Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.
Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo.

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo. (Vir slike: osebni arhiv)

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta podjetje Hajdi.si predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo sta prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili tudi v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Začetki in razvoj

Hajdi Korošec Jazbinšek je v času svoje nosečnosti in po prvem porodu naročala izdelke za svojega sina in drugo otroško opremo iz tujine, saj je bila razočarana nad ponudbo izdelkov na slovenskem trgu. Kmalu so jo prijateljice začele spraševati, kje je kupila izdelke, zato je začela pobirati tudi njihova naročila. Tako je bila rojena ideja o podjetju. Mož in poslovni partner Urban Jazbinšek ji je za rojstni dan podaril domeno hajdi.si in tako se je pravljica začela.

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. V podjetju so prepričani, da lahko stil izrazimo že od rojstva in ravno zato je filozofija podjetja združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom.

Gre za dinamično družinsko podjetje. Hajdi je rojena komercialistka, ki je začela kariero in svoj kruh služiti že pri 10 letih. Urban Jazbinšek, njen tako poslovni kot zasebni partner, pa je po profilu računalničar. Ob združitvi znanj obeh je nastala zanimiva kombinacija, ki omogoča hitro rast podjetja. V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – tako Hajdi.si distribuira šest najbolj popularnih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenski in hrvaški trg, hkrati pa z modernimi pristopi osvaja spletne trge.

Hajdi in Urban sta v podjetje leta 2015 vložila 15 tisoč evrov prihrankov, v letu 2015 so prihodki Hajdi.si znašali 60 tisoč evrov, v lanskem letu 100 tisoč evrov, letošnji cilj pa je 700 tisoč evrov. Vsi presežki v podjetju se še vedno vlagajo v investicije, širitve, zaposlene, optimizacijo, razvoj, poslovne prostore in opremo.

Širi se tudi ekipa podjetja – Hajdi je na začetku kar iz svoje dnevne sobe skrbela za računovodstvo, servis za stranke, vnos izdelkov, deklaracije itd., medtem ko je Urban poskrbel za tehnično izvedbo vseh opravil. Sedaj za Hajdi.si dela že devet ljudi, prav tako pa so v letu 2017 najeli novo skladišče v velikosti 120 m2, v katerega vsak teden prihaja več kot 10 palet izdelkov.

Uspeh podjetja ustanovitelja pripisujeta tudi premišljenim oglaševalskim strategijam. Hajdi.si se tako lahko pohvali z 11 tisoč sledilci na Instagramu, ki predstavlja največji oglaševalski kanal, in 17 tisoč sledilci na Facebooku, aktivnim blogom ter sodelovanjem tako s slovenskimi kot tujimi blogerji in znanimi osebnostmi.

Fizična trgovina

Leta 2016 sta mlada podjetnika v Celju odprla tudi fizično trgovino na več kot 160 m2, ki predstavlja nov koncept otroških trgovin. V trgovini so prodajo nadgradili z drugimi področji – oblikovali so kotiček za mamice v smislu dojilnice in previjalnice. Prav tako imajo mamice dostop do mikrovalovne pečice, kjer lahko malčkom pogrejejo hrano. Kupce razvajajo tudi z brezplačno kavico in parkirnim listkom. So tudi imetniki Unicefove nalepke – Varna točka.

Sodelujejo z Muzejem novejše zgodovine Celje, saj ima prostor, v katerem je njihova trgovina, več kot 200-letno trgovsko tradicijo. V trgovini so tako razstavljeni različni zgodovinski kosi iz posameznih obdobij najstarejše trgovine v mestu Celje, ki so jih integrirali v svoj koncept butične trgovine.

Pogled v prihodnost

Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu. Želijo izbirati najboljše produkte, ki s svojim dizajnom in uporabnostjo upravičijo umestitev v njihovo spletno trgovino.

Cilj za leto 2017 je dokončno osvojiti hrvaški trg, v katerega so se že uspešno integrirali. Prodaja na hrvaškem trgu vztrajno raste, saj so na omenjeni trg pripeljali novo tržno nišo – butične izdelke za malčke. Prav tako se že končuje prevod celotne strani v angleščino, saj se pojavlja vedno več povpraševanja po njihovih izdelkih iz tujine.

Mladi podjetnik leta

S svojo zgodbo sta Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Za prijavo so se v podjetju odločili predvsem zato, »ker pozdravljamo takšne dogodke in ker sta nam ideja in zasnova tega projekta zelo všeč«. Po njunem mnenju začetnikom koristijo takšni dogodki, na katerih se lahko družijo, spoznavajo, prepletajo poslovne vezi in »najpomembneje, si medsebojno izmenjujemo znanje, težave in rešitve«.

Hajdi je na kratko povzela tudi vtise s polfinalnega dogodka: »Z možem nama je bilo zelo všeč sproščeno ozračje, zelo zanimive so bile predstavitve vseh ostalih kandidatov. Veseli naju dejstvo, da obstaja toliko mladih, zagnanih in polnih idej podjetnikov, ki se trudijo/trudimo utreti svojo pot. Vsem nam je težko na začetku, in tako kot je bilo rečeno uvodoma, je potrebnega veliko poguma, da se odločiš za samostojno pot.«

»Zame smo vsi kandidati zmagovalci. Vsi se trudimo po svojih zmogljivostih, vsi verjamemo v svoje zgodbe, ki jih pišemo s predanostjo in trdim delom,« je sogovornica pohvalila tudi ostale polfinaliste. Žirijo pa sta z možem po njenem mnenju prepričala s svojimi prednostmi, trdim delom in jasno strategijo, saj »se res skušamo poglobiti v vsak detajl, želimo razmišljati ‘out of the box’, želimo biti drugačni, inovativni in predvsem usmerjeni k končnemu kupcu«. Za finale pa že pripravljata posebno presenečenje.

Ali bosta Hajdi in Urban postala mlada podjetnika leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje