Izberite pravo strategijo mreženja

Izberite pravo strategijo mreženja (Ambro, FreeDigitalPhotos.net)

Izberite pravo strategijo mreženja

Kot podjetnik se najverjetneje zavedate, da je težnja k maksimalno izkoriščenemu času nujna. To pomeni, da je potrebno pametno delati selekcijo tudi med poslovnimi dogodki, katerih se nameravate udeležiti z namenom mreženja.
Izberite pravo strategijo mreženja

Izberite pravo strategijo mreženja (Ambro, FreeDigitalPhotos.net)

Da bi se udeležili takšnih poslovnih dogodkov, ki bodo vam in vašemu podjetju prinesli zgolj pozitivne lastnosti in ne izgube časa, si lahko pri izbiri pomagate z naslednjimi nasveti. 

Nasvet št. 1: Bodite specifični, ko določate krog mreženja

Presenečeni bi bili, če bi izvedeli, da večina podjetnikov ne zna natančno določiti svojega kroga kontaktov, ki so bistveni za rast in razvoj njihovega podjetja. Posledično se udeležujejo številnih dogodkov, kjer poskušajo vzpostaviti nove poslovne povezave, nato pa jim zmanjkuje časa za nadaljnjo vzpostavitev in potrditev sodelovanja. Mreženje v tem primeru kljub vlaganju truda ni uspešno. 

Da bi lahko izkoristili vse prednosti mreženja, se je treba povezati s pravimi ljudmi, to pa zahteva pravo strategijo. Zastavite si naslednja vprašanja

  • Kdo so vaše najboljše stranke?
  • Ali gre za podjetja ali potrošnike?
  • Na katerem področju delujejo?

Poglejmo si primer, zakaj so takšne informacije pomembne: če bo podjetnik, ki se ukvarja s prodajo sesalcev, vedel, da njegovo tržišče niso vsi ljudje na svetu, ki potrebujejo nov sesalec, temveč ženska, ki ima otroke, domače hišne ljubljenčke in vozi Lexusa, BMW ali Mercedez-Benz, bo svoj marketing in svoje udejstvovanje na dogodkih usmeril predvsem na takšno ciljno publiko. Rezultati bodo kmalu vidni. 

Želite biti bolj uspešni? Obkrožite se s pravimi ljudmi!

Nasvet št. 2: Pametno izberite lokacijo vašega naslednjega poslovnega dogodka

Udeleževanje tipičnih poslovnih srečanj, ki so usmerjeni splošno, je sprva koristno, toda kasneje, ko se podjetje nekoliko razširi, je treba razširiti svoj krog poznanstev. Potrebno je izbrati takšne dogodke, katerih se udeležujejo ljudje iz vaše tržne niše, saj boste prav z njihovo pomočjo bistveno napredovali. 

Poglejmo si primer: podjetnik, ki se ukvarja s prodajo otroških igrač, lahko nove potencialne kupce poišče na dogodkih, kamor lahko pospremi svojega otroka, med otroškimi skavti, morda tudi v cerkvi… možnosti so neomejene. 

Izkoristite prednosti mreženja, da postanete boljši podjetnik

Nasvet št. 3: Ugotovite, ali vam lahko pri širitvi mreže poznanstev pomagajo vaši znanci

Ne morete vedeti, koga vse poznajo vaši znanci in prijatelji, dokler jih tega ne povprašate. Postrezite jim z vprašanji, ki zajemajo vašo tržno nišo, da se bodo lažje spomnili imen in priimkov. Vprašajte na primer:

  • Morda poznate kakšnega novopečenega starša? 
  • Morda poznate koga, ki potrebuje nov avtomobil?
  • Ipd. 

Če bo vprašanje takšno, da bo sovpadalo z vašo podjetniško panogo, je prav verjetno, da ste zelo blizu pomembnim kontaktom, le da tega še ne veste. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki