Hiter, hitrejši, McDonald's?

Prvi McDonald’s je Slovenija dobila leta 1993 (Vir slike: mcdonalds.si)

Hiter, hitrejši, McDonald’s?

Ena od McDonald'sovih izjemno priljubljenih storitev t. i. drive-in (naroči, prevzemi in odpelji) se še nikoli ni tako slabo izkazala kot letos. Da bi izboljšali statistiko, pri McDonald'su načrtujejo celo odprtje tretjega okenca.
Hiter, hitrejši, McDonald's?

Prvi McDonald’s je Slovenija dobila leta 1993 (Vir slike: mcdonalds.si)

V teh dneh je McDonald’s napovedal novo, še hitrejšo pot v svojem očitno nekoliko nepričakovano počasnejšem okolju: naslednje leto bo hitro-prehranski velikan namenil kar 3 milijarde dolarjev za odprtje približno 1.500 novih restavracij in prenovo skoraj 1000 že obstoječih restavracij. Nekatere bodo dobile še tretje okence na t. i. drive-in mestu.

Tri minute je preveč?

McDonald’s je s tem reagiral na številne pritožbe svojih (zvestih) strank. Nedavna analiza je namreč razkrila, da McDonald’s še nikoli ni bil tako počasen kot v letu 2013. Čas postrežbe, ki si za marsikoga ne zasluži več pridevnika »hitra«, je 189,5 sekund, kar velja za najslabši rezultat te verige hitre prehrane v zadnjih 15 letih.

Kaj je botrovalo k daljšemu času postrežbe? Delavci v zadnjih 15 letih zagotovo niso postali počasnejši. Boj na trgu dela, pa tudi boj s konkurenco je namreč preveč krut, da bi si kaj takšnega sploh upali narediti. Glavni razlog naj bi bila nedavna osvežitev menijev, za pripravo katerih potrebujejo precej več časa. McDonald’s je sicer v samo zadnjih šestih letih povečal svojo ponudbo za več kot 140 različnih jedi oziroma za 70 odstotkov.

Hitrost ali boljša priprava?

Ne pritožujejo pa se samo potrošniki s praznimi želodci. Vse večja ponudba je nočna mora tudi za zaposlene in lastnike franšiz. Ena od novosti, ki povzroča veliko slabe volje na obeh straneh okenca, je McWrap, ki ga je McDonald’s predstavil javnosti kot ključni artikel, s katerim želijo tekmovati s Subwayjem. A McWrap, ki je bolj privlačen za mlajše občinstvo, zahteva dolgotrajnejšo pripravo, s tem pa daljšo postrežbo.

Je uvedba novega okenca primeren odziv McDonald’sa, ki ima v več kot 100 državah več kot 3 tisoč restavracij, v katerih postrežejo več kot 64 milijonov gostov dnevno? Lahko z njim skrajšajo daljšo čakalno vrsto? Nekateri so mnenja, da uvedba ne bo pospešila procesa, tudi za to, ker mnoge drive in-restavracije že sedaj ne uporabljajo drugega okenca. Ob tem pa ne moremo mimo vprašanja: je v boju s konkurenco res pomembnejša hitrost ali boljša priprava obroka?

Vir: Entrepreneur

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki