Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.
Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo.

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo. (Vir slike: osebni arhiv)

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta podjetje Hajdi.si predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo sta prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili tudi v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Začetki in razvoj

Hajdi Korošec Jazbinšek je v času svoje nosečnosti in po prvem porodu naročala izdelke za svojega sina in drugo otroško opremo iz tujine, saj je bila razočarana nad ponudbo izdelkov na slovenskem trgu. Kmalu so jo prijateljice začele spraševati, kje je kupila izdelke, zato je začela pobirati tudi njihova naročila. Tako je bila rojena ideja o podjetju. Mož in poslovni partner Urban Jazbinšek ji je za rojstni dan podaril domeno hajdi.si in tako se je pravljica začela.

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. V podjetju so prepričani, da lahko stil izrazimo že od rojstva in ravno zato je filozofija podjetja združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom.

Gre za dinamično družinsko podjetje. Hajdi je rojena komercialistka, ki je začela kariero in svoj kruh služiti že pri 10 letih. Urban Jazbinšek, njen tako poslovni kot zasebni partner, pa je po profilu računalničar. Ob združitvi znanj obeh je nastala zanimiva kombinacija, ki omogoča hitro rast podjetja. V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – tako Hajdi.si distribuira šest najbolj popularnih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenski in hrvaški trg, hkrati pa z modernimi pristopi osvaja spletne trge.

Hajdi in Urban sta v podjetje leta 2015 vložila 15 tisoč evrov prihrankov, v letu 2015 so prihodki Hajdi.si znašali 60 tisoč evrov, v lanskem letu 100 tisoč evrov, letošnji cilj pa je 700 tisoč evrov. Vsi presežki v podjetju se še vedno vlagajo v investicije, širitve, zaposlene, optimizacijo, razvoj, poslovne prostore in opremo.

Širi se tudi ekipa podjetja – Hajdi je na začetku kar iz svoje dnevne sobe skrbela za računovodstvo, servis za stranke, vnos izdelkov, deklaracije itd., medtem ko je Urban poskrbel za tehnično izvedbo vseh opravil. Sedaj za Hajdi.si dela že devet ljudi, prav tako pa so v letu 2017 najeli novo skladišče v velikosti 120 m2, v katerega vsak teden prihaja več kot 10 palet izdelkov.

Uspeh podjetja ustanovitelja pripisujeta tudi premišljenim oglaševalskim strategijam. Hajdi.si se tako lahko pohvali z 11 tisoč sledilci na Instagramu, ki predstavlja največji oglaševalski kanal, in 17 tisoč sledilci na Facebooku, aktivnim blogom ter sodelovanjem tako s slovenskimi kot tujimi blogerji in znanimi osebnostmi.

Fizična trgovina

Leta 2016 sta mlada podjetnika v Celju odprla tudi fizično trgovino na več kot 160 m2, ki predstavlja nov koncept otroških trgovin. V trgovini so prodajo nadgradili z drugimi področji – oblikovali so kotiček za mamice v smislu dojilnice in previjalnice. Prav tako imajo mamice dostop do mikrovalovne pečice, kjer lahko malčkom pogrejejo hrano. Kupce razvajajo tudi z brezplačno kavico in parkirnim listkom. So tudi imetniki Unicefove nalepke – Varna točka.

Sodelujejo z Muzejem novejše zgodovine Celje, saj ima prostor, v katerem je njihova trgovina, več kot 200-letno trgovsko tradicijo. V trgovini so tako razstavljeni različni zgodovinski kosi iz posameznih obdobij najstarejše trgovine v mestu Celje, ki so jih integrirali v svoj koncept butične trgovine.

Pogled v prihodnost

Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu. Želijo izbirati najboljše produkte, ki s svojim dizajnom in uporabnostjo upravičijo umestitev v njihovo spletno trgovino.

Cilj za leto 2017 je dokončno osvojiti hrvaški trg, v katerega so se že uspešno integrirali. Prodaja na hrvaškem trgu vztrajno raste, saj so na omenjeni trg pripeljali novo tržno nišo – butične izdelke za malčke. Prav tako se že končuje prevod celotne strani v angleščino, saj se pojavlja vedno več povpraševanja po njihovih izdelkih iz tujine.

Mladi podjetnik leta

S svojo zgodbo sta Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Za prijavo so se v podjetju odločili predvsem zato, »ker pozdravljamo takšne dogodke in ker sta nam ideja in zasnova tega projekta zelo všeč«. Po njunem mnenju začetnikom koristijo takšni dogodki, na katerih se lahko družijo, spoznavajo, prepletajo poslovne vezi in »najpomembneje, si medsebojno izmenjujemo znanje, težave in rešitve«.

Hajdi je na kratko povzela tudi vtise s polfinalnega dogodka: »Z možem nama je bilo zelo všeč sproščeno ozračje, zelo zanimive so bile predstavitve vseh ostalih kandidatov. Veseli naju dejstvo, da obstaja toliko mladih, zagnanih in polnih idej podjetnikov, ki se trudijo/trudimo utreti svojo pot. Vsem nam je težko na začetku, in tako kot je bilo rečeno uvodoma, je potrebnega veliko poguma, da se odločiš za samostojno pot.«

»Zame smo vsi kandidati zmagovalci. Vsi se trudimo po svojih zmogljivostih, vsi verjamemo v svoje zgodbe, ki jih pišemo s predanostjo in trdim delom,« je sogovornica pohvalila tudi ostale polfinaliste. Žirijo pa sta z možem po njenem mnenju prepričala s svojimi prednostmi, trdim delom in jasno strategijo, saj »se res skušamo poglobiti v vsak detajl, želimo razmišljati ‘out of the box’, želimo biti drugačni, inovativni in predvsem usmerjeni k končnemu kupcu«. Za finale pa že pripravljata posebno presenečenje.

Ali bosta Hajdi in Urban postala mlada podjetnika leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje