
Izbira prave domene za vaše podjetje (Slika: sxc.hu)
Naj uporabim vezaje?
Tudi uporaba vezajev prinaša svoje dobre in slabe strani.
Slabe strani uporabe vezajev so: tipkanje vezajev se hitro pozabi, pri tipkanju obstaja večja možnost napak (še posebej pri dolgih imenih), poleg tega pa se jih tipka dlje, saj uporaba vezajev zahteva več zbranosti.
Prednosti uporabe vezajev pa so: pridobitev želenega imena, če je ime brez vezajev mogoče že zasedeno in boljša uvrščenost v iskalnikih – spletni iskalniki namreč zaradi vezajev lažje razločijo ključne besede.
Uporaba množine in veznikov
Včasih, ko je želeno ime domene že zasedeno, nam stran, na kateri želimo registrirati domeno, ponudi alternative, primer: thewebsite.com, mywebsite.com ali pa websites.com.
Zakaj ta izbira ni idealna? Ljudje v imenu domene ne pričakujejo uporabe veznikov, mašil ali množine, zato obstaja velika verjetnost, da se bodo zatipkali in prišli na stran konkurence.
Če že pristanemo na to možnost, moramo spletno stran vedno promovirati s pravim imenom in ne smemo dopustiti, da bodo ljudje pozabili na polno ime domene.
.COM, .ORG, .NET ali kaj drugega?
Ko je domena “.com” že zasedena, se mnogi sprašujejo kaj storiti sedaj – ali naj vztrajajo pri “.com” in si poiščejo drugo ime domene ali naj preprosto izberejo drugo končnico?
V primeru lokalne ponudbe je vsekakor smiselno kupiti specifično domeno, na področju Slovenije torej “.si”. Tako bodo ljudje takoj vedeli, da gre za ponudnika storitev na področju Slovenije.
Kaj pa, če želimo mednarodno občinstvo? Če je “.com” že zasedeno, je vsekakor bolje poskusiti s “.net” ali “.org”, kot pa iskati drugo ime. Gre namreč za zelo znani in zaželeni končnici. V primeru neprofitne organizacije, na primer, je celo veliko bolje izbrati končnico “.org”, saj je to uveljavljena končnica, ki označuje neprofitne organizacije.
A zakaj nekateri vztrajajo le pri “.com”? Spletni brskalniki ponavadi avtomatsko poskušajo dokončati začeto tipkanje s “.com”. Res pa je tudi to, da večina ljudi avtomatsko predvideva, da se vsako ime konča s “.com”. Zato v primeru, da ne morete kupiti te končnice, nujno oglašujte svoje podjetje v polnem imenu.
Menjava imena že uveljavljene blagovne znamke
Nikoli ne poskušajte zamenjati imena že uveljavljene blagovne znamke. Niso namreč redki primeri, ko so podjetja zaradi te napake izgubila ogromno število obiskovalcev in morebitnih strank in so posledično propadla.
Vir: The Site Wizard.