Individualizirana mobilna sporočila prinašajo “ena na ena” marketing
Individualizirana mobilna sporočila prinašajo marketing 1-na-1 k življenju! (Vir fotografije: LINE)
Združevanje s platformo LINE predstavlja le začetek tovrstnega načina komuniciranja s potencialnimi potrošniki. WhatsApp, Snapchat ter Facebook Massenger so že naslednji v vrsti.
Velik korak za 1-1 marketing
»Menimo, da je to velik korak za “ena na ena” marketing,« je na konferenci v Tokiu povedal predsednik za enoto mobilnih produktov, ki predstavlja del Salesforce-a, R.J. Talyor
1-1 marketing pomeni personaliziran, oseben pristop k strankam
Dotično partnerstvo tako obeležuje proces, pri katerem se bodo lahko marketinški strokovnjaki prvič osebno povezali s potrošniki preko ene največjih svetovnih storitev, specializiranih za mobilna sporočila. Upravljavci blagovnih znamk bodo pri tem lahko pošiljali kratka multimedijska sporočila LINE uporabnikom, ki pa bodo za tovrstno dejavnost morali podati svoje dovoljenje.
LINE trenutno dovoljuje podjetjem targetiranje njihovih sledilcev z enim sporočilom, kar poslovne subjekte stane okoli 25 tisoč dolarjev na leto. Na Japonskem ima tak račun okoli 100 podjetij, pri čemer ima vsak subjekt v povprečju 3,5 milijonov uporabnikov.
Personalizirane ponudbe, kuponi in eksluzivne vsebine
Talyor pojasnjuje, da bodo vključene personalizirane ponudbe, kuponi, ekskluzivne vsebine in videii. Z nadaljnjim dovoljenjem se bodo lastniki in upravljavci blagovnih znamk lahko povezali in dostopali do osebnih informacij uporabnikov, kar bo vsekakor omogočalo izjemno relevantno in personalizirano komunikacijo. Tovrstno komuniciranje s potrošniki pa seveda predstavlja dvig na povsem novo raven, ki leži nad stilom masovnih medijskih kampanj.
Vir: Venturebeat.com