
Zaslužek na internetu
Različne spletne strani in uporabniki, ki so zaradi recesije primorani iskati dodatni zaslužek, uporabljajo zgoraj navedene metode za privabljanje novih uporabnikov in povečanje zaslužka. Med vsemi stranmi pa je vredno izpostaviti tri strani, ki aktivno uporabljajo zgoraj naštete metode.
Spletna stran LivePerson zaposluje strokovnjake iz različnih področij za spletno svetovanje. Letno stran privabi povprečno 100.000 ljudi, 3.500 posameznikov pa je na tej strani našlo svojo redno zaposlitev. Da bi zagotovili maksimalno kvaliteto ponujenih svetovanj, se preverijo kvalifikacije vsakega svetovalca. Dnevno na strani prejmejo okoli 200 prijav za zaposlitev. Po sprejetju svetovalca, ta s svojo stranko posluje preko spleta in je plačan po minuti pogovora oz. svetovanja. Stran pa si vzame 30-35 odstotkov provizije.
Naslednja je spletna stran Mechanical Turk, ki temelji na pridobivanju množične mase posameznikov za čim hitrejše opravljanje raznoraznih opravil. Naloge lahko obsegajo vse od katalogiziranja produktov na spletni strani, iskanja elektronskih naslovov, razvrščanja slik, vsebine. Predvsem gre tu za naloge, ki zahtevajo prisotnost človeškega faktorja. Vsaka naloga je plačana nekaj centov in tedenski zaslužek se giblje nekaj čez 100 dolarjev. Stran je v lasti Amazona, zaposlenih pa naj bi bilo okoli 200.000 posameznikov iz 100 različnih držav.
Nenazadnje je tu še spletna stran Associated Content, ki plačuje za pisanje člankov na različne teme. Zaslužek pisca pa je odvisen od števila naročnin na vsebino in števila ogledov strani. Po tem, ko Associated Content prejme naročnino za določeno vsebino, dobi pisec plačilo od 5 do 30 dolarjev in dodatnih 1,50 dolarja za 1000 ogledov strani. Pri tovrstnem delu je zelo dobrodošla sposobnost pisanja »optimizirane« vsebine oz. take vsebine, ki nam bo prinesla dobre rezultate na spletnih brskalnikih kot so Google, Yahoo in tako privabila obiskovalca na stran.
Preden pa se odločimo za sodelovanje s tovrstnimi stranmi, je priporočljivo prebrati drobni tisk, da se izognemo nevšečnostim, kot je zavrnitev plačila za nezadostno opravilo naloge ali podobno. Poleg tega pa bi se vsi uporabniki teh storitev morali zavedati, da uporaba teh storitev ne jamči stoodstotnega zadovoljstva.
Vir: The Wall Street Journal