovljeni Shuffle se je pojavil na trgu le teden za tem, ko je Apple nadgradil svojo linijo namiznih Mac računalnikov. Napravica ima 4 GB spomina in stane 79 dolarjev, nanjo pa lahko naložimo do 1000 pesmi. Vsi ukazi so bili iz naprave preneseni na slušalko, poleg glasovne funkcije so dodali tudi možnost večih seznamov predvajanj pesmi.

Glasovna funkcija na Shufflu je zelo dobrodošla, glede na to, da nima zaslona. Uporaba funkcije pa zahteva sinhronizacijo z iTunes programsko opremo, ki na osebni računalnik uporabnika naloži govorni komplet.

Kot je značilno za Apple, novi Shuffle odlikuje lep dizajn, in čeprav ne gre za Applov najmočnejši prodajni izdelek, se še naprej trudijo za njegovo nadgradnjo. Tako tretja generacija iPod Shuffla predstavlja najmanjši glasbeni predvajalnik na svetu, narejen pa je v dveh barvah – srebrni in črni.

Še vedno bo možno kupiti tudi drugo generacijo Shuffla, ki ima 1 GB spomina, postopoma pa bodo opustili prodajo različice, ki ima 2 GB spomina. iPodi, ki so bili prvič dostopni na trgu leta 2001, so odigrali pomembno vlogo pri vrnitvi Appla na vrh, od takrat so jih prodali kar 200 milijonov. Prvi iPod Shuffle se je na trgu pojavil leta 2005. 

Vir: Reuters

Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje