
Podjetje Biohacking Vital je lastnik blagovne znamke Your Inception, ki razvija personalizirane akcijske načrte in napredna prehranska dopolnila, ki celostno rešujejo kognitivne težave. Ustanovitelj blagovne znamke je Grega Gostinčar, ki že od leta 2016 raziskuje delovanje možganov in načine za njihovo optimizacijo.
“Podjetje Biohacking Vital je bilo ustanovljeno lansko leto, prve nutropike pa bomo dali na trg v začetku naslednjega leta,” pojasnjuje Gostinčar in dodaja, da razvoj skupaj s strokovnjaki iz tujine poteka v Sloveniji, doma pa načrtujejo tudi proizvodnjo nutropikov.
Hitrejši razvoj izdelkov, ob tem pa tudi okrepljena marketing in prodaja
Trenutno so sicer prisotni predvsem na ameriškem trgu, spogledujejo pa se tudi s ključnimi evropskimi trgi, je o načrtih prodora na trg z nutropiki Your Inception povedal Gostinčar. Sredstva s P2 jim omogočajo, da se tega lotevajo hitreje.
“Vsak dodaten evro je izredno pomemben, saj lahko le tako hitreje razvijamo produkte, jih testiramo in imamo dovolj budgeta še za marketing in prodajo,” pojasnjuje podjetnik in ob tem poudari, da so kot inkubiranci Zavoda mladi podjetnik dobili ogromno pomoči, še posebej pri sami pripravi na P2 razpis, “tako da smo bili več kot zadovoljni z Zavodom MP”.
O konkurenčnih prednostih nutropikov, s katerimi bodo napadli že precej zasičen trg s prehranskimi dopolnili, pa v podjetju še ne želijo govoriti, saj pravijo, da bi zaradi tega morda imeli konkurence še več. “Vsekakor pa bi se radi holistično lotili reševanja kognitivnih težav, kar trenutna konkurenca v večini ne počne,” je prepričan Gostinčar, ki sicer meni, da ljudje, če bi pravilno skrbeli za prehranske navade, morda res ne bi rabili še dopolnil, a realnost je takšna, da se pravih navad drži redko kdo.
“Seveda lahko človek dobi vse ključne nutriente preko optimalne diete, to je večinsko rastlinska prehrana, ki je ključna za dolgoživost in optimalno delovanje možganov, vendar se v praksi le redkokdo drži takšne diete. Če dodate druge faktorje, kot so slabo spanje, alkohol, cigareti, preveč stresa, izpostavljenjost svetlobi in elektronskim napravam in vse ostale faktorje … vidite, da ker živimo v takšnem neravnovesju, potrebujemo dodatne elemente, v tem primeru dopolnila, ki nas lahko pomagajo približati ravnovesju,” o pomenu nutropikov pove Gostinčar, ki se sicer z ekipo osredotoča, da bi ljudem približali “optimalen življenski slog” in jih motivirali, da začnejo bolj paziti na svoje življenje.
Ne le pomoč pri razpisu P2, inkubiranci dobijo pomoč, kjer jo potrebujejo
S pomočjo mentorjev Zavoda mladi podjetnik je sredstva P2 prejela tudi Petja Škufca, ustanoviteljica blagovne znamke kozmetike Clariteca. Ta ima sicer na spletnih policah že linijo izdelkov za nego kože, s pomočjo sredstev P2 pa bodo zagnali še proizvodnjo linije izdelkov za nego las in lasišča, ki jo na spletne police dajejo prav v teh dneh.
“Kot inkubiranka v coworkingu MP Hub prav tako dobivam podporo ostalih mentorjev na različnih področjih, kot so finance, digitalno oglaševanje, pomoč pri spletni strani itd. Coworking je super prostor za mlade podjetnike, saj jim omogoča prijetno delovno okolje in mreženje z ostalimi podjetniki,” je o MP skupnosti povedala Škufčeva, ki ima do konca leta cilj izdelke spraviti tudi v fizične trgovine in širiti ekipo.
“Pomoč bomo potrebovali v proizvodnji in pri trženju izdelkov,” pravi mlada podjetnica, ki je v proizvodnjo kozmetičnih izdelkov s pomočjo staršev preuredila kar domačo garažo, ljubezen do izdelovanja kozmetike pa goji že od srednješolskih let.
Zagonska sredstva P2, pravi, ji bodo pomagala proizvodnjo še bolj optimizirati in pomagala pri širitvi v fizične trgovine in na tuje trge, inkubacija v okolje Zavod mladi podjetnik pa ji je omogočila pomoč ne le pri prijavi na razpis P2, ampak tudi pri trženju izdelkov in finančnem svetovanju.
Pametni pladenj za nakupovanje z lastno emabalažo
Tudi tretji inkubiranci MP Huba, ki so letos prejeli sredstva P2, s pomočjo semenskega kapitala zaključujejo s predproizvodnim prototipom izdelka – pametnega pladnja, ki bo poenostavil brezembalažno nakupovanje v (velikih) trgovinah.
Kot je pojasnil Miha Majetič, ustanovitelj podjetja Zerodays, ki razvija pametni pladenj ZeroTrays, je nakupovanje z lastno embalažo pri velikih trgovcih zdaj še zelo zapleteno, saj tamkajšnje tehtnice niso zmožne avtomatsko tarirati embalaže, ki jo kupec prinese s sabo. To pomanjkljivost bo odpravil prav njihov pametni pladenj, ki se integrira na obstoječe tehtnice. Ko nanj odložimo posodo z značko RFID, pladenj značko prebere in nato preko brezžične povezave v spletnem sistemu odčita težo prazne posode. ZeroTrays nato tehtnici z ukazom za taro nastavi ustrezno vrednost tako, da se odšteje teža posode ter stehta samo vsebina. Prav to je namreč tudi njihova konkurenčna prednost, saj je veliko lažje dodati v trgovino takšen pladenj kot menjati celotno infrastrukturo za tehtanje, pojasnjuje podjetnik, ki pri rešitvi izhaja iz lastnih nazorov po nakupovanju z lastno embalažo in proizvajanju čim manj odpadkov.
“Pripravljamo se na predstavitve pri trgovcih, pri čemer ciljamo predvsem na veletrgovce v Sloveniji s povezavami v tujini in manjše trgovine, ki že prodajajo izdelke na rinfuzo,” je o načrtih podjetja še povedal Majetič in dodal, da je pametni pladenj primeren tudi za podjetja v segmentu prozivodnje prehranskih izdelkov, tako da bodo z njim naslovili tudi proizvajalce. Do konca leta si želijo pladenj ZeroTrays implementirati v vsaj eno večjo trgovino, za kar so tudi namenili P2 sredstva.
“Precej hitreje bomo s tem lahko do konca razvili rešitev, zato smo zelo veseli, da smo imeli priložnost sodelovati z Zavodom mladi podjetnik in koristiti njihovo pomoč pri prijavi na razpis,” je dejal Majetič in poudaril, da je velika dodana vrednost inkubacije v MP Hubu tudi možnost za povezovanje z drugimi podjetji.