V tretjem četrtletju se je dobiček Googla povečal za skoraj 46 odstotkov. Zaslužek se je tako povečal iz 733,3 milijona dolarjev (lani) na 1,07 milijarde ameriških dolarjev. Prodaja oglasov in drugih produktov se je povečala za 57 odstotkov na 4,23 milijarde dolarjev. Strokovnjaki so sicer napovedali nekoliko manjšo rast podjetja.
Glavnina zaslužka prihaja iz Googlovih najpomembnejših atributov, to sta iskanje ter oglaševanje. Googlov direktor je ob tej priložnosti dejal: “Zelo nas veseli, da smo uspeli doseči tolikšno rast. Oglaševanje, ki ga ponuja naše podjetje je močno naraslo, tako po prometu kot po zaslužku.” Dodal je še, da Google razvija širši ter bolj učinkovit sistem oglaševanja s poudarkom na inovacijah.
Googlova delnica je prejšnji teden dosegla rekordno vrednost, 641,41 dolarjev. Pričakuje se, da se bo rast nadaljevala, saj Google nenehno krepi svojo prisotnost na internetnem oglaševalskem trgu. Kmalu pa naj bi se začeli kazati tudi rezultati iz drugih vej oglaševanja. Tu gre predvsem za oglaševanje prek mobilnih telefonov, televizije, radijskih postaj ter prek internetnih video oglasov, ki so integrirani v YouTube.
Vir: The New York Times