Predstavitev produktov in storitev

Ponujate izdelek ali storitev, ki ima posebno zgodbo, morda zaradi posebnega načina izdelave ali ljudi, vključenih v proizvodni proces, pa vaši kupci tega ne opazijo? Prodaja je eden najpomembnejših delov poslovanja vsakega podjetja, zato temu področju le namenite nekoliko več časa.
Predstavitev produktov in storitev

Predstavitev produktov in storitev (Vir slike: sxc.hu)

Neredko se zgodi, da podjetnik ustvari revolucionaren produkt ali pa se domisli zanimive storitve, ki bi jo potrošniki razgrabili, če bi le vedeli zanjo. Pojavi se torej problem pri predstavitvi in prenosu poslovne ideje na trg.

Inovator se bo na trgu veliko bolje znašel, če bo vnaprej vsaj nekoliko poznal trg, kjer se bo njegov produkt prodajal in se bo pozanimal o tem, kako kar najbolje predstaviti pravo vrednost produkta. V kolikor bo našel najboljši način za predstavitev svojih izdelkov ali storitev, si bo prihranil kar nekaj stroškov, saj se bo izognil plačevanju oseb, ki bi namesto njega poskrbele za trženje in prodajo. Prodaja je pomemben del poslovanja vsakega podjetja, zato je temu področju dobro nameniti veliko časa.

Kako uspešno tržiti svoje produkte ali storitve? Najprej za mnenje o vaši ponudbi povprašajte ljudi iz okolice. Skrbno prisluhnite njihovim predlogom in kritikam ter jih upoštevajte, saj boste potrošnikom le tako lahko ponudili kar najkakovostnejši produkt. Poskrbite tudi za natančno informiranost o svojem trgu. O svojem poslu morate namreč vedeti prav vse – statistične podatke, konkurenco, način proizvodnje vašega produkta ipd. Tovrstno znanje vam bo močno v pomoč tudi kasneje pri iskanju investitorjev!

Strankam dokažite, da ste vredni zaupanja in da ste zanje prav vi najboljša izbira. Pri promociji svojih produktov ali storitev zato nikakor ne pozabite omeniti glavnih razlogov, zakaj naj se stranke v poplavi konkurence odločijo za vas.

Vir: Blog HBR

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje